Czarny osad na silikonie - wyczyscic - usunac?

1. Data: 2012-01-01 10:46:08

Temat: Czarny osad na silikonie - wyczyscic - usunac?
Od: "Miśko" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czym usunąć czarny osad na silikonie obok wanny?
Czy tylko wymiana wchodzi w gre? Jak tak to co robić po kolei
Dziękuje za odpowiedzi
Maniek

2. Data: 2012-01-01 10:55:44

Temat: Re: Czarny osad na silikonie - wyczyscic - usunac?
Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chlorkiem ('Bielinką').

-----

3. Data: 2012-01-01 14:36:31

Od: "MaW" <n...@a...bbb> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miśko" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> Czym usunąć czarny osad na silikonie obok wanny?
> Czy tylko wymiana wchodzi w gre? Jak tak to co robić po kolei
> Dziękuje za odpowiedzi
> Maniek

Ten czarny osad to grzyb. Jeśli nie wżarł się głęboko, to spróbuj zalać go
ace i zostaw na parę minut. Jeśli nie pomoże - wymiana

MaW

4. Data: 2012-01-02 07:22:43

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mi?ko" <s...@g...pl> napisał(a):

>Czym usunąć czarny osad na silikonie obok wanny?
>Czy tylko wymiana wchodzi w gre? Jak tak to co robić po kolei
>Dziękuje za odpowiedzi

Nie warto go niczym czyscic, nalepiej wydlubac i zasilikonowac
nowym (antygrzybicznym, chociaz to w dluzszym okresie czasu i tak nie pomoze :) ).
Oprocz tego, ze bedziesz mial ladniej, to zobaczysz, co sie dzieje w szczelinie pod
silikonem.

5. Data: 2012-01-03 23:28:07

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Miśko" jdpdhk$hvg$...@i...gazeta.pl

> Czym usunąć czarny osad na silikonie obok wanny?
> Czy tylko wymiana wchodzi w gre? Jak tak to co robić po kolei

IMO taki grzyb łatwo zmyć zwykłą wodą. Ale i tak powróci. :)
Chyba te grzyby rosną na bakteriach gnieżdżących się na silikonie.
Pleśń to saprofit -- musi się żywić czymś, co żyło, ale umarło.
Silikonem nie żywi się. Tynkiem też nie. Drewnem, jedzeniem,
bakteriami itp. -- tak. Susz i wycieraj, to nie będziesz mieć
grzybów, bo one muszą mieć wodę.

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

6. Data: 2012-01-09 16:57:44

Od: GRAG <e...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-01 11:46, Mi?ko pisze:
> Czym usun?? czarny osad na silikonie obok wanny?
> Czy tylko wymiana wchodzi w gre? Jak tak to co robi? po kolei
> Dzi?kuje za odpowiedzi
> Maniek

ja zalewam płynem do kibla aka domestos

7. Data: 2012-01-09 19:42:24

Od: "tygryseek" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja zalewam płynem do kibla aka domestos

Potwierdzam.

8. Data: 2012-01-10 14:04:35

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tygryseek" <t...@t...pl> napisał(a):

>Potwierdzam.

potwierdzasz, ze zalewa?

9. Data: 2012-01-11 13:48:30

Od: "tygryseek" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> potwierdzasz, ze zalewa?

Potwierdzam skuteczność domestosa .

Rozliczenia z zakładem gazowniczym / e-faktury
Ostatni dzień 2011...
osuszacze adsorpcyjne vs kondensacyjne
Frytownica TEFAL FZ 7000 Actifry
Jak urządzić M2 - proszę o pomoc