Czy Bog "fabrykuje" okreslone fakty lub dowody aby z ich pomoca osiagac nadrzedne boskie cele (JP)

1. Data: 2009-07-28 03:16:13

Temat: Czy Bog "fabrykuje" okreslone fakty lub dowody aby z ich pomoca osiagac nadrzedne boskie cele (JP)
Od: "Prof. dr inz. Jan Pajak" <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Wszystko zaczelo sie od dokumentarnego programu telewizyjnego ktory w
2008 roku ogladalem w telewizji Nowej Zelandii. W programie tym
pokazano jakas mloda matke, ktora byla zaszokowana medycznym
ustaleniem ze jej wlasne dziecko posiada zupelnie odmienna genetyke od
niej samej. Genetyka owa sugerowala ze dziecko wcale NIE jest ani jej,
ani jej meza, chociaz NIE zaistnial zaden fizyczny powod dla ktorego
mialoby tak sie stac. Potem pokazano jakiegos naukowca ktory
argumentowal, ze owa zupelnie odmienna budowa genetyczna dziecka mogla
sie pojawic zupelnie przez przypadek. Aczkolwiek ow naukowiec uzywal
terminologii naukowej ktora brzmiala bardzo madrze, ja znalazlem jego
argumentacje ogromnie naiwna. Przykladowo, nawet NIE rozwazal on
mozliwosci zadzialania innych czynnikow niz czysty przypadek, ani NIE
wyeliminowal logicznie mozliwosci dzialania tych innych czynnikow. A
przeciez oprocz czystego przypadku odmienna budowe genetyczna dziecka
moglo tez spowodowac kilka innych czynnikow, przykladowo uzycie matki
przez UFOnautow jako tzw. "surrogate mother" dla zaimplantowanego
przez UFOnautow plodu, czy tez interwencja Boga (wszakze NIE jest nam
wiadomym czy Jezus mial taka sama budowe genetyczna jak Matka Boska).

Sprawa owego dziecka o odmiennej genetyce od jego matki zaczela mnie
nieco nurtowac. Wszakze gdyby np. maz owej matki NIE ufal jej
bezwzglednie, wowczas moglby wygrac w kazdym sadzie sprawe o rozwod.
Dlatego filozoficzne zapytanie jakie zaczalem wowczas sobie zadawac,
brzmialo czy w naszym wszechswiecie wszystkie fakty maja bezposredni
zwiazek z prawda jakiej one dotycza. (W tym przypadku czy fakt
"odmiennosci genetycznej matki i dziecka" ma bezposredni zwiazek z
prawda na temat "kto jest biologiczna matka owego dziecka".)
Rozwiazanie tego filozoficznego problemu dostarczyly mi analizy innych
przypadkow kiedy "fakty" wyraznie zaprzeczaly "prawdzie". Rozwiazanie
to stwierdza, ze "jedynie we wszechswiecie ktory NIE bylby stworzony
ani rzadzony przez Boga, empiryczne fakty posiadalyby bezposredni
zwiazek z prawdami jakie sa od nich uzalezniane. Natomiast we
wszechswiecie stworzonym i rzadzonym przez Boga, ow Bog moze tworzyc
(tj. "fabrykowac") fakty jakie beda zupelnie oderwane od prawdy i
jakie wrecz moga zaprzeczac prawdzie ktorej dotycza".

W punktach #A1, #A2 i #E1 totaliztycznej strony internetowej
"evolution_pl.htm" opisalem wyniki swoich badan nad faktycznym wiekiem
naszego wszechswiata. Jak z badan tych wynika, prawdziwy wiek naszego
wszechswiata tylko niewiele przekracza 6000 lat. Istnieje tez caly
szereg dowodow, ze tak naprawde to wiek wszechswiata jest az tak
niewielki. Dowody te zestawilem m.in. w podrozdziale JA1.3 z tomu 6
monografii [8/2] (udostepnianej darmowo poprzez totaliztyczna strone
"tekst_8_2.htm"). Jednak oficjalna nauka ludzka, opierajac sie na
najrozniejszych znaleziskach empirycznych, np. m.in. na kosciach
dinozaurow, twierdzi ze wiek wszechswiata liczy juz okolo 14 miliardow
lat. Powyzsze ustalenia dostarczyly mi ilustracyjnego potwierdzenia,
ze we wszechswiecie rzadzonym przez Boga, empiryczne fakty moga byc
"fabrykowane" dla istotnych powodow w tak zmyslny sposob, ze sa one w
stanie zaprzeczyc prawdzie i sugerowac zupelna nieprawde.

Mozliwosc "fabrykowania" faktow we wszechswiecie stworzonym i
rzadzonym przez Boga ma to nastepstwo, ze podwaza ono i w praktyce
zupelnie uniewaznia dotychczasowe metody naukowe. Wszakze w metodach
tych przyjmuje sie "niepisane zalozenie", ze "fakty powstaly we
wszechswiecie ktory ani NIE zostal stworzony ani NIE jest rzadzony
przez Boga, a stad w ktorym NIE istnieje nadrzedna istota rozumna
ktora dla osiagniecia jakichs nadrzednych celow jest w stanie
"sfabrykowac" owe fakty". Tymczasem aby w metodach naukowych moc
przyjac takie "niepisane zalozenie", najpierw trzeba by bylo formalnie
udowodnic ze nasz wszechswiat wcale NIE byl stworzony, ani wcale NIE
jest rzadzony przez Boga. Niestety, oficjalna nauka ludzka, ani nam
jeszcze NIE zaprezentowala, ani nawet NIE jest w stanie zaprezentowac
kiedykolwiek takiego formalnego dowodu na nieistnienie wszechmocnego
Boga. Wszakze, jak to wykazuje totaliztyczna strona
"god_proof_pl.htm", istnieje cale zatrzesienie naukowych dowodow ze na
przekor wszystkiego Bog jednak istnieje i ze to Bog stworzyl swiat
fizyczny oraz swiatem tym nieustannie teraz zarzadza. NIE ma zas nawet
najmniejszego dowodu na poparcie twierdzenia naukowcow ze Bog NIE
istnieje, a stad ze to NIE Bog stworzyl swiat fizyczny.

Niezaleznie od kosci dinozaurow, na Ziemi znajdowane sa tez
najrozniejsze inne dziwne fakty i "dowody". Przykladowo, niektore
znaleziska zdaja sie sugerowac, ze po naszej planecie technicznie
wysoko zaawansowani ludzie chodzili juz okolo 500 milionow lat temu.
Chociaz oficjalna nauka ignoruje i ukrywa owe znaleziska, do dzisiaj
nazbieralo sie ich dosyc sporo. Naleza do nich przykladowo odciski
ludzkich butow liczace juz okolo 500 milionow lat. (Odciski te
pokazano m.in. na "Fot. #F1" ze strony "god_pl.htm", na "Fot. #B1" ze
strony "evil_pl.htm", czy na "Fot. #5" ze strony "ufo_pl.htm".) W
warstwach z owego okresu znajdowane sa tez najrozniejsze metalowe
wyroby przemyslowe. Gdyby przyjac zalozenie, ze "Ziemia wcale NIE
zostala stworzona ani NIE jest zarzadzana przez wszechmocnego Boga",
takie znaleziska i fakty dowodzilyby niepodwazalnie ze ludzie chodzili
po Ziemi juz okolo 500 milionow lat temu. Znaczy, ze albo juz wowczas
przylatywali na Ziemie z kosmosu jacys krewniacy ludzi (np. aby
pozasiewac na niej zycie), albo tez juz wowczas istniala na Ziemi
jakas ludzka cywilizacja techniczna podobna do obecnej naszej. Czy
jednak chodzenie wowczas ludzi po Ziemi jest prawda?

Jesli sie zaakceptuje ze "Ziemia i ludzie byli stworzeni i obecnie sa
zarzadzani przez Boga", wowczas sie okazuje ze dla najrozniejszych
istotnych powodow Bog mogl sie zdecydowac aby "sfabrykowac" (tj.
stworzyc i wprowadzic w odpowiednie warstwy geologiczne) ow material
dowodowy na istnienie ludzi na Ziemi juz okolo 500 milionow lat temu.
Wszakze do sfabrykowania owych dowodow mogly naklonic Boga np. dowolne
z powodow wyszczegolnionych w punkcie #A2 strony "evolution_pl.htm".
Rozwazmy wiec czy istnieje jakis material dowodowy na podparcie tezy,
ze owe "znaleziska sladow i innych dowodow obecnosci czlowieka na
Ziemi juz okolo 500 milionow lat temu faktycznie zostaly
"sfabrykowane" przez Boga dla istotnych powodow". Oto ow material
dowodowy:

(a) Dowody ze swiat fizyczny istnieje jedynie przez troche ponad 6000
lat. Czyli okolo 500 milionow lat temu Ziemia NIE byla jeszcze
stworzona. Dowody na to juz wskazywalem jako zaprezentowane w
podrozdziale JA1.3 z tomu 6 monografii [8/2] (udostepnianej darmowo
poprzez totaliztyczna strone "tekst_8_2.htm").

(b) Dowody ze kosmiczni krewniacy ludzi wcale NIE istnieja w sposob
trwaly, a ich tymczasowe zaistnienie jest powtarzalnie "symulowane".
Caly szereg takich dowodow zaprezentowalem na stronach totalizmu. Ich
przykladem moze byc zawartosc punktu #F7 z totaliztycznej strony
"evil_pl.htm", czy punkt #D2 ze strony "ufo_pl.htm".

(c) Dowody ze okolo 500 milionow lat temu na Ziemi NIE istnialo
wystarczajaco duzo organizmow zywych aby byly one w stanie podtrzymac
zycie jakiejs duzej grupy ludzi czy jakas ludzka cywilizacje
techniczna. Przykladowo, z organizmow zywych ktorych pozostalosci
przetrwaly z tamtych czasow do dzisiaj, naleza glownie tzw.
"trylobity" (tj. rodzaj jakby prymitywnych rakow). Owe trylobity zas
to zbyt malo aby wyzywic wieksza grupe ludzi.

Podsumowujac powyzsze, w swietle tego co nam juz jest wiadomo, ludzie
NIE mogli chodzic po Ziemi juz okolo 500 milionow lat temu. Fakt wiec
ze znajdowane sa "dowody" na obecnosc ludzi na Ziemi w owym czasie,
jest kolejnym potwierdzeniem, ze dla wielu istotnych powodow Bog
"fabrykuje" niektore fakty. Ludzcy zas badacze powinni byc bardzo
ostrozni jak owe "fabrykacje" sa przez nich interpretowane.

***

Powyzszy wpis jest adaptacja punktow #C1 do #C3 z totaliztycznej
strony internetowej o nazwie "prawda.htm", aktualizacja datowana 27
lipca 2009 roku, lub pozniej. Najnowsza aktualizacja strony
"prawda.htm" juz zostala udostepniona m.in. pod nastepujacymi
adresami:
http://prism.20fr.com/prawda.htm
http://totalizm.20fr.com/prawda.htm
http://totalism.50megs.com/prawda.htm

Niniejszy wpis faktycznie wyniknal z tresci konstruktywnej dyskusji
prowadzonej na polskojezycznym wpisie spod adresu
http://groups.google.com/group/pl.sci.filozofia/brow
se_thread/thread/4f77623f04cb39dd#
a takze z dyskusji na angielskojezycznym wpisie spod adresu
http://groups.google.com/group/alt.religion/browse_t
hread/thread/6afa1ed19e0bc226#
. Niniejszy wpis jest tez tematycznie zwiazany z wpisem spod adresu
http://groups.google.com/group/pl.sci.biologia/brows
e_thread/thread/4f6db80351ba21b7#
.

Z totaliztycznym salutem,
Jan Pajak

2. Data: 2009-07-28 06:25:17

Od: Aleksander Nabagło <...@a...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!

Prof. dr inz. Jan Pajak pisze:
> [...]
> niej samej. Genetyka owa sugerowala ze dziecko wcale NIE jest ani jej,
> ani jej meza, chociaz NIE zaistnial zaden fizyczny powod dla ktorego
Pewnie dziecko podmienili po porodzie,
(przez niechlujstwo; nie jakas wyrafinowana
interwencje inteligencji pozaziemskiej).

.

3. Data: 2009-07-28 06:44:14

Od: MisterBogas <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie dziecko podmienili po porodzie,
> (przez niechlujstwo; nie jakas wyrafinowana
> interwencje inteligencji pozaziemskiej).

Prosto i na temat - :) u nas jest pełno takich historii jak spadały
noworodkom z rąk bransoletki i podmieniano dzieci ( nawet ostatnio w
TV było) dlatego teraz lepiej je mocują

pzdr

4. Data: 2009-07-29 03:18:22

Od: "Prof. dr inz. Jan Pajak" <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Skoro juz rozwazamy sprawe "prawdy", "faktow", "fabrykacji", itp.,
zdefiniujmy sobie tutaj w skrocie co zgodnie z filozofia totalizmu
nalezy faktycznie rozumiec pod owa terminologia (filozofia totalizmu
czytelnik znajdzie opisana na stronie "totalizm_pl.htm" dostepnej pod
podanymi ponizej adresami). Oto wiec odpowiednie objasnienia:

#B1: Powiazane ze soba pojecia: "fakty", "dane", "informacje",
"prawdy" oraz "nieprawdy":

"Faktem" nazywamy jakas surowa sytuacje, obiekt, czy stan, ktore daje
sie zaobserwowac i jednoznacznie opisac. Przykladem faktu jest
obserwacja ze np. "moj zegarek wskazuje godzine dwunasta".

Jeden lub kilka surowych faktow jakie zamierzamy poddac jakiejs
obrobce, nazywamy "danymi". Przykladem "danych" jest czyjas obserwacja
ze "moj zegarek wlasnie wskazuje godzine dwunasta", oraz uprzednia
obserwacja, ze "moj zegarek spoznia sie o jedna minute co kazde 10
godzin".

Wynik naszego przetworzenia danych nazywamy "informacja". Przykladem
informacji jest ustalenie, ze "na podstawie wskazan mojego zegarka
oraz znanego mi bledu jego wskazan wyliczylem ze wlasnie jest godzina
12:05".

Kazda informacja moze byc albo "prawda" albo tez "nieprawda". "Prawda"
jest taka informacja ktora wiernie, jednoznacznie i niezawodnie
odzwierciedla otaczajaca nas rzeczywistosc. (Po jeszcze
precyzyjniejsza definicje "prawdy" patrz punkt #B3 ponizej.) Natomiast
"nieprawda" to informacja ktora jest albo falszywym odzwierciedleniem
rzeczywistosci, albo tez wcale tej rzeczywistosci NIE odzwierciedla.

"Prawde" nalezy wyraznie odrozniac od "faktu". "Fakt" jest bowiem
surowa obserwacja, ktora ciagle wymaga przetworzenia aby nas
poinformowac o prawdzie. Natomiast "prawda" jest poprawna informacja.
Przykladem "faktu" jest obserwacja ze "moj zegarek wskazuje godzine
12". (Znaczy, bez analizy poprawnosci tych wskazan zegarka my ciagle
NIE wiemy ktora naprawde jest godzina.) Natomiast przykladem "prawdy"
jest informacja, ze "wlasnie jest godzina 12" (oczywiscie, aby
informacja ta byla "prawda" wypowiadajacy ja musi sie upewnic, ze
wypowiada ja wlasnie o godzinie 12:00).

#B2: Dlaczego "fabrykacje" produkuja "fakty" ktore NIE maja zwiazku z
odpowiadajaca im "prawda" - a stad ktore wioda do zwodniczego brania
"nieprawdy" za "prawde":

Z codziennego zycia wiemy doskonale, ze "fakty" tylko wowczas wskazuja
nam "prawde", kiedy nikt ich nie "sfabrykowal" (ani nic nimi nie
"zamanipulowalo") w taki sposob ze odcielo to owe "fakty" od zwiazku z
odpowiadajaca im "prawda". Przykladowo, jesli oczekujemy na pociag,
wowczas prawde o aktualnej godzinie mozemy odczytywac tylko z zegara
ktorego nikt celowo nie cofnal do tylu np. po to aby spowodowac nasze
spoznienie sie na pociag, ani ktory z jakichs powodow sam sie nie
spoznia. Powyzszy doskonale znany kazdemu przyklad zyciowy zwraca
nasza uwage na niszczycielska role "fabrykacji" faktow (lub
"zamanipulowania" nimi przez jakies naturalne czynniki). Mianowicie,
"fakty" ktore zostaly przez kogos "sfabrykowane" (lub
"zamanipulowane"), zamiast wskazywac nam "prawde", faktycznie
zwodniczo naprowadzaja nas na branie "nieprawdy" za prawde.

Powyzsze rozumowanie ujawnia nam ze podstawowym obowiazkiem kazdego
kto poszukuje "prawdy" jest upewnienie sie ze "fakty" na bazie ktorych
prawde ta ustala NIE zostaly przez kogos "sfabrykowane" (ani przez cos
"zamanipulowane"). Jak jednak wyjasni to nastepna "czesc #C" tej
strony, instytucja oficjalnej nauki ziemskiej, ktora dostarcza
ludzkosci najwieksza liczbe prawd na temat otaczajacej nas
rzeczywistosci, zupelnie zaniedbuje obowiazku upewnienia sie ze fakty
na ktorych ustala owe prawdy NIE zostaly sfabrykowane. W rezultacie,
ogromna wiekszosc "prawd" gloszonych przez dzisiejsza nauke faktycznie
reprezentuje soba nieprawde.

W powiazaniu z oryginalnym wpisem podanym na poczatku tego watka, z
powyzszego wynika dosyc szokujacy wniosek. Mianowicie, poniewaz w
swoich badaniach naukowcy przyjeli "niepisane zalozenie" ktore w
swietle ustalen "teorii wszystkiego" zwanej "Konceptem Dipolarnej
Grawitacji" okazuje sie sie byc calkowicie bledne, a ktore stwierdza
ze "swiat ktory nas otacza jest swiatem jaki ani NIE byl stworzony ani
NIE jest zarzadzany przez Boga", wszystko co naukowcy ustalili po
przyjeciu tego blednego zalozenia faktycznie moze byc calkowita
nieprawda. To zas oznacza, iz istnieja juz logiczne i naukowe podstawy
ktore dokumentuja ze praktycznie KAZDE stwierdzenie dzisiejszej
oficjalnej nauki ziemskiej moze MIJAC SIE Z PRAWDA!

***

Niniejszy wpis jest adaptacja punktow #B1 i #B2 z totaliztycznej
strony internetowej o nazwie "prawda.htm", aktualizacja datowana 29

5. Data: 2009-07-29 17:59:14

Temat: wiosennie, wh, 2000-03-25 /Re: Czy Bog "fabrykuje" [...]
Od: "Wlodzimierz Holsztynski (Wlod)" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

--

-

po co Bóg
wymyślił ateistów?

--
-
wh,

6. Data: 2009-07-29 19:00:54

Temat: Re: wiosennie, wh, 2000-03-25 /Re: Czy Bog "fabrykuje" [...]
Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 29 Jul 2009 10:59:14 -0700 (PDT), "Wlodzimierz Holsztynski
(Wlod)" <s...@g...com> wrote:

Nie pomylily sie panu grupy?...

A.L.

7. Data: 2009-07-29 19:38:06

Od: "Stanislaw Sidor" <s...@u...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Newsuser "A.L." <a...@a...com> wrote ...
> On Wed, 29 Jul 2009 10:59:14 -0700 (PDT), "Wlodzimierz Holsztynski
> (Wlod)" <s...@g...com> wrote:
>
> Nie pomylily sie panu grupy?...

Tez polecam rozrozniac pl.sci.fizyka od pl.soc.edukacja :)

--
(STS)
Kosmetyka - to nauka o kosmosie kobiety. [Karl Kraus]

8. Data: 2009-07-29 21:38:32

Od: Jacek <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Prof. dr inz. Jan Pajak wrote:
> W programie tym
> pokazano jakas mloda matke, ktora byla zaszokowana medycznym
> ustaleniem ze jej wlasne dziecko posiada zupelnie odmienna genetyke od
> niej samej.

Zgadzam się Aleksanderem Nabagło w kwestii tego że dziecko musiało być
podmienione. Co do fałszowania fałszowania dowodów przez Boga to
komentuję to na blogu:
http://pajakowo.blogspot.com/2009/07/faszowanie-dowo
dow-na-ewoluce-i-reszte.html
Podsumowanie jest takie że musiało się z panem stać coś niedobrego,
wręcz strasznego.

http://ds6.ovh.org/drppl.html - odtwarzacz filmów który nie wymaga
dodatkowych kodeków

9. Data: 2009-07-30 03:07:41

Od: "Prof. dr inz. Jan Pajak" <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jul 28, 6:44 pm, MisterBogas <h...@i...pl> wrote:

> Prosto i na temat - :) u nas jest pełno takich historii jak spadały
> noworodkom z rąk bransoletki i podmieniano dzieci ( nawet ostatnio w
> TV było) dlatego teraz lepiej je mocują
>
> pzdr

NIE wszystkie urodzenia zachodza w okolicznosciach kiedy mozliwym sie
staje podmienienie dzieci. Kiedy porod nastepuje w domu, mozliwosc
podmienienia zostaje wyeliminowana. Na dodatek, jesli dziecko ma na
sobie znamie ktore matka odnotowuje juz w chwili urodzenia, znamie to
eliminuje wszelkie podejrzenia "konspiracji" i pozniejszego celowego
podmienienia. Takie tez okolicznosci byly wzmiankowane w omawianym
filmie. Na dodatek, w filmie nadmieniono ze chociaz ow dokumentarny
bazowal na jednym przypadku ktory znajdowal sie tuz pod reka jego
badacza, faktycznie badania te obejmowaly soba az caly szereg tego
typu przypadkow ktore zaistnialy w dzisiejszym swiecie i ktore znane
byly badajacemu. Jak bowiem sie okazuje, niezgodnosc genetyki matki i
dziecka jest juz dobrze znana fachowcom i powtarza sie co ktores tam
urodzenie.

Wracajac jednak do oryginalnego wpisu z tego watka, to sprawa roznic w
genetyce matki i dziecka byla jedynie tym impulsem jaki zapoczatkowal
moje dociekania. Faktycznie jednak odociekania te dotycza czegos
zupelnie innego, mianowicie "systematycznego bledu jaki kryje sie w
praktycznie wszelkich oficjalnych prawdach". Powyzszy wpis zawiera
wszakze lancuch dedukcji logicznych ktory wykazuje ze: (1) tzw. "link
przyczonowo-skutkowy" pomiedzy "faktem" a "prawda jaka z faktu tego
wynika", jest w stanie zaistniec jedynie w swiecie ktory NIE zostal
stworzony ani NIE jest zarzadzany przez Boga - wszakze Bog "tworzy"
wszystko czyli rowniez "tworzy" (albo "fabrykuje") najrozniejsze
"fakty"; a stad ze (2) naukowcy ktorzy badaja "prawdy" w naszym
swiecie przyjmuja "niepisane zalozenie" ze w swiecie tym NIE istnieje
ani NIE dziala Bog ktory by "fabrykowal" fakty na jakich naukowcy ci
sie opieraja w swoich badaniach; jednak (3) caly istniejacy material
dowodowy wskazuje ze w naszym swiecie dziala jednak Bog ktory
faktycznie "fabrykuje" fakty na jakich naukowcy opiraja sie w swoich
badaniach; a stad (4) "prawdy" do jakich owi naukowcy dochodza w
swoich badaniach faktycznie sa "nieprawdami" bowiem wynikaja one z
"faktow" jakie zostaly "sfabrykowane" przez Boga, a stad jakie
zupelnie NIE maja zwiazku z "prawdami" o ktorych sie wierzy ze
wynikaja one z owych "faktow". Innymi slowy, powyzszy wpis wykazuje,
ze "prawdy" ktore rozglaszane sa przez oficjalna nauke ziemska to po
prostu "jedna wielka kupa bzdur"!

Powyzszy wywod logiczny udokomunetowalem logicznie i zilustrowalem
licznymi dowodami na totaliztycznej stronie "evolution_pl.htm", ktora
to strone czytelnicy moga znalezc pod adresami:
http://energia.sl.pl/evolution_pl.htm
http://members.fortunecity.com/timevehicle/evolution
_pl.htm
zas ktorej dyskusja odbyla sie juz na forum googlowskim dostepnym pod
adresem http://groups.google.com/group/pl.sci.biologia/brows
e_thread/thread/4f6db80351ba21b7#
. Ten sam wywod logiczny ze "oficjalna nauka karmi nas bzdurami", tym
razem skondensowany do niezbednego minimum - tak aby wykazywal esencje
tego co sie wokol nas dzieje, zawarlem takze w czesciach #B i #C
totaliztycznej strony internetowej o nazwie "prawda.htm", aktualizacja
datowana 29 lipca 2009 roku, lub pozniej, ktora czytelnicy moga
przegladac m.in. pod nastepujacymi adresami:
http://prism.20fr.com/prawda.htm
http://totalizm.20fr.com/prawda.htm
http://totalism.50megs.com/prawda.htm
zas polskojezyczna dyskusja ktorego to wywodu logicznego odbywa sie
wlasnie na niniejszym watku. Zapraszam do owej dyskusji kazdego kto ma
cos konstruktywnego i logicznego do powiedzenia lud do
przedyskutowania w tej sprawie.

Z totaliztycznym salutem,
Jan Pajak

10. Data: 2009-07-31 13:28:05

Od: Aleksander Nabagło <...@a...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!

Prof. dr inz. Jan Pajak pisze:

> [...]
> swiecie przyjmuja "niepisane zalozenie" ze w swiecie tym NIE istnieje
> ani NIE dziala Bog ktory by "fabrykowal" fakty na jakich naukowcy ci
Twierdzisz Pan, ze Bog klamie?

.

Poszukuję nr 14 "Zioła dla zdrowia i urody"
poszukuję nr 14 zioła dla zdrowia i urody
o pasożytach -- prawda czy fałsz?
Mieszane źródła oświetlenia a degradacja wzroku.
zaburzenia błędnika - jak postępować, jaki lekarz