Czy da się powiększyć ?

1. Data: 2003-09-02 09:21:03

Temat: Czy da się powiększyć ?
Od: MINTKI <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Chciałbym powiększyć penisa ? Czy jest jakaś skuteczna metoda ?
Pozdrawiam
MINTKI

2. Data: 2003-09-02 09:45:28

Temat: Re: Czy da się powiększyć ?
Od: Papik <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 02 Sep 2003 11:21:03 +0200, MINTKI napisał/napisała:
> Chciałbym powiększyć penisa ? Czy jest jakaś skuteczna metoda ?

podniecenie..

--
*it's much better to fuck without love than being in love without fucking*
GG: 70701

3. Data: 2003-09-02 12:32:52

Temat: Odp: Czy da się powiększyć ?
Od: "kakrysa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> podniecenie..

dobre :)

4. Data: 2003-09-02 16:22:44

Od: MINTKI <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> podniecenie..

Nie chodzi mi o podniecenie, tylko chce mieć większą fujarę jak już mi
stoi ! Narazie mam 10 cm jak mi dryga , a chciałbym mieć co najmniej 18
cm noi oczywiście grubość odpowiednia.
Ostatnio jak miałem stosunek z kobietą to jak zobaczyła mi fafuśniaka to
powiedziała że z takim fiutem mogę tylko zapładniać norki.
pozdrówka
MINTKI

5. Data: 2003-09-02 17:04:07

Od: "Inetcash" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

MINTKI < s...@p...fm > news:bj2g56$ik3$2@atlantis.news.tpi.pl :

> Nie chodzi mi o podniecenie, tylko chce mieć większą fujarę jak już mi
> stoi ! Narazie mam 10 cm jak mi dryga , a chciałbym mieć co najmniej 18
> cm noi oczywiście grubość odpowiednia.

spokojnie, kolega sobie zazartowal [i mnie rozbawil :)] ...

> Ostatnio jak miałem stosunek z kobietą to jak zobaczyła mi fafuśniaka to
> powiedziała że z takim fiutem mogę tylko zapładniać norki.

pewnie bardzo Cie kocha ... ja radze poszukac sympatyczniejszej partnerki, a nie
faszerowac "fujarę" ... :)

IC

6. Data: 2003-09-02 17:09:22

Od: "Dorota D." <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ostatnio jak miałem stosunek z kobietą to jak zobaczyła mi fafuśniaka to
> powiedziała że z takim fiutem mogę tylko zapładniać norki.

W takim razie trafiłes na babę, której wcale nie zależało na tobie.
I raczej tym bym się przejmowała, niż dziesięcioma centymetrami.
Czego mężczyźni ciągle chcą od swoich penisów?!!!

D.

7. Data: 2003-09-03 11:51:33

Od: Papik <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 2 Sep 2003 19:09:22 +0200, Dorota D. napisał/napisała:
> Czego mężczyźni ciągle chcą od swoich penisów?!!!

on chce funkcjonalnosci :>

8. Data: 2003-09-03 11:53:45

Od: Papik <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 02 Sep 2003 18:22:44 +0200, MINTKI napisał/napisała:
> [...]
> Ostatnio jak miałem stosunek z kobietą to jak zobaczyła mi fafuśniaka to
> powiedziała że z takim fiutem mogę tylko zapładniać norki.

hehe pomijam fakt, ze juz to gdzies czytalem, no ale zycze CI powodzenia.
Z tyego co widzialem na Discovery, czytalem w roznych szmatlawcach, to efekt
moze i mozna jakis osiagnac ale potem sa powiklania i klopoty ze wzwodem..
Co po trabie slonia jak jest nie do uzytku ?

> MINTKI

raczej krotki.. :P

9. Data: 2003-09-06 14:24:01

Od: "pipi" <p...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> Chciałbym powiększyć penisa ? Czy jest jakaś skuteczna metoda ?
> Pozdrawiam
> MINTKI

Wszelkie metody powiekszania penisa zwiekszaja jego dlugosc tylko w stanie
spoczynku. W zwodzie bedzie dokladnie taki sam. Idea tych operacji polega na
wysunieciu czegos tam (pracia ?) bardziej do przodu, tak ze wiecej wystaje na
zewnatrz w stanie spoczynku. W stanie podniecenia jednak roznicy nie bedzie.
Ponadto operacja jest bolesna (nie sama operacja, ale po niej) jajeczka masz
opuchniete ze ledwo chodzisz.
Proponuje nie zamartwiac sie tym problemem, poniewaz 99% kobiet nie zwraca
uwagi na wielkość pipka. Ten pozostaly 1% to panie ktore traktuja seks jako
żrodło zarobkow, ale dla nich duzy ptaszek to raczej problem niz przyjemnosc.
Jak Twojej partnerce bedzie za malo (w co baaardzo watpie) to mozecie stosowac
fikusnie prezerwatywy.
Ptaszek powinien miec 10 - 12 cm w stanie erekcji aby calkowicie spelnic swoja
funkcje. To prawda, ze niektorzy panowie maja sprzet ktory mozna
nazwac "wyczynowym" ale nie kazda kobieta potrafi dopasowac sie do takiej
maczugi.

Mysle, ze znacznie bardziej istotne sa cechy zewnetrzne mezczyzny takie jak:
brak egoizmu, partnerstwo, czystosc, kultura, poczucie humoru, nie dominowanie
nad partnerka.

A wiec proponuje pracowac na psychika i ewentualnie zarobkami a ptaszka
zostawic w swietym spokoju.

Przechowywanie szczepionki na żółtaczke
Okulista potrzebny - Poznan
Migdalki