Czekolada do picia raz jeszcze

1. Data: 2007-01-10 11:42:07

Temat: Czekolada do picia raz jeszcze
Od: "Maciek" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widzialem wątki z archiwum ale ja szukam trochę innego przepisu - na taką
czekoladę jaką serwują w Mount Blanc. Tylko mleczną nie sederową i nie
białą.
Czy ktoś ma pojęcie jak takie cudo przyrządzić?
Maciek

2. Data: 2007-01-10 15:23:02

Temat: Re: Czekolada do picia raz jeszcze
Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciek napisał(a):
> Widzialem wątki z archiwum ale ja szukam trochę innego przepisu - na taką
> czekoladę jaką serwują w Mount Blanc. Tylko mleczną nie sederową i nie
> białą.

Oni to robią z koncentratu, nie łudź się.
Bardzo dobra jest czekolada w proszku firmy La Festa - o nazwie "Hot
Classico".
Ja daję, tzn.dawałam :-( , podwójną/potrójną porcję w stosunku
do tego, co jest zalecane. Wtedy jest gęsta i pyszna, na wierzch bita
śmietana, och...

3. Data: 2007-01-10 19:07:46

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ashley napisał(a):
> A czemu juz nie dajesz?
Ponieważ to zagraża... załamaniem się leżaka :-)))

crisp w mikrofalówce
Gulasz...
POTRULI SIE?
Super zapiekanki IMPREZÓWKI