Czy AbGymnic dziala ???

11. Data: 2002-08-28 22:57:46

Temat: Re: Czy AbGymnic dziala ???
Od: Robert Pyzel <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W news:akhpl8$l6g$1@news.tpi.pl tako rzecze G

> Ciekawy pomysł :) Zaproponuję to kolegom z siłowni. A powiedz czy
> efekty były na stałe czy tylko chwilowe?
Z "oryginalnych" medycznych metod pakowania to jeszcze niezłe jest
chodzenie o kulach. Kiedyś musiałem dłuższy czas używać, łapy strasznie
wyrabia.

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

12. Data: 2002-09-03 09:58:09

Od: "ender80" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja uzywam (kupiłem zonie ale sam też uzywam) i działa na mnie. po 2
miesiącach widać bardziej mięśnie nad pępkiem - autentycznie! (mam 31 lat).
brzuszek lekki mam już, ale niżej. tam, jednak poprawy nie widać. (tłuszczy
chyba nie spala tylko rzeźbi mięsnie).
ważne jest dobre przewodzenie. woda jest słaba, lepszy żel na bazie wody, np
żel do USG się nadaje świetnie, wtedy rozchodzenie się uderzeń elektrycznych
jest szersze.
nadmienię, ze najpierw mieliśmy podróbkę tego cuda, ale impulsy były b
słabe. potem kupiłem oryginał i te są silniejsze. na 8 stopniu juz trudno
wytrzymać.

13. Data: 2002-09-05 11:57:20

Od: "CafeNet EWA" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ender80" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nadmienię, ze najpierw mieliśmy podróbkę tego cuda, ale impulsy były b
> słabe. potem kupiłem oryginał i te są silniejsze. na 8 stopniu juz trudno

ja tez mam i zauwazam roznice

14. Data: 2002-09-05 21:36:56

Od: "<<OSKAR>>" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nadmienię, ze najpierw mieliśmy podróbkę tego cuda, ale impulsy były b
> słabe. potem kupiłem oryginał i te są silniejsze. na 8 stopniu juz trudno

A ja powiem tylko tyle rob dalej i patrz konca

Chyba zauwazyles ze ten nasz swiat jest tak zbudowany ze nie ma tak cos
kosztem niczego , spece ktorzy znaja sie na "elektryce naszego ciala " na
pewno by ci to szzegolowo wyjsnili
Jak by to byl faktycznie taki rarytas to by dawno zawojowal swiat , a nawet
bodajrze w 8 punkcie instrukcji jest napisane ze nie wiadomo jak wplywa na
czlowieka przy dluzszym stosowaniu
Pokazuja gosci z silowni a ludzie leca i mysla ze beda wygladac jak oni

Antybiotyki - 3. kuracja
lekarstwa z rosji ?
vioxx, rwa kulszowa
oko kupię