Czy antyrefleks w okularach musi byc niebieski?

1. Data: 2002-01-04 22:09:09

Temat: Czy antyrefleks w okularach musi byc niebieski?
Od: "hudson" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam pytanie z branzy okulitycznej :). Otoz mialem w poprzednich
okularach ktore dobilem gdy zasnalem nad ksiazka na kanapie
antyrefleks. Charakterystyczny w tym byl fakt iz powierzchnia
szkiel miala niebieskawy odcien -szczegolnie w swietle dziennym.
Teraz mam nowe szkla, ktore wg. cennika etc sa rownie z
antyrefleksem ale trudno mi ocenic czy rzeczywscie tak jest,
zadnego odcienia natomiast nie maja. W zwiazku z czym mam
pytanie - jak rozpoznac ze dostaje wlasnie takie szkla jakie
zamawiam?

Pozdrawiam,
Janusz

2. Data: 2002-01-05 00:50:28

Od: "Karolina" <k...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik hudson <h...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a1593p$13f$...@n...tpi.pl...
> [...]
> zadnego odcienia natomiast nie maja. W zwiazku z czym mam
> pytanie - jak rozpoznac ze dostaje wlasnie takie szkla jakie

Czesc
Powloki antyrefleksowe maja rozne odcienie -niebieskie,fioletowe zielonkawe
czy zolte (zalecane kierowcom).Praktycznie kolor mozna sobie wybrac w
zaleznosci od upodoban -chyba najmniej dekoracyjny jest zolty bo pod pewnym
katem go widac ale to oczywiscie rzecz gustu.Powloke raczej widac bo okulary
brudza sie w taki charakterystyczny sposob (widac plamy np po dotknieciu
reka) a szkla sa jakby przezroczyste bo po prostu nie odbijaja
swiatla.Trzeba je wycierac specjalna sciereczka bo niestety mozna po pewnym
czasie uszkodzic powloke przy nielasciwym wycieraniu.Zreszta jak nadal nie
masz pewnosci to wstap do innego optyka i on ci powie czy otrzymales to za
co zaplaciles.
Pozdrawiam Karolina

3. Data: 2002-01-05 13:53:20

Od: "hudson" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

> Powloki antyrefleksowe maja rozne odcienie -niebieskie,fioletowe
zielonkawe

Na moich okularach widac jakby leciutko rozowy odcien ale to zupelnie nie to
co bylo na poprzednich. Plamy rzeczywiscie idac - szczegolnie jesli spojrze
lekko
pod katem to sa dosc wyrazne.
Niemniej wstapie do optyka i jakos poprosze zeby mi sprawdzili :).
Dzieki,
Pozdrawiam,
Janusz

operacja nosa ?????
Badanie ginekologiczne
psycholog/psychiatra ?
Zatkany jeden otwór nosowy - czy to polip?
Ślady po trądziku