Czy afirmacje moga pomoc

1. Data: 2002-01-08 15:21:01

Temat: Czy afirmacje moga pomoc
Od: "Sylwia" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Juz od 1.5 roku mam problem z wyborami serca. Ostatnio poddalam sie tetapii
psych. ale ciagle nie jestem pewna. zastanawialm sie czy dobra afirmacja
jest w stanie cos zdzialac pzrzytecznego dla mojej podswiadomosci w tej
dziedzinie.

1. Data: 2002-01-08 17:33:27

Temat: Re: Czy afirmacje moga pomoc
Od: "PowerBox" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Juz od 1.5 roku mam problem z wyborami serca.

- o co chodzi w tym zdaniu?

1. Data: 2002-01-08 18:26:17

Od: "Aedrin" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> - o co chodzi w tym zdaniu?

.......sprawy milosne..............(?)

--
Pozdrawiam :)
Aedrin

....zycie to ciagla walka aby stac sie lepszym.....

1. Data: 2002-01-08 18:47:38

Od: "Sylwia" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wybory serca -problem wyboru partnera zyciowego.

Pytanie bylo o affirmacje -czy pomagja?

U_ytkownik Aedrin <m...@p...fm> w wiadomo_ci do grup dyskusyjnych
napisa_:3...@n...vogel.pl...

1. Data: 2002-01-08 20:31:35

Od: "EvaTMKGSM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylwia" :

<w...@i...pl> napisał w wiadomości
> Wybory serca -problem wyboru partnera zyciowego.
>
> Pytanie bylo o affirmacje -czy pomagja?

A ilu masz tych "nominowanych";) ?
Nie możesz się zdecydować ? W takim razie to żaden z nich.

Eva

1. Data: 2002-01-08 21:44:13

Od: "apatch" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> psych. ale ciagle nie jestem pewna. zastanawialm sie czy dobra afirmacja
> jest w stanie cos zdzialac pzrzytecznego dla mojej podswiadomosci w tej

masz 16 lat i staralas sie napisac cos madrego, czego sama nie rozumiesz.
zaakceptuj sama siebie.

1. Data: 2002-01-08 22:25:16

Od: "Sylwia" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja pytam o afirmacje a nie o ocene mojej sytuacji-prosze sie trzymac
tematu!!!
U_ytkownik EvaTMKGSM <e...@w...pl> w wiadomo_ci do grup dyskusyjnych
napisa_:a1fksk$7pp$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2002-01-09 21:08:33

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sylwia" news:a1frvc$q3s$1@news.tpi.pl
> Ja pytam o afirmacje a nie o ocene mojej sytuacji-prosze sie trzymac
> tematu!!!

Będziemy się trzymać tematu jak... zaczniesz CIĄĆ CYTATY i odpowiadać POD
CYTATEM !!!!!!!

A swoją drogą to ile masz na liczniku, że takie problemy sercowe masz ?

--
CIACH-aj CYTATY !!!

1. Data: 2002-01-10 14:45:29

Od: "Melisa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sylwia <w...@i...pl>:
> [...]
> psych. ale ciagle nie jestem pewna. zastanawialm sie czy dobra afirmacja
> jest w stanie cos zdzialac pzrzytecznego dla mojej podswiadomosci w tej

To bedzie moja czysto subiektywna opinia: afirmacje w sensie
wmawiania/powtarzania sobie jakiejs sugestii (w stylu "jestem wartosciowa,
piekna i pewna siebie") to LIPA i wieeelka droga na skroty. Co, jak
wiekszosc szybkich i latwych drog jesli skutkuje to tymczasowo, na krociotka
mete. To zabieranie sie za swoje problemy "od dupy strony" (jak mawia moja
ulubiona kolezanka). B. powierzchowne, niedocierajace do sedna problemow.
Chodzi o to, aby dojsc do przyczyn myslenia o sobie jako o brzydkiej,
niewartosciowej i niepewnej. Pozniej analizowanie i praca z tymi
przyczynami, a dopiero potem sensowna, realistyczna zmiana. IMHO tylko taka
droga jest skuteczna na dluzsza mete, czego nie mozna powiedziec o
przeroznych afirmacjach, hipnozach, szybkich kursach pozytywnego myslenia i
innych "tabletkach na bolacy ząb". Najskuteczniejszym rozwiazaniem jest
zajecie sie przyczynami.

Melisa

1. Data: 2002-01-10 18:21:24

Od: "Sylwia" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc lat mam 27 moze to i duzo a moze i malo.

"Cudowne sa dziela mojej podswiadomosci , potegi zycia duszy, umyslu i ciala
mego"

Chodzi o to czy afirmacje sa w stanie pomoc jezeli dana osoba zastosuje sie
do wszelkich wskazowek np:

-wierzy w to co mowi,
-mysli pozytywnie,
-wie , ze to o czym mysli taka jest.

Ale jak sobie poradzic podczas affirmowania z problemem rownosci pomiedzy
"pragnieniem, a wyobrazeniem". Chcemy osiagnac to czego pragniemy , a nie to
co nam mylna swiadoma wyobraznia podaje.

Sylwia

U_ytkownik Andrzej Litewka <a...@p...onet.pl> w wiadomo_ci do grup
dyskusyjnych napisa_:a...@a...krakow...
> [...]
> CYTATEM !!!!!!!
>
> A swoją drogą to ile masz na liczniku, że takie problemy sercowe masz ?

Bioterapia nerwic?
Ataki terrorystyczne a psychologia
Damsko meskie sprawy
Smierc
Kwestia poczucia SPRASTWA wlasnych działan.