Czeresnie - jaka odmiane polecacie

1. Data: 2007-06-24 13:25:47

Temat: Czeresnie - jaka odmiane polecacie
Od: "Szczepan Majdański" <m...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

kiedys jadlem takie duze, czerwone czeresnie, bardzo slodkie

jaka to odmiana mogla byc

chcialbyc miec taka lub podobna na swojej dzialeczce

moga byc odmiany pozne i wczesne !

2. Data: 2007-06-25 08:20:00

Temat: Re: Czeresnie - jaka odmiane polecacie
Od: "janek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Szczepan Majdański" wrote in message
> kiedys jadlem takie duze, czerwone czeresnie, bardzo slodkie
>
> jaka to odmiana mogla byc
>
> chcialbyc miec taka lub podobna na swojej dzialeczce
>
> moga byc odmiany pozne i wczesne !

To ja się podczepię pod wąteku.
Też szukam czereśni ale kompletnie nie wiem gdzie takie drzewka się kupuje.
W centrach ogrodniczych to wiśnie tylko są.
Czy sś jakieś szkółki w okolicy Warszawy?

Ja potrzebujej jednego drzewka i czytałem gdzieś, że można kupić na jednum
drzewku szcepione inne odmiany, tzw. zapylacze.
Czy widzieliście takie drzewka?

janek

3. Data: 2007-06-25 08:48:06

Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Szczepan Majdański" wrote...
> kiedys jadlem takie duze, czerwone czeresnie,
> bardzo slodkie

Wszystko co ma w nazwie VAN mogę spokojnie polecić.

4. Data: 2007-06-27 21:22:50

Od: "Marex" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aaron <s...@p...qdnet.pl> napisał(a):

> "Szczepan Majdański" wrote...
>
> Wszystko co ma w nazwie VAN mogę spokojnie polecić.

Ja szukam odmian szpako- i wiewióro odpornych ....-
Jak dotąd przegrywam z nimi z kretesem... Marex

Ziele świętojańskie
jagoda kamczacka-goryczka
Złotlin (Kerria japonica "Pleniflora")
szkodnik , co to jest?