Człowiek.

1. Data: 2015-10-08 01:28:10

Temat: Człowiek.
Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

'What is it that makes us human? Is it that we love, that we fight ? That
we laugh ? Cry ? Our curiosity ? The quest for discovery ?
Driven by these questions, filmmaker and artist Yann Arthus-Bertrand spent
three years collecting real-life stories from 2,000 women and men in 60
countries. Working with a dedicated team of translators, journalists and
cameramen, Yann captures deeply personal and emotional accounts of topics
that unite us all; struggles with poverty, war, homophobia, and the future
of our planet mixed with moments of love and happiness.'

https://www.youtube.com/watch?v=vdb4XGVTHkE
vol.1 (miłość, kobiety, praca, bieda)

https://www.youtube.com/watch?v=ShttAt5xtto
vol.2 (wojna, przebaczenie, homoseksualizm, rodzina, życie po śmierci)

https://www.youtube.com/watch?v=w0653vsLSqE
vol.3 (radość, edukacja, niepełnosprawność, imigracja, korupcja,
znaczenie/sens życia)

M.

2. Data: 2015-10-08 01:38:04

Temat: Re: Człowiek.
Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 8 Oct 2015 01:28:10 +0200, Fragi napisał(a):

> [...]
>
> https://www.youtube.com/watch?v=w0653vsLSqE
> vol.3 (radość, edukacja, niepełnosprawność, imigracja, korupcja,

By zobaczyć, kto/z jakiego kraju się wypowiada, należy włączyć opcję
"Napisy".

--
M.

3. Data: 2015-10-08 03:31:20

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Fragi
- pokaż cytowany tekst -
By zobaczyć, kto/z jakiego kraju się wypowiada, należy włączyć opcję
"Napisy".

Streszczenie dawaj bo to takie długaśnie że kto to obejrzy. Teraz trzeba jak Kiwiko,
krótko i zwięźle naprzykład.... hihi... i już wiadomo o co chodzi. ;)

4. Data: 2015-10-08 13:49:18

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 7 Oct 2015 18:31:20 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> Fragi
> - pokaż cytowany tekst -
> By zobaczyć, kto/z jakiego kraju się wypowiada, należy włączyć opcję
> "Napisy".
>
> Streszczenie dawaj

Życia człowieka się nie da streścić w trzech zdaniach, globik... Ani w
trzech filmach, ani w trzydziestu...
W pierwszym poscie jest napisane, o czym mniej więcej są filmy. Przy każdym
linku są wymienione zagadnienia, na temat których wypowiadają się ludzie z
różnych stron świata.
Jeśli nie znasz angielskiego, to możesz mieć kłopot jednak.

> bo to takie długaśnie że kto to obejrzy.

Ten, kto zechce, globik :)

> Teraz trzeba jak Kiwiko, krótko i zwięźle naprzykład.... hihi...

Masz rację ;)

> i już wiadomo o co chodzi. ;)

No tak, niektórym to wystarczy ;) Inni liczą na coś więcej jednak ;)
Myślę, że Tobie chyba hihi nie wystarczy. Ale mogę się mylić, nie pierwszy
i nie ostatni raz :)

Znikam,
M.

5. Data: 2015-10-08 14:00:56

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:
> hihi... i już wiadomo o co chodzi. ;)

Wina kleru, czarnych sukienkowych, ale chwila
w szwecji 20x częściej gwałcą somalijskie
muslimy, ciekawe jak wioskowa pala to wytłumaczy?
He, hę, wij się.

6. Data: 2015-10-08 16:43:43

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com
użytkownik glob napisał:
> hihi... i już wiadomo o co chodzi. ;)

Wina kleru, czarnych sukienkowych, ale chwila
w szwecji 20x częściej gwałcą somalijskie
muslimy, ciekawe jak wioskowa pala to wytłumaczy?
He, hę, wij się.

Kultury gdzie seks jest tabu jak katolicka czy islamska produkują gwałcicieli,
dlatego na zachodzie jest edukacja seksualna która ogromnie zmniejsza ten proceder,
bo edukacja to najlepsza profilaktyka, dlaczego kler tak z nią wojuje, boją się że
wyjdzie ogromna ilość krzywdy gdy ludzie zrozumieją co kler zrobił? To co widzimy to
promil zboczeń kleru, bo ludzie manipulowani, ogłupali, zastraszeni, takie sprawy
zamiatają pod dywan, a gdy jest edukacja to wszystko co zamieciono pokazuje się na
wierzchu, no mają czego się bać.

7. Data: 2015-10-08 22:36:03

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

użytkownik glob napisał:

>Wina kleru, czarnych sukienkowych, ale chwila
>w szwecji 20x częściej gwałcą somalijskie

Klopot w tym, że to prezes* prawda

*gówno

8. Data: 2015-10-08 23:31:36

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost

użytkownik glob napisał:

>Wina kleru, czarnych sukienkowych, ale chwila
>w szwecji 20x częściej gwałcą somalijskie

Klopot w tym, że to prezes* prawda

*gówno

Wiem że to kłamstwa, tam raczej nie ma dulszczyzny, zamiatania pod dywan, czyli
zgłasza się gwałty gdzie w polsce ich nie zgłasza w ponad 90% . A wiadome jest że
kultu religijne przez tabu seksualne produkują gwałcicieli, czyli prawda jest, że
kraje religijne gwałcą kobiety, tylko dlaczego nie wojują z katolicyzmem co produkuje
gwałcicieli, przecież polska jest krajem o najmniejszej ilości emigracji. To z czym
walczyć jak tu nie ma tych co gwałcą, a są gwałty powszechne bo mamy katolicyzm.

Wieją kobiety ze wsi kopyta łamiąc
Polska rodzina żebrakiem we własnym kraju.
Idą.
Gdyby ktoś w domu...
To co plugawe