Częste zmiany nastrojów

1. Data: 2006-02-07 19:45:27

Temat: Częste zmiany nastrojów
Od: MG42 <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jak sie nazywa takie schorzenie (jakiś rodzaj depresji?)objawiające się
zmianami nastrojów, tzn. kilka dni ostre stany depresyjne - myśli
samobójcze, bardzo niska samoocena itp, a za kilka dni stany euforii -
wszystko się uda, wiara w siebie, energia do życia. Wiem że jest to jakoś
nazwane. Czy takie zachowania, powtarzające się, są groźne w dłuższym
okresie czasu dla psychiki?

Dzięki

2. Data: 2006-02-07 20:27:15

Temat: Re: Częste zmiany nastrojów
Od: Szyderca! <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 7 Feb 2006 20:45:27 +0100, MG42 napisał(a):

> Czy takie zachowania, powtarzające się, są groźne w dłuższym
> okresie czasu dla psychiki?

Tak, bo ćpanie jest niezdrowe dla ducha i ciala.

--
Do piekła!

grono.net: Szyderca GG:7526231
alt.pl.zbluzgaj - grupa dobra w ryj! szyderca!@!zbluzgaj.xorg.pl

3. Data: 2006-02-07 22:02:43

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

MG42:
> [...]
> Dzięki

http://pl.wikipedia.org/wiki/Psychoza_maniakalno-dep
resyjna
http://www.csk.lodz.pl/depresja/Choroba_afektywna_dw
ubiegunowa.htm

--
Czarek

4. Data: 2006-02-10 09:40:07

Od: uhu <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

MG42 napisał(a):
> [...]
> wszystko się uda, wiara w siebie, energia do życia. Wiem że jest to jakoś
> nazwane. Czy takie zachowania, powtarzające się, są groźne w dłuższym

Cyklofrenia, (euforia + depresja na przemian)

Medycyna tybetańska a typologia Sheldona
Demony przeszłości a związek-dlugie
[SPAM Allegro] Strelau - "Psychologia"
Psychologia zjawiska mody na homeopatię?
Pytanie do kobiet