Czy bywa tu czasem prawdziwy psycholog bądź psychiatra???

1. Data: 2004-03-21 18:00:10

Temat: Czy bywa tu czasem prawdziwy psycholog bądź psychiatra???
Od: "PIOTREK" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam to znowusz ja zastanawiam się czy faktycznie można tu otrzymać jakomś
normalną rade czy to teżjest coś w stylu forum na kturym ważne jest jak a
nie co napisane??
co z tego że robię błędy ortograficzne??to naimniejszy z moich problemów ale
wiem o tym i nikt nie musi mi tego muwić!
oczekuje rady jak dorosły człowiek ktury jako dziecko był molestowany na
wszystkie sposoby jakie znam tz.sexualnie fizycznie i psychicznie może żyć
normalnie jak ma ułożyć sobie życie i zapomniec wszystko co złe i
przypomnieć co było dobre.obcy ludzie znaja mnie lepiej niż ja sam siebie bo
oni mnie pamiętaja z dziecinstwa ja nie pamietam siebie że niewspomne o nich
dlaczego tak jest??czy tak musi być??
nim odpowie ktos to najpierw niech sie zapozna z moim problemem a potem pisz
nie na odwrut!! http://pustelnik28.w.interia.pl/ tam niema reklam czy czegos
takiego.
dziękuje ale tylko za normalne odpowiedzi a jeśli jesteś prawdziwym
psychologiem to zapraszam na priv bądź na gg numer jerst na stronie.
dziekuje i czekam

1. Data: 2004-03-21 18:34:09

Od: "PIOTREK" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

rzadko a nawen powinienem napisać że bardzo żadko choc czasami mi sie zdaża
zwłaszcza jak czytam bzdury.

1. Data: 2004-03-21 18:35:06

Od: "shadowofdarknes" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-03-21 18:53:32

Temat: Re: Czy bywa tu czasem prawdziwy psycholog b?dĽ psychiatra???
Od: Stokrotka <d...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik PIOTREK napisał:

> co z tego że robię błędy ortograficzne??

nic

może żyć
> normalnie jak ma ułożyć sobie życie i zapomniec wszystko co złe i
> przypomnieć co było dobre.

Przeczytalam twoja strone. Ja osobiscie zapewne Ci nie pomoge, choc
chcialabym bardzo. Studiuje psychologie, jednak mnie samej sporo zostalo
ze soba do zrobienia (laik jestem).
Nie wiem jakie jest twoje prawdziwe podejscie do rad, czy wsyzytsko
bedziesz bral na nie, czy jednak postarasz sie skorzystac z niektorych rad.
To bardzo trudne co przezyles, to wszystko jest bolesne, trudne do
pojecia i do ogarniecia tego co sie wydarzylo. Sama mialam traumatyczne
dziecinstwo, choc nie w takim stopniu jak Ty. Ale taka samo jak Ty wiele
rzeczy nie pamietam, bo nie chce, bo wyparlam, bo boli.
Jednak wiem ze do poradzenia sobie z tym wszystkim potrzebna jest
terapia, przezycie tego jeszcze raz (byc moze bardziej prawdziwie, niz
kiedys, bo teraz mozesz sie czus ze swojimi emocjami bezpiecznie u
terapety). Wazne jest wiec moim skromnym zdaniem bys znalazl dobrego
terapeute, ktory razem z Toba przejdzie przez to pieklo jeszcze raz,
pomoze Ci poukladac to wszystko, i zaczac zycie na nowo, z akceptacja
tego ze bylo tak a nie inaczej (choc to trudne). Ta terapia moze trwac
wiele lat, ale mysle ze jest Ci potzrebna. To ze potknoles sie na 1, 2
lekarzu nie znaczy ze wszyscy tacy sa. Nie poddawaj sie, szukaj az
znajdziesz dobrego terapeute, ktory Cie wyslucha. Musisz te swoje emocje
wyzalic, opowiedziec o tym co czujesz, co czules, o tym wszystkim co Cie
spotkalo-mysle ze w jakims stopniu napewno Ci ulzy.
Nie wiem jakie bedzie twoje zycie, ale wiem ze moze ono byc o niebo
lepsze od tego co przezyles do tej pory. Duzo zalezy od Ciebie.
Wiesz, ja tez kiedys modlilam sie o smierc, chialam umrzec, mialam nawet
jedna probe samobojcza (odrtatowano mnie na szczescie). Myslalam ze
tamtem koszmar nigdy sie nie skonczy, ze moje zycie zawsze bedzie uslane
cierpieniem, ze nie mam juz szans na jakis start w zyciu. Jednak sie
tamto skonczylo, wzielam sie za terapie, za nauke, prace, wyjechalam do
innego miasta i zaczelam swoje zycie od nowa, bez takiego bolu. Dzisiaj
dziekuje Bogu, za to ze jestem, ze moglam zobaczyc ze swiat nie konczy
sie na tamtych przezyciach, ze moge sie rozwijac i ukladac swoje zycie
jak chce, ze moge kochac i czuc sie kochana.
Zycze Ci abys znalazl w sobie sile do uporania sie z tym wszystkim, abys
na swojej drodze spotykal przychylnych Tobie ludzi i znalazl terapeute,
ktory podejmie sie terapii z Toba. Masz szanse na lepsze zycie- naprawde.

pozdrawiam
Stokrotka

1. Data: 2004-03-21 19:06:30

Od: "Arystokrates" <columbineNOSPAM@.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik PIOTREK <p...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c3kl74$3ff$...@i...gazeta.pl...

[ciach]

Wydaje mi sie, ze ktos tu sie pod kogos podszywa i chce popsuc opinie.
Proceder ostatnio bardzo czesto spotykany na pl.soc.seks.
Wniosek- nie karmic trolla, ignorowac.

1. Data: 2004-03-21 19:09:24

Od: "PIOTREK" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-03-21 19:18:40

Od: Stokrotka <d...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ciekawa jestem czemu zareagowales na post Arystotelesa, a nie moj, czyz bys bal
sie, ze ktos moze Cie odkryc?

Nie bede sie zastanawiac nad tym czy mowisz prawde czy nie. Ja
potraktowalam twoj post powaznie. Jesli jednak bawisz sie ludzkimi
uczuciami to Ty sie bedziesz z tym bujal, nie ja.

pozdrawiam
Stokrotka

1. Data: 2004-03-21 19:26:01

Od: "Arystokrates" <columbineNOSPAM@.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

bys bal sie, ze ktos moze Cie odkryc?

Arystokratesa :(

1. Data: 2004-03-21 19:27:40

Od: "PIOTREK" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <d...@2...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Stokrotka
> >
> tobie wysłałem podziekowania na priv lecz przedchweila wruciłyo spowrotem
niewiem dlaczego??

1. Data: 2004-03-21 19:32:32

Od: "PIOTREK" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Stokrotka
> >
> napisałem ci że raczej psuchoanalityka niebiore teraz poduwage bowiem jak
sama napisałaś trwa to dłużej niż jedna dwie wizyty a szczeże to mi szkoda
kasy na to dlatego powstała ta strona myslałem kiedyś że może takie rozmowy
z prawdziwym psyhologiem przez neta wystarczą ale teraz wiem że nie bo
zazwyczaj odpisuja jakieś klałny kture niewiedzą co piszą wiec pisz byle co
oczywiście nie mowa tu o tobie tobie thx za normalnego posta czy odpowiedź
jak tam sie poprawnie nazywa.

kursy nauki mnemotechnik i kreatywnego rozwiązywania problemów
zjawisko
Re: CZY KTO? MA JAKIE? INFORMACJE NA TEMAT TECHNIKI NEGOCJACJI TZW."PRÓBNY BALON"
pomocy
pomocy!!