boeuf strogonow

1. Data: 2002-01-10 20:34:22

Temat: boeuf strogonow
Od: "Arek" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak sie robi potrawe strogonowa ?

1. Data: 2002-01-10 20:38:20

Temat: Re: boeuf strogonow
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arek" <a...@c...pl> napisał w wiadomości
news:iVm%7.188148$Sx3.1736788@news.chello.at...
> Jak sie robi potrawe strogonowa ?

a wiesz jak sie robi racuchy???

MechaGodzilla

1. Data: 2002-01-10 20:49:08

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak sie robi potrawe strogonowa ?

Witam, mam kilka przepisów, ale podaję za Kuroniem:

1,5 kg poledwicy wolowej,
10 dag masla
2 lyzki maki pszennej
20 dag cebuli
50 dag pieczarek
szklanka gestej smietany
lyzka koncentratu pomidorowego
vegeta, sol, pieprz, chili, bulion grzybowy

Pieczarki obieramy, myjemy, osaczamy i oddzielamy trzonki od kapeluszy. Z
trzonkow i przyprawy gotujemy wywar, dodajemny bulion. Poledwice czyscimy z
blon i kroimy najpierw na plastry grubosci 1 cm, a nastepnie na 1-centymetrowe
paski. Wkladamy je na rozgrzane maslo i smazymy, mieszajac. Gdy sie zrumienia,
dodajemy pokrojone w paski kapelusze pieczarek i pokrojona w piorka cebule.
Chwile smazymy, przykrywamy i duszimy na malym ogniu do miekkosci. Mieso
oproszamy maka, mieszamy, wlewamy przecedzony wywar i smietane, dodajemy
koncentrat pomidorowy, doprawiamy sola oraz swiezo zmielonym pieprzem, dusimy
jewszcze 10-15 minut. Podajemy z kluseczkami albo z bagietką i czerwonym winem.

Niektórzy jeszcze marynuja mieso przed smazeniem (w occie albo w soku z
cytryny).

Pozdrowienia
Agnieszka

1. Data: 2002-01-10 20:55:56

Temat: Re: racuchy, było: boeuf strogonow
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Arek" <a...@c...pl> napisał w wiadomości
> >

> a wiesz jak sie robi racuchy???
>

> MechaGodzilla

Proszę bardzo:

25 dag maki,
1 i 1/2 dag drożdzy
5 dag cukru
1 szklanka cukru
2 jajka
5 dag tluszczu
tluszcz do smazenia
cukeir puder do posypania
syrop owocowy lub konfitury

1. Make przesiac, drozdze rozmieszac z lyzeczka cukru i 1/2 szklanki mleka,
wlac do maki, dodac utarte z cukrem jajka, reszte mleka, stopiony tluszcz.
Wyrobic lyzka lub mikserem, az ukaza sie pecherzyki. pozostawic do wyrosniecia.
2. Wyrosniete ciasto nabierac lyzka, klasc racuchy na rozgrzany tluszcz, smazyc
z 2 stron na zloty kolor.
3. Podawac gorace z cukrem pudrem, syropem owocowym lub konfitura.

Ukłony
Agnieszka

1. Data: 2002-01-10 21:05:54

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AgataW" <a...@g...com.pl> napisał w wiadomości
> ..Mecha jak tak dalej będziesz żyć, to zostaniesz wpisana do
> guinessa księgi jako posiadacz największej liczby przepisow na
> racuchy...hehehe
>
> AgataW.

moge w jeszcze jednej dziedzinie startowac:
posiadaczka najwiekszej ilosci przepisow na racuchy, ktora mielonych nie
umie robic

Mechcia

acha! zaraz skrobne cos o mielonych

1. Data: 2002-01-10 21:08:20

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-01-10 21:09:26

Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proszę bardzo:
> Ukłony
> Agnieszka

A kurczaka KFC i ciasto jak w Pizzy Hut?

Bozenka z Wilna :o)
ICQ 81838200
http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
Galeria grupy: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
Archiwum: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2002-01-10 21:11:11

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A kurczaka KFC i ciasto jak w Pizzy Hut?
>
> Bozenka z Wilna  :o)

A propos, przypomniała mi się opowieść mojej kuzynki o tym, jak córka pewnego
bardzo znanego aktora podała na przyjęciu z okazji chrzcin swojego
pierworodnego właśnie specjały z KFC, pomacała przykryte folią pudełko i
powiedziała: O ciepłe, nie trzeba podgrzewać.

Agnieszka

1. Data: 2002-01-10 21:16:19

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> wrote:

>acha! zaraz skrobne cos o mielonych

. może lepiej nie
..i tu też przypomniała mi się moja ulubiona wypowiedź
starszej pani profesor mającej szczególnie dobre zdanie o swojej
wartosci. Jest wykład. Sala pełna studentów - seminarium. Student z
wypiekami referuje. Pani profesor siedzi a wierci się jak
diabli. Tu zerka tam zerka. Próbuje wbić się w wypowiedź studenta. I
nagle słychać " Bardzo to wszystko interesujące ale do
widzenia państwu..." Złapała torebkę i wyszła.... Cytat to był roku a
mój jeden z ulubionych.

1. Data: 2002-01-10 21:21:54

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> wrote:

>A kurczaka KFC i ciasto jak w Pizzy Hut?

Bożenka, ja Cię bardzo proszę ..Ty się od Mechy lepiej czegoś
lepszego naucz....bo to licho i lada-co...:)

AgataW. (Takie nam tu opowieści o tym swoim objadaniu napisałaś
a pochwalić się szczegółami to nie ma...Wszystko mi wygladało
na własnej roboty a receptur ni kawałka...I co pewnie myslałaś,
że ludzie zapomną...?)

Przeliczniki+mwave
ROBOT KRUPs
plesniak