Czy Jan Kwaśniewski jest oszustem?

51. Data: 2003-10-24 11:27:30

Temat: Re: Czy Jan Kwaśniewski jest oszustem?
Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "makaron" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
news:cufkzqqyr128$.dlg@makaron-malbork.pl...

> nikt nie broni kwasniewskiemu, zeby jak kazdy normalny czlowiek zrobil
> doktorat, chocby i na temat swoich teorii dietetycznych.

On to wyjaśnił:
1. Woli robić coś bardziej sensownego, niż zdobywać tytuły przed nazwiskiem,
czy nagrody. Jemu na tytułach zwyczajnie nie zależy.
2. Ma bodajże 66 lat, gdyby był w Twoim wieku pewnie widziałby jeszcze w tym
sens.
3. Zapewne będą następcy, którzy pójdą dalej...

--
Krystyna*Opty* [DO] od 06.1998 r.

Najlepszym przyjacielem prawdy jest czas, jej najgorszym wrogiem
przesąd, towarzyszem zaś pokora. Charles Caleb Colton

52. Data: 2003-10-24 11:38:02

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Krytykowanie guru, który ma monopol na wiedzę jest bardzo niebezpieczny, bo
> nawiedzonym zaczyna smalec do głowy uderzać i zamiast zakończyć czym prędzej
> tą żenującą dyskusję  będą ją wydłużać w nieskończoność próbując atakować
> wszelkich "innowierców".

hehehe widze ,ze zaczynasz rozumiec ,ze doktor to nie doktor:)

a doktor jan kwasniewski jest doktorem in pectore optymalnych i nie ma to nic
wspólnego z osiagnięciami naukowymi

ps. a z czego ma doktorat dr norton disk pracujacy dla firmy
symantec??

53. Data: 2003-10-24 11:40:46

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adamo Il" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
prędzej
> tą żenującą dyskusję będą ją wydłużać w nieskończoność próbując

Jak na "założyciela" wątku i poprawnego zjadacza chleba wyrażasz się
niekulturalnie :(

Slawek

54. Data: 2003-10-24 11:40:56

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam przed sobą dyplom podpisany przez Kwaśniewskiego i pisze tam przed
> nazwiskiem: "lek. med."

czy dyplom ten jest honorowany w krajach uni czy trzeba go nostryfikować??

55. Data: 2003-10-24 11:47:49

Od: bella <belunia@[usunxxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-10-24 12:58, Użytkownik Krystyna*Opty* napisał:

Tak sobie czytam te grupe...
i mialam sie nie odzywac

Przyznam ze nei rozumiem tego pytania.
Jesli bedzie doktorem beda tak do niego mowic!
To chyba jasne
Teraz mowia: Panie magistrze
to chyba tez jasne?

>Probuja mowic per "panie profesorze", ale wyprowadzam ich z bledu, choc

To tez jasne.
Jakby to wygladalo, gdyby M rozmawial z prof a tu nagle podchodzi
student i mowi : Panie prof. do M!
Jakby sie poczul M?
Nie prof..
Prof. nie zalezy na tytulowaniu. Czlowiek juz jest dowartosciowany i
nie potrzebuje "tytulowania"

> Ciekawe, jak długo będziesz ich poprawiał i po ilu latach dasz sobie z tym
> spokój (?)

Jak zostanie Prof.
Nie bedzie juz musial ...
to chyba tez jasne ..

Kiedy sie skonczy na tej grupie ta przepychanka slowna :(

b.
--
Uwaga!
Jeśli chcesz napisać do mnie - usuń [usunxxx] z mojego adresu.

56. Data: 2003-10-24 12:04:33

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bella" <belunia@[usunxxx]autograf.pl> napisał w wiadomości

> Przyznam ze nei rozumiem tego pytania.
> Jesli bedzie doktorem beda tak do niego mowic!
> To chyba jasne

No jasne.

> Teraz mowia: Panie magistrze
> to chyba tez jasne?

Nie zupełnie. Bo okazało się, że zdarza mu się usłyszeć: panie profesorze.

> Prof. nie zalezy na tytulowaniu. Czlowiek juz jest dowartosciowany i
> nie potrzebuje "tytulowania"

Bardzo słusznie. Tytuły - rzecz nabyta.

> Jak zostanie Prof.
> Nie bedzie juz musial ...
> to chyba tez jasne ..

> Kiedy sie skonczy na tej grupie ta przepychanka slowna :(

Dopóki Kwaśniewski nie zdobędzie tytułu doktora nauk medycznych, czyli
prawdopodobnie nigdy...
bo pacjenci nie przestaną mówić o doktorze J.Kwaśniewskim "doktor
Kwaśniewski".

--
Krystyna*Opty* [DO] od 06.1998 r.

Samo nagromadzenie faktów nie stanowi jeszcze nauki. Właściwym zadaniem
nauki jest ustalanie prawidłowości, następstwa i współwystępowania zdarzeń
za pomocą rozumowania opartego na eksperymencie. Galileusz

57. Data: 2003-10-24 12:09:51

Od: "Adamo Il" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> napisał(a):

> Czy nie nudzi Ci się bicie piany za wszelką cenę.
> Nie możesz zrozumieć, że są wyrazy wieloznaczne?
> Gdyby Kwaśniewski chciał oszukiwać, że jest doktorem nauk medycznych, to by
> tytułował się dr n. med. Po to właśnie w medycynie używa się tego skrótu,
> aby odróżnić doktora nauk medycznych od lekarza. Tytuł DOKTORA należy się
> każdemu lekarzowi, jak psu buda. I to by było na tyle.
>
> Pozdrawiam
> Leszek

Zdecydowanie już mi się znudziło, ale nie za wszelką cenę właśnie.
Rozumiem znaczenie wyrazów wyobraź sobie, że także potoczne używanie
słowa "doktor" nie sprawia mi problemów. To "optymalnym" sprawia kłopot.
Ja ten temat bym dawno zakończył, a rozsądny "optymalny" wiedząc jak często
temat był poruszany na grupie (ja nie wiedziałem) poprostu by uznał mojego
posta za trollowanie i zignorował. A czy buda się należy każdemu lekarzowi,
psu, chomikowi czy cokolwiek jeszcze wymyślisz, to jest Twój pogląd!
I nie wmawiaj mi, że tytuł doktora się należy każdemu lekarzowi, bo nie
jesteś opiniotwórcą i twoje prywatne opinie jak szeroko byś ich nie
rozpowszechniał i stosował pozostają Twoimi prywatnymi opiniami.

Pozdrawiam,
Adam Il.

58. Data: 2003-10-24 12:11:09

Od: "Adamo Il" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kafka <i...@N...pl> napisał(a):

> Jezeli nie maja tych tytulow, to faktycznie nie powinni ich uzywac. Ale skad
> pewnosc ze nie maja? Moze oni po prostu sa dr? Czemu od razu od oszustow ich
> ???
> Na w/w stronie jest wiecej nazwisk - przy jednych sa tytuly, przy innych nie
> ma - smiem wierzyc, ze wymienione osoby po prostu zrobily doktoraty.
>
> Pozdr
> Kafka

Ale ich tytułów optymalni może nie zatwierdzili?

Pozdrawiam,
Adam Il.

59. Data: 2003-10-24 12:16:28

Od: makaron <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 24 Oct 2003 14:04:33 +0200, na pl.misc.dieta, Krystyna*Opty*
napisał(a):
> Dopóki Kwaśniewski nie zdobędzie tytułu doktora nauk medycznych, czyli
> prawdopodobnie nigdy...
> bo pacjenci nie przestaną mówić o doktorze J.Kwaśniewskim "doktor
> Kwaśniewski".

pacjenci moga go nazywac chocby i biskupem. gorzej, ze sam pan kwasniewski
przypisuje sobie naukowy tytul doktora w swoich publikacjach. i to juz jest
duza nieuczciwosc.

--
:-) makaron

http://wege.dzieciak.pl
forum dla rodzin wegetariańskich

60. Data: 2003-10-24 12:38:26

Od: "Adamo Il" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> No chwileczkę... coś tu nie gra. Chcesz UZNANIA społeczeństwa tylko za to,
> że zdobyłeś DLA SIEBIE tytuł doktora nauk wszelkich?

No tak, Krystyna*Opty* uważa, że człowiek uczy się, kształci w celu pokazania
się innym, a zdobycia "UZNANIA społeczeństwa".
Więc wyjaśnie Ci, że różnimy się w elementarnym podejściu do edukacji.
Ja uważam, że uczę się tylko dla SIEBIE i tylko JA napewno będę miał korzyść
ze swojej edukacji a o żadnym uznaniu społeczeństwa nie próbuję myśleć, Ty mi
to uświadomiłaś iż takowe faktycznie w jakimś stopniu się pojawia...
aczkolwiek to chyba Twój ból i frustracje, bo ja NIE CHCĘ żadnego "UZNANIA
społeczeństwa". Zależy mi jedynie na własnej satysfakcji, ale to chyba trudno
co niektórym zrozumieć, lepiej sobie dodać jakiś tytuł i próbować wywoływać
takie uznanie.
To cecha optymalnych?

> :))))))
> Rukasu należy do tych NIELICZNYCH adwersarzy (jakich zauważyłam na grupie),
> którzy próbują nad "optymalnym" fenomenem się zastanawiać.
> Czy ma doktorat, czy nie - w tym momencie jest to nieistotne. Rukasu, mimo
> wielu kontrowersji - próbuje samodzielnie myśleć, analizować... itd.
> To bardzo ważna cecha, niezależnie od wykształcenia. Człowiek po prostu
> powinien mieć odrobinę ZAUFANIA do własnego rozumu. Jeśli tego unika, łatwo
> staje się podatny na manipulacje. A w naszych czasach o nią nietrudno... :(

Krystyna*Opty* zatwierdza, że RUKASU "próbuje samodzielnie myśleć", chwali
się mu to jak najbardziej...
Jak rozumiem z dalszej części ~Optymalni nie są podatni na manipulacje...:DDD
A także m.in. ja nie myślę samodzielnie... genialne wywody, dzięki diecie
wysokotłuszczowej?

> odbieram.

> Aaaa... może jesteś często głodny, a Polak jak głodny - to sfrustrowany...
> ;) Podobno każdy sądzi innych sam po sobie... : )

Mam pytanie, jak rozumiem jesteś Polką?
Skoro tak to sądzisz innych sama po sobie, więc zgodzisz się ze swoim
twierdzeniem:
"> Człowiek po prostu
> powinien mieć odrobinę ZAUFANIA do własnego rozumu. Jeśli tego unika, łatwo
> staje się podatny na manipulacje."

No bo ja się nie zgadzam, ale skoro ty sądzisz innych sama po sobie to
powinnaś czytać czasem swoje posty.

> Może idź do kuchni i zrób sobie spagetti z fasolką... : )
> Od razu staniesz się sympatyczniejszy dla innych : )

A ja dzisiaj jadłem jajecznicę z boczkiem na śniadanie :PP
..i rybę po grecku.

Pozdrawiam,
Adam Il.

magnez