Czy astma jest wyleczalna?

1. Data: 2007-05-01 15:13:15

Temat: Czy astma jest wyleczalna?
Od: "Pol" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przed chwila slyszalem w telexpressie ze na astme choruje co 10 dziecko i co
20 dorosly.Czy astma moze mija z wiekiem ?Bo chyba nie umiera sie tak latwo
na to? Nie mam astmy ale nigdy nie wiadomo co czlowieka czeka.

2. Data: 2007-05-01 15:53:43

Temat: Re: Czy astma jest wyleczalna?
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pol" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> latwo
> na to? Nie mam astmy ale nigdy nie wiadomo co czlowieka czeka.

Oczywiście, że jest uleczalne i to dość szybko, przyczynowo. Ale absolutnie
nie wg standardów akademickiej medycyny. Astmę oskrzelową łatwo wyleczyć
samą dieta optymalną (www.optymalni.org.pl), a nawet można przyspieszyć
wyleczenie stosując prądy selektywne S (sympatyczne). Wyleczyć można nawet
cięższe postacie astmy oskrzelowej.
Pozdrawiam Jurek M.

3. Data: 2007-05-01 19:16:28

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 1 May 2007 17:53:43 +0200, Jurek wrote:

> Oczywiście, że jest uleczalne i to dość szybko, przyczynowo. Ale absolutnie
> nie wg standardów akademickiej medycyny. [...]

Uwaga - szarlatan. Werbuje do sekty.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

4. Data: 2007-05-01 21:17:03

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>>> co
>>> 20 dorosly.Czy astma moze mija z wiekiem ?Bo chyba nie umiera sie tak

> Uwaga - szarlatan. Werbuje do sekty.

A co Szanowny Pan doktor zaproponuje astmatykowi? Pytanie retoryczne, bo ja
wiem, że tylko wziewne leki, które tylko pogarszają stan chorego, dając
chwilową ulgę.
Pozdrawiam Jurek M.

5. Data: 2007-05-01 23:28:48

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy M. napisal:

> [...]

> wiem, że tylko wziewne leki, które tylko pogarszają stan chorego, dając

A ty co masz do zaproponowania, poza obietnicami bez pokrycia i uslugami
nierejetrowanych w Polsce pseudolekarzy?

Podaj tez wyniki niezaleznych bada, ktore te twoje rewelacje potwierdzaja.

6. Data: 2007-05-02 20:46:52

Od: "Adan" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uwaga: Jurek-oszust znowu atakuje.

7. Data: 2007-05-02 20:51:13

Od: "Adan" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podaj tez wyniki niezaleznych bada, ktore te twoje rewelacje potwierdzaja.

Po co mu wyniki badań - on przecież przeczytał o tym w internecie (np. o
cudownym wyleczenie Haliny Z. ze Zgierza oraz Johna G. z Bostonu). Przeciez
w internecie wszystko to aksjomaty - przyjmujemy bez dowodzenia.

poziom mocznika we krwi
prawo jazdy - badanie wzroku
[Okulistyka] Farfocle przed oczami
Chrzastka stawowa