Czesc - salatka

1. Data: 2000-07-08 09:47:26

Temat: Czesc - salatka
Od: "Joanna Wroblewska" <m...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie wszyscy kochajacy mieszanie w Garach!
Wlasnie Was odkrylam. Ciesze sie , ze dobre am to i dla Was rzecz istotna.
Na powitanie zdradze swoja specjalnosc. Potrzeba
puszke kukurydzy
puszka ananasow
2 paczki orzechow wl.
smietane
majonez - najlepiej Helnans Babuni
Ananasy i orzechy pokroic, wszystko wymieszac. Uwaga nalezy to zrobic ze 2
godziny przed podaniem. Jest pyyyyyyycha- wszyscy znajomi ja juz robia.

Asia
m...@b...gnet.pl

1. Data: 2000-07-08 20:36:22

Temat: Odp: Czesc - salatka
Od: "Zalewscy" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Wroblewska wrote:
> Witajcie wszyscy kochajacy mieszanie w Garach!
> Wlasnie Was odkrylam. Ciesze sie , ze dobre am to i dla Was rzecz istotna.

Witaj, Joasiu! Mam nadzieje, ze tresc postow sprawi Ci przyjemnosc i
okaze sie praktyczna pomoca w prowadzeniu kuchni. Albowiem mozna tu
znalezc mnostwo informacji nie tylko "jak zrobic", ale i "dlaczego tak" oraz
takie, ktore lubie najbardziej "a moze by inaczej?" Na dodatek wszystko juz
popraktykowane, a wiec *musi* sie udac :-)
pozdrowienia
Ula

1. Data: 2000-07-10 08:31:37

Temat: Re: Czesc - salatka
Od: "Lilla" <l...@e...flt.krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Wroblewska <m...@b...gnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:OMC95.30990$Q...@n...tpnet.pl...

> [...]
ze 2
> godziny przed podaniem. Jest pyyyyyyycha- wszyscy znajomi ja juz

Smietane nalezy wymieszac z majonezem pol na pol?

Lilla

1. Data: 2000-07-11 07:25:44

Od: "Joanna Wroblewska" <m...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Smietane nalezy wymieszac z majonezem pol na pol?
tak
Asia

Pizza na cienkim spodzie - potrzebny przepis
placki po wegiersku
Dzieciaczki i Maitri (nie pietnuję)
spirytus
chłodnik