Czlonek

następny post »
From: "Marcin" <m...@W...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Czlonek
Date: 28 Oct 2003 16:24:04 +0100

Swego czasu nabawiłem się - prawdopodobnie od swojej dziewczyny - grzybicy. Nie
był to chyba drożdżak Candida Albicans, ponieważ nie miałem w tym miejscu
żadnego białego osadu, tylko zaczerwienienie. Oprócz niego, napletek był ciągle
wilgotny, klejący. Te same objawy występowały również na całym kroczu. W sumie
nic przyjemnego. Dermatolog przepisał mi doustnie Fluconazol, miejscowo mleczko
Pimafucort oraz zalecił moczenie członka w roztworze z nadmanganianu potasu. Od
zakończenia leczenia minął już rok. Niby jest wszystko dobrze, to znaczy nic
się nie "klei", jednak od czasu do czasu napletek jest dziwnie czerwony. Przed
chorobą nigdy tak nie było. Nie wiem, czy to jest niezaleczona grzybica czy
tak, już po prostu po przebytej grzybicy musi być - podobnie jak po
przemarznięciu rąk? Z góry dziękuje za wszelkie sugestie.

Pozdrawiam, Marcin