Czy ikselka doniesie na Senyszyn?

1. Data: 2017-06-20 18:46:20

Temat: Czy ikselka doniesie na Senyszyn?
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

http://polityczek.pl/index.php/uncategorised/4555-se
nyszyn-napisala-list-do-jakiego-zapytal-pan-co-tusk-
zalatwil-dla-polski-zalatwil-to-duda-ulaskawienie-ka
minskiemu

Ikseklka, czy to jest znieważenie polskiego rządu?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2017-06-20 19:12:49

Temat: Re: Czy ikselka doniesie na Senyszyn?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]
zalatwil-dla-polski-zalatwil-to-duda-ulaskawienie-ka
minskiemu

> Ikseklka, czy to jest znieważenie polskiego rządu?

Żałujesz 100 złociszy na poradę prawną? Nie pomogę, brakuje mi na ZUS:->

3. Data: 2017-06-20 19:16:35

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-20 o 19:12, XL pisze:
nyszyn-napisala-list-do-jakiego-zapytal-pan-co-tusk-
zalatwil-dla-polski-zalatwil-to-duda-ulaskawienie-ka
minskiemu

> Żałujesz 100 złociszy na poradę prawną? Nie pomogę, brakuje mi na ZUS:->

To, że ci brakuje wiem.
Nagle przestałaś być kompetentna w tych sprawach?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2017-06-20 19:47:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
nyszyn-napisala-list-do-jakiego-zapytal-pan-co-tusk-
zalatwil-dla-polski-zalatwil-to-duda-ulaskawienie-ka
minskiemu

> To, że ci brakuje wiem.

Tobie chyba też, skoro szukasz darmowej porady?

> Nagle przestałaś być kompetentna w tych sprawach?

Sorry, osoby POkroju Senyszyn omijam z daleka. Bo głupotą też można się
zarazić.

5. Data: 2017-06-20 20:10:37

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-20 o 19:47, XL pisze:
nyszyn-napisala-list-do-jakiego-zapytal-pan-co-tusk-
zalatwil-dla-polski-zalatwil-to-duda-ulaskawienie-ka
minskiemu

> Tobie chyba też, skoro szukasz darmowej porady?

A kto ci takich głupot nagadał, że szukam porady prawnej?

> Sorry, osoby POkroju Senyszyn omijam z daleka. Bo głupotą też można się
> zarazić.

Ale czy to jest znieważenie polskiego rządu?
I czy już doniosłaś gdzie trzeba?

Bo zaczynam myśleć, że ty masz wylane na dobre imię rządu, a jedynie na
FEniks się uwzięłaś.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2017-06-20 21:53:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]
minskiemu

> A kto ci takich głupot nagadał, że szukam porady prawnej?

> Ale czy to jest znieważenie polskiego rządu?

A gdzie trzeba?

> Bo zaczynam myśleć, że ty masz wylane na dobre imię rządu, a jedynie na
> FEniks się uwzięłaś.

Obrońca uciśnionych lewacze

7. Data: 2017-06-20 22:10:17

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-20 o 21:53, XL pisze:
nyszyn-napisala-list-do-jakiego-zapytal-pan-co-tusk-
zalatwil-dla-polski-zalatwil-to-duda-ulaskawienie-ka
minskiemu

> A gdzie trzeba?

To z tym doniesieniem na Lorda blefowałaś?

> Obrońca uciśnionych lewacze

Próbuję znaleźć odrobinę logiki w twoim postępowaniu, ale nie pomagasz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2017-06-20 22:42:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
nyszyn-napisala-list-do-jakiego-zapytal-pan-co-tusk-
zalatwil-dla-polski-zalatwil-to-duda-ulaskawienie-ka
minskiemu

> A kto ci takich głupot nagadał, że szukam porady prawnej?

Ty. Nie wiesz, o co pytasz?

> Ale czy to jest znieważenie polskiego rządu?

Osoby niespełna rozumu nie mogą nikogo znieważyć - więc nie.

> I czy już doniosłaś gdzie trzeba?

Jak wyżej.

> Bo zaczynam myśleć, że ty masz wylane na dobre imię rządu, a jedynie na
> FEniks się uwzięłaś.

Rozpoczynanie myślenia rzeczywiście musi być dla ciebie czymś strasznym.

9. Data: 2017-06-20 22:48:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
nyszyn-napisala-list-do-jakiego-zapytal-pan-co-tusk-
zalatwil-dla-polski-zalatwil-to-duda-ulaskawienie-ka
minskiemu

> To z tym doniesieniem na Lorda blefowałaś?

Oczywiście, że blefowałam. Glob ma żółte papiery. Miałabym tracić czas i
pieniądze na karanie idioty? Nie jestem idiotką. Jest równie popieprzony
jak Senyszyn.

10. Data: 2017-06-21 07:42:01

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-20 o 22:48, XL pisze:
> [...]
>
> Oczywiście, że blefowałam. Glob ma żółte papiery. Miałabym tracić czas i
> pieniądze na karanie idioty? Nie jestem idiotką. Jest równie popieprzony

Więc postanowiłaś go tak po katolicku postraszyć, bo ma żółte papiery?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Europo, larum grają!
Czemu Syria?