Czosnek niedźwiedzi

1. Data: 2000-09-25 07:14:16

Temat: Czosnek niedźwiedzi
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oglądałam program kulinarny w niedzielę i pokazywano m.in. potrawy z tzw.
czeremszą czyli czosnkiem niedźwiedzim. Gotować tego nie będę, ale czosnek
chętnie bym posadziła. Skąd skombinować? A może ktoś ma cebulkę na zbyciu
(tzn. jeśli toto ma cebulki).

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2000-09-27 06:27:56

Temat: Re: Czosnek niedźwiedzi
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

basia wrote:
> chętnie bym posadziła. Skąd skombinować? A może ktoś ma cebulkę na zbyciu
> (tzn. jeśli toto ma cebulki).

Widzialem kiedys w Beskidzie Zywieckim w okolicach Medralowej - ale toto
jest pod ochrona (jesli sie nie myle).

Pozdrawiam serdecznie
Krzysiek Koterba :-)

3. Data: 2000-09-27 07:35:17

Temat: Odp: Czosnek niedźwiedzi
Od: "basia (Basia Kulesz)" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Koterba <k...@r...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@r...pl...

> Widzialem kiedys w Beskidzie Zywieckim w okolicach Medralowej - ale toto
> jest pod ochrona (jesli sie nie myle).

Właśnie, też mi się tak wydawało:-(

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2000-09-27 10:43:01

Od: e...@p...wp.pl (Andrzej M) szukaj wiadomości tego autora

From: basia <b...@z...polsl.gliwice.pl>

> [...]
> chętnie bym posadziła. Skąd skombinować? A może ktoś ma cebulkę na zbyciu

Czy czosnek niedźwiedzi to to samo co czosnek olbrzymi (Allium giganteum)?
Pozdrawiam AM

5. Data: 2000-09-28 07:08:54

Od: "basia (Basia Kulesz)" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej M <e...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:004301c028a0$ae4af400$171fa0d4@123...

> From: basia <b...@z...polsl.gliwice.pl>

> Czy czosnek niedźwiedzi to to samo co czosnek olbrzymi (Allium giganteum)?

Niestety
:-(
Chyba Allium ursinum po łacinie, ale w "Wielkiej Encyklopiedii..." nie ma (!!!), a
gdzie indziej nie zdążyłam zajrzeć.

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2000-09-28 16:01:13

Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Czosnek niedzwiedzi (Allium ursinum ) nie jest roslina chroniona ,wystepuje
w reglu dolnym.
Jesli chcesz moge Ci wyslac pare cebulek.
Rosliny nie ma w sprzedazy, gdyz cebula nie posiada warsty ochronnej ,jak
np.cebulka tulipana i nie nadaje sie do dlugiego przechowywania.
Pozdrawiam.
Boguslaw Radzimierski
podaj adres ,gdzie mam Ci wyslac.
> [...]
>

> Chyba Allium ursinum po łacinie, ale w "Wielkiej Encyklopiedii..." nie ma
(!!!), a gdzie indziej nie zdążyłam zajrzeć.

sprawy byłe
witojcie
Re: Re: Nawilżanie
zywoplot
CZAS ZADBAC O OGROD - CZAS NA CISY OGRODOWE