Częste oddawanie moczu w nocy - nieznane przyczyny...

1. Data: 2008-03-09 08:20:56

Temat: Częste oddawanie moczu w nocy - nieznane przyczyny...
Od: Raff <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Chciałem zapytać kogoś z Was o to, co może być przyczyną tego, że
stosunkowo młody facet - 37 lat, zaczyna wstawać 1-2 razy w nocy, żeby
oddać mocz, z tym, że:

Badanie perrectum (tak się to pisze ?) - ok
Badanie krwi i moczu - ok
USG jamy brzusznej - ok(wielkość prostaty i innych narządów w porządku)
Posiew moczu - ok
Strumień moczu - w normie.

Lekarz rzucił hipotezę o zwężeniu szyjki pęcherza, ale żaden 2 leków o
innej substancji czynnej nie ulżył ani odrobinę, mimo, że skutki uboczne
dawały jak w ulotce;-)

Może ktoś z Was wie, co może być przyczyną takich "prostatowych"
objawów, mimo że żadne badania kontrolne jak dotąd nie wykazują jak
dotąd nieprawidłowości. Mam od wielu miesięcy nieprzespane porządnie
noce i chciałbym wiedzieć, czego mogę się spodziewać.
Pozdrawiam
Raff

2. Data: 2008-03-09 09:43:21

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Raff" <r...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nieprawidłowości. Mam od wielu miesięcy nieprzespane porządnie noce i
> chciałbym wiedzieć, czego mogę się spodziewać.

Może pijesz dużo wody mineralnej?

Krystyna
--
Konieczność uwalnia od męki wyboru. Luc de Clapiers de Vauvenargues

3. Data: 2008-03-09 10:29:56

Od: kynast <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Mar, 10:43, "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> wrote:
> [...]
>
> Krystyna
> --
> Konieczność uwalnia od męki wyboru. Luc de Clapiers de Vauvenargues

Albo piwko na noc
st

4. Data: 2008-03-09 11:20:13

Od: "Michał" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A może cierpisz na zaparcia? Zaleganie - powiem to bardziej ładnie - mas
kałowych w jelicie, może uciskać pęcherz moczowy, stąd Twoje częstsze
wstawanie do toalety.
Pozdrawiam, Michał ( www.michals.z.pl )

5. Data: 2008-03-09 13:56:15

Od: kuba <k...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Raff pisze:
> Witam,
> Chciałem zapytać kogoś z Was o to, co może być przyczyną tego, że
> stosunkowo młody facet - 37 lat, zaczyna wstawać 1-2 razy w nocy, żeby
> oddać mocz, z tym, że:

Problemy z prostata?Siedzacy tryb zycia?

6. Data: 2008-03-09 17:24:36

Od: "michhallski" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Raff" <r...@m...pl> napisał w wiadomości

Nie widze w tym nic nienormalnego. sam czasami wstaje w tym celu. Może taka
przemiana materii, może wypita ilość płynu przed snem, praca nerek...
Jako ciekawostke moge dodać dowcip z wojska, nie wiem jak to działa ale
nasypanie soli kamiennej pod przescieradło czy materac na wysokości nerek
skutkowało tak samo.

7. Data: 2008-03-09 18:09:08

Od: Juanitos <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

michhallski pisze:
> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> napisał w wiadomości

Zajrzyj do kardiologa... to nie ma być dowcip.
Juanitos

8. Data: 2008-03-09 18:14:30

Od: "Janusz Kornaga" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Juanitos" <j...@g...com> napisał w wiadomości
> Zajrzyj do kardiologa... to nie ma być dowcip.

Tak, te objawy moga być przy nadciśnieniu i pewnych innych schorzeniach
układu krążenia.

--
Pozdrawiam. Janusz.

9. Data: 2008-03-10 08:59:21

Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Raff"

> Lekarz rzucił hipotezę o zwężeniu szyjki pęcherza,

W wynikach brak danych o pojemności pęcherza. Norma to chyba pół litra
(sprawdź).
Jeżeli jest znacznie mniej to moęże to być "opadnięcie trzewii". Nie jest to
choroba tylko stan. Muzułmanie mają trzewia na swoim miejscu bo 5 razy
dziennie przez kilka chwil trzymają zadek wyżej niż głowę. Spróbuj coś
równoważnego i odezwij się czy pomaga. Wpisz w google "nokturia" a dowiesz
się że nie jesteś odosobniony.

. Mam od wielu miesięcy nieprzespane porządnie
> noce i chciałbym wiedzieć, czego mogę się spodziewać.

Bez gimnastyki będzie coraz gorzej.
S*

10. Data: 2008-03-10 12:58:14

Od: Maja <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Mar, 09:20, Raff <r...@m...pl> wrote:
> [...]
> Chciałem zapytać kogoś z Was o to, co może być przyczyną tego, że
> stosunkowo młody facet - 37 lat, zaczyna wstawać 1-2 razy w nocy, żeby

Rozumiem, ze poziom mocznika, kreatyniny, potasu, sodu i wapnia sa w
normie, tak?
Ciezar wlasciwy moczu rowniez w normie, tak?
Czy bylo robione badanie dobowego wydalania moczu (zbiorka dobowa
moczu) i bilans (ilosc wypitego plynu w relacji do ilosci oddanego
moczu)?

> [...]
> dotąd nieprawidłowości. Mam od wielu miesięcy nieprzespane porządnie
> noce i chciałbym wiedzieć, czego mogę się spodziewać.

Ile plynu wypijasz w ciagu dnia?
Czy w ciagu dnia czesto oddajesz mocz (ile/jak czesto i jak wyglada -
czy jest rozcienczony/bezbarwny)?
Czy wieczorem ograniczasz plyny, czy pijesz duzo?
Czy masz zwiekszone pragnienie?

Pozdrawiam :)
Maja

Zapalenie ścięgien w dloni
Epilepsja a krwiodawstwo.
kiedy probiotyk
[Szukam][Kraków] ortopeda sportowy, kolano
Okulista Lublin