Czy będzie w sierpniu jakies spotkanie w Wawie?

1. Data: 2003-07-28 05:45:16

Temat: Re: Czy będzie w sierpniu jakies spotkanie w Wawie?
Od: "Catalina" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cherokee gd <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał(a):

> No toz napisałam, że troll jest z prw (jesli masz ochotę, poczytaj
> sobie oststnie watki na prw), no ale fakt, nie dodałam, jakiej grupy
> odbywało się spotkanie.

Dziekuje - znam jego wypowiedzi ;-))

> Juz sobie wyobrażam tego nastolatka w takim dziwacznym przebraniu.:)

i bez przebrania jest komiczny ;-)) zapewniam.

1. Data: 2003-07-28 08:00:27

Od: "jovax" <j...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maruda - Ryszard" <maruda_smurf@#usun#gdynia.mm.pl> napisał w
wiadomości news:bg1jfd$2j5$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Jak się załapiesz, to tylko w charakterze entree. Wcześniej obedrą Cię
> ze skóry, posolą, doprawią, wypatroszą...
Ależ Rysiu, to co tu ostatnio piszesz jest mocno wyblaknięte. To chyba przez
to słońce.
Fe, a wydawałeś się rozsądny.
jovax

1. Data: 2003-07-28 08:07:19

Od: "jovax" <j...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości news:bg1k9d$4v8$1@absinth.dialog.net.pl...
> I powieszą przy wejściu jako przestrogę dla okolicznych elementów. Bo
> nikt tu trolli nie spozywa.
Kochane dzieci, na następnej lekcji wychowawczej porozmawiamy o kulturalnym
zachowaniu w Internecie. Będziemy pracować w zespołach, a za materiały do
pracy posłużą nam moje wysokiej kultury wypowiedzi w Internecie. Lekcja ta
posłuży mi również do zrobienia mianowania, bo jak wiecie jestem tylko
zakontraktowana. Otóż materiałami tymi są moje wypowiedzi na grupie
pl.rec.kuchnia, gdzie występuję jako Cherokee gd. Przy okazji proszę
odszukać KAŻDY po jednym moim przepisie i następnie jako klasa wydamy
szkolną książkę kucharską, z której u każdego w domu ma być przynajmniej raz
w miesiącu gotowana potrawa, a co należy mieć potwierdzone odpowiednim
wpisem rodziców w dzienniczku. Będzie miało to wpływ na ocenę z zachowania.
jovax

1. Data: 2003-07-28 10:02:25

Od: maruda - Ryszard <maruda_smurf@#usun#gdynia.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-07-28 10:00, osoba przedstawiająca się jako 'jovax' zechciała
zauważyć:

Nie widzisz tam ;) ?

R.

1. Data: 2003-07-28 10:20:02

Od: "jovax" <j...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maruda - Ryszard" <maruda_smurf@#usun#gdynia.mm.pl> napisał w
wiadomości news:bg2s9a$g15$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Nie widzisz tam ;) ?
Tam, to znaczy gdzie?. Żeś się nazwał marudą? A co to ma wspólnego z
bezgłowiem?
jovax

1. Data: 2003-07-28 10:35:09

Od: maruda - Ryszard <maruda_smurf@#usun#gdynia.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-07-28 12:20, osoba przedstawiająca się jako 'jovax' zechciała
zauważyć:
> [...]
> przez

> Tam, to znaczy gdzie?. Żeś się nazwał marudą? A co to ma wspólnego z

Wydawałoby się, że jesteś nieco bardziej bystry...

R.

1. Data: 2003-07-28 10:37:07

Od: "jovax" <j...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maruda - Ryszard" <maruda_smurf@#usun#gdynia.mm.pl> napisał w
wiadomości news:bg2u7m$qg9$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Wydawałoby się, że jesteś nieco bardziej bystry...
Hehehe, jeszcze trochę i cherokee zacznie trollować...;-)
jovax

teraz juz na serio wrocilam.....(oT)
kasa za free
Czeburieki