Czerniak-co dalej?

1. Data: 2005-06-02 08:12:53

Temat: Czerniak-co dalej?
Od: "JM" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mojemu ojcu wycięto czerniaka złośliwego wielkości 5 groszówki na lewej piersi.
Węzły chłonne są ok, teraz jednak, po 3 tygodniach od wycięcia , lekarz
wyznaczył 3 tygodniowy okres do następnej kontroli. Czy to nie za długo, co w
ogóle robić? Słyszałem, że czerniak to jeden z najniebezpieczniejszych
nowotworów.

2. Data: 2005-06-07 07:08:42

Temat: Re: Czerniak-co dalej?
Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jednak, po 3 tygodniach od wycięcia , lekarz wyznaczył 3
> tygodniowy okres do następnej kontroli. Czy to nie za

Moze zmien lekarza jesli ten sie nie zna? ;-)

> Słyszałem, że czerniak to jeden
> z najniebezpieczniejszych nowotworów.

Ale z drugiej strony jesli zmiana zostala wycieta
z odpowiednim marginesem i byla mala to wyleczalnosc
jest bardzo wysoka.

Mam w tej chwili to samo w rodzinie - po pierwszym
wycieciu zmiany na skorze (nikt nie przypuszczal,
ze to czerniak) zrobiono drugie ciecie powiekszajace
margines usunietej tkanki. W tej chwili czekamy na
zdjecie ostatnich szwow i jestesmy dobrej mysli.

Padaczka- EEG
Prozac+Mianserin
Dieta ketogeniczna w leczeniu padaczki?
Gabinet stomatologiczny we Wrocławiu