Czule slowka

1. Data: 2000-02-21 00:49:57

Temat: Odp: Czule slowka
Od: "Czarek" <c...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Lamia:
> Widocznie mowisz to nie wlasciwej osobie.

Tez tak uwazam. :)

> Osobiscie mam problemy z okazywaniem uczuc, ale jezeli moj partner zglasza
> i, ze bardzo tego potrzebuje to nie odbieram tego jako wymuszenie lecz jak
> os co poprawi jego samopoczucie . A jezeli on bedzie sie z tym dobrze czul
> o i ja tez.

Fajnie ma ten Twoj partner, to fakt. :)
Czy nie uwazasz ze 'rozpieszczanie' ('poswiecanie sie') zbyt czesto jednak
'psuje' zarowno mezczyzn jak i kobiety? - baaardzo zalezy od konkretnej
osoby.

Pozdrawiam.
--
Czarek

1. Data: 2000-02-21 18:30:35

Temat: Re: Czule slowka
Od: "Pajonk Hfat" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Czarek" <c...@i...com> wrote in message
> [...]
> 'psuje' zarowno mezczyzn jak i kobiety? - baaardzo zalezy od konkretnej

To my chyba jestesmy bardzo zepsuci, znaczy Pajonk i Puma

Pajonk

1. Data: 2000-02-22 04:22:45

Od: "Czarek" <c...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Pajonk Hfat:
> To my chyba jestesmy bardzo zepsuci, znaczy Pajonk i Puma

No tak, to wiele wyjasnia... ;)

Pozdrawiam.
--
Czarek