Czy istnieje Lepper dla wyksztalcenców?

1. Data: 2009-02-04 09:24:14

Temat: Czy istnieje Lepper dla wyksztalcenców?
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

z przed 2 tygodni, ale ciekawe: "zjawisko Palikot":

"Jesli ktos ubliza kobiecie od k... albo mezczyznie od pedalów, to mozemy go
nazwac chuliganem, chamem, moze nawet bydlakiem, ale czy ktos uznalby za
odpowiednie slowo "blazen"? Jesli nalezy do chóru obronców posla Palikota,
to jak najbardziej.

A pospolite ruszenie, które po symbolicznym pogrozeniu przez wladze PO
wspomnianemu poslowi palcem rzucilo sie go rozgrzeszac i usprawiedliwiac,
jest liczne. Dostrzeglem w nim, poza kompletem poslów i poslanek PO, Monike
Olejnik, Tomasza Lisa, Stanislawa Tyma, Ewe Milewicz...."

http://www.rp.pl/artykul/9158,250245.html

2. Data: 2009-02-04 09:37:45

Temat: Re: Czy istnieje Lepper dla wyksztalcenców?
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Duch" <n...@n...com> wrote in message

Czytam jego Palikota blog na temat sprawy Marcinkiewicz.
Palikot spalikocial do reszty:

"Polski koltun - uliczny, dziennikarski, polityczny - juz spluwa na
polityka, juz go linczuje, juz potepia. Jan Pospieszalski pisze o nim
felieton: "ubolewam, ze powiekszyl grono stu tysiecy ludzi, którzy po prostu
zwariowali". Czyli wariat. Który kocha i odchodzi od niekochanej kobiety.
Czyli zdrajca - naszych, koltunskich, narodowo-klerykalnych idealów! Tfuu!
Zawiedlismy sie na was, Atrakcyjny Kazimierzu! I juz nie warto o was
rozmawiac!"

moj komentarz:
... zono Marcinkiewicz, jego synu, córko - jesli przezywacie tragedie po
odejsciu taty,
to jestescie narodowymi, klerykalnymi koltunami!! Przeciez Kazik KOCHA inna
a was po prostu nie chcial!
Dziennikarze! - jesli opisujecie sytuacje Kazia - tez jestescie KOLTUNAMI!
Bo przeciez Kazik nie jest ani hipokryta, ani koltunem skoro rok temu
zachwalal zycie rodzinne i wartosci
a dzisiaj po prostu je opuscil. On kocha - czyli jest politykiem milosci!
Kochajmy sie! :)

http://palikot.blog.onet.pl/2,ID361315942,index.html

Pozdr,
Duch

3. Data: 2009-02-04 09:45:10

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Duch<n...@n...com>

[...]
> [...]
> skoro rok temu zachwalal zycie rodzinne i wartosci
> a dzisiaj po prostu je opuscil. On kocha - czyli jest politykiem
[...]

zupełnie co innego wolno żonie i dzieciom (i zupełnie co innego wiedzą i
czują) niż człowiekowi z ulicy, dziennikarzom i politykom
tradycyjnie mieszasz

saulo

4. Data: 2009-02-04 09:55:27

Od: "pluszowy miś" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
> jest liczne. Dostrzeglem w nim, poza kompletem poslów i poslanek PO,
> Monike Olejnik, Tomasza Lisa, Stanislawa Tyma, Ewe Milewicz...."

Powiem tak, Palikot jest nikim innym jak POzerem, człowiekiem bez
kultury(ktoś inny mógłby powiedzieć dosadniej ale tak potrafią ludzie
pokroju "partii inteligenckiej") ... Dużo dymu, mało pracy, patrząc
obiektywnie na poczynania obecnej ekipy mamy straszny widok braku
kompetencji, odwracania uwagi i stwarzania pozorów. Jedna wielka medialna
kreacja... Takiego zakłamania i odwracania kota ogonem w polityce nie
widziałem jak żyję prawie 30 lat... pozdr :)

ps. paradoksalnie kryzys może spowodować, że ludzie zauważą co to za ekipa,
jak działo się dobrze w gospodarce mało kogo interesowało co się dzieje w
polityce(odsunięto "zły" PIS i zapanowały szczęśliwe czasy), teraz zaczną
dokładnie przyglądać się co ma do zaoferowania obecna ekipa.... pozdr

ps2. dlaczego Tusk chciał się wprosić na kongres PIS ? przecież to była
celowa zagrywka, medialne igrzyska zostały już przygotowane... Bardzo
sprytnie PIS odpowiedział na zaproszenie i Tusk musiał wycofać się rakiem ze
spotkania... w przypadku gdyby zaproszenie zostało odrzucone, to media
karmiłyby nas informacjami, że PIS nie chce rozmawiać na temat walki z
kryzysem itp. etc. ... Przez lata wszystkiemu winny był PIS ale tak naprawdę
najwięcej zostało zrobione za jego rządów.... Najzabawniejszy jest argument,
że PIS był w koalicji z Samoobroną i LPR, tutaj hipokryzja PO nie ma granic,
przecież PIS był za samorozwiązaniem sejmu i ponownymi wyborami ale nie
zgodziła się na to właśnie PO, no i PIS musiał z kimś rządzić.... Ludzie
mają krótką pamięć, dlatego trzeba im przypominać fakty... pozdr :)

5. Data: 2009-02-04 13:46:00

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"pluszowy miś" <s...@g...pl> wrote in message

> Takiego zakłamania i odwracania kota ogonem w polityce nie widziałem jak
> żyję prawie 30 lat... pozdr :)

Uhu, zenada ze taki czlowiek znalazl sie w partii ktora okreslala sie
dla "wyksztalconych z miasta",
zenada ze taki styl upawia. I jeszcze go bronia: Lis, Tym...
No cóz, sloma z butów zaczyna wychodzic, bo jak to wytlumaczyc?

> [...]
> dzieje w polityce(odsunięto "zły" PIS i zapanowały szczęśliwe czasy),
> teraz zaczną dokładnie przyglądać się co ma do zaoferowania obecna

teraz sie dopiero zacznie - ciecia w budzecie: policjanci, wojsko. To ludzi
wkurzy gdy zobacza te cuda w praktyce.

> [...]
> ze spotkania... w przypadku gdyby zaproszenie zostało odrzucone, to media
> karmiłyby nas informacjami, że PIS nie chce rozmawiać na temat walki z

Tak, tez pisalem o tym. Tusk to w 80% zabiegi medialne po publike.
POpulizm ktoremu Leppera do piet nie dosiega.
Duch

"Neuromarketing"
POezyja
DLACZEGO...