Czekolada do picia - jaką polecacie?

11. Data: 2006-02-15 18:33:12

Temat: Re: Czekolada do picia - jaką polecacie?
Od: Alveaenerle <s...@n...hotmail.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Ja kupilam szwajcarska CAOTINA na Allegro. Jest PYSZNA. Polecam.

podpisuje sie wszystkimi (dwiema) rekami ;)) mniam !

pozdrawiam
monika

--
Dołącz do nas, zostań honorową krwinką !
www.krewniacy.pl

12. Data: 2006-02-16 18:41:30

Od: "Bunny" <m...@w...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota D." <d...@g...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "AKS" <o...@b...zag.pl> napisał w wiadomości
>
> Z gotowych polecam:
>
> http://chocolissimo.pl/do/cat/17/Czekoladapitna
>
> Droga, ale pyszna :-9
>
> D.

A możesz napisac coś więcej, chciałam kupić ale zastanawiam się czy warto.
Przede wszystkim interesuje mnie jaką to ma konsystencję po zrobieniu :
gęsta jak lindt czy rzadka jak te wszystkie inne typu la festa.
No i czy ta chili jest faktycznie taka ostra, czy da się ją normalnie wypić
bez popijania litrem niegazowanej?
Kurcze nigdy nie piłam czekolady z chili i ta pozycja bardzo mnie
zaintersowała.

Bunny

13. Data: 2006-02-17 05:41:40

Od: "Dorota D." <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bunny" <m...@w...to.interia.pl> napisał w wiadomości

> A możesz napisac coś więcej, chciałam kupić ale zastanawiam się czy warto.
> Przede wszystkim interesuje mnie jaką to ma konsystencję po zrobieniu :
> gęsta jak lindt czy rzadka jak te wszystkie inne typu la festa.

Nie porówna Ci ich niestety bo Lindta nigdy nie piłam, Konsystencja jest
zależna od tego z ilu kulek sobie przygotujesz, my wkładaliśmy mniej niż
zalecane, bo lubimy właśnie rzadką :)

> No i czy ta chili jest faktycznie taka ostra, czy da się ją normalnie
> wypić bez popijania litrem niegazowanej?

Da się normalnie. Chili jest przyjemnym dodatkiem, ale nie pali w garło -
spoko! Szczerze mówiąc - jak dla mnie - mogłaby ta czekoladka pod tym
względem być jeszcze mocniejsza ;)

D.

14. Data: 2006-02-17 17:51:55

Od: MG <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 06-02-15 08:39Karolina wrote:

> Z gotowych polecam Lindt. Dodajesz mleka, zgodnie z instrukcją na
> opakowaniu, i... rewelacja!

wiec ja zapytam gdzie kupujesz?

pozdrawiam
mechata

15. Data: 2006-02-17 18:10:49

Od: MG <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 06-02-17 19:11Dorota Sosnowska wrote:

> My kupujemy w Piotrze i Pawle w Poznaniu lub w Wawie.

to mam pecha, w Szczecinie nie widzialam PiP

mechcia

16. Data: 2006-02-17 18:11:47

Od: "Dorota Sosnowska" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MG" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

> wiec ja zapytam gdzie kupujesz?

My kupujemy w Piotrze i Pawle w Poznaniu lub w Wawie.

Valentine

Cos szybkiego na Walantynki - poradźcie ludki...
Czemu dwa żółtka są zabronione?
co z Malty?
czy bardzo "zepsuje" przepis, jesli..
szpinak