Czy ja jeszcze się nauczę ?

1. Data: 2006-01-20 12:46:47

Temat: Czy ja jeszcze się nauczę ?
Od: "Anna P." <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czytam waszą grupę od kilku tygodni trafiłam na nią przypadkowo -jestem
zauroczona
i pięknymi haftami i atmosferą jaka tu panuje.
Ponieważ straciłam pracę w wieku 50 lat szukam zajęcia żeby wypełnić trochę
czas
którego mam teraz bardzo dużo . Haftować kiedyś bardzo lubiłam i chyba mam
zdolości
do drutów , szydełka i haftu ale nigdy nie było na to czasu.
Chciałabym zacząć trochę haftować macie tu takie piękne wzory,
Gdzie mogę znaleść jak zacząć jak się poduczyć widzę że pod określone wzory
są już
wypisane jakimi mulinami haftować są numery jak to czytać sa formy czy Wy to
drukujecie
i później na podstawie tego haftujecie.Na czym haftujecie gdzie można kupić
wszystko co mi będzie potrzebne.
Ja wiem że to trochę śmieszne takie podstawy , ale jak ktoś mi napisze jak
zacząć będę
bardzo bardzo wdzięczna

Pozdrawiam serdecznie Ania

2. Data: 2006-01-20 13:17:51

Temat: Re: Czy ja jeszcze się nauczę ?
Od: Pszczółka <r...@a...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna P. napisał:
> [...]
> wszystko co mi będzie potrzebne.
> Ja wiem że to trochę śmieszne takie podstawy , ale jak ktoś mi napisze jak

Witam Panią!
Ja moje pierwsze wzory zaczerpnęłam z gazetki "Anna". Haftuję na kanwie
kupionej w sklepie z materiałami - tutaj dziewczyny też kupuja w
sklepach internetowych. Muliny, igły i tamborek kupuję w pasmanterii.
jesli chodzi o wzory z sieci- to zapisuję je na dysku, a potem jak
potrzebny drukuję.
A więcej stron do nauki i ze wzorami masz tutaj:
Miłego czytania.
Pozdrawiam - Pszczółka

3. Data: 2006-01-20 21:12:52

Od: "Agnieszka_K" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Przyznam, że można tu znaleźć wiele pięknych wzorów i oczywiście skorzystać
z nich, uważam jednak, że najłatwiej na początku skorzystać z jakiejś
gazetki, gdzie wszystko jest po polsku i na dodatek wyraźne. W każdym razie
ja tak zaczynałam :))))) Schematy haftów można znaleźć np. w gazecie "Hafty
Polskie", są tam zdjęcia gotowych obrazków i kolorowe schematy; na
schematach każdy krzyżyk jest oznaczony kolorem i ew. znakiem graficznym,
który jest opisany w oddzielnej tabelce - znajduje się przy nim nazwa koloru
i numer tego koloru. Według tych numerów kupuje się mulinę w pasmanterii -
np.mulina w kolorze białym firmy Ariadna ma numer 400. Kanwę i tamborki do
haftu można kupić w dobrej pasmanterii, można też haftować na lnie lub
jakiejś tkaninie o wyraźnym splocie.

Jeśli chodzi o szydełkowanie i dzierganie na drutach, to uczyłam się tego z
książek a konkretne wzory znajdywałam w gazetach, np. "Mała Diana",
"Sandra", "Swetry", "Moje Robótki". Teraz korzystam też z zasobów
internetowych.

Chętnie odpowiem na jakieś pytania, zapraszam na priv :)

Pozdrawiam serdecznie.
Agnieszka (Kalisz)

4. Data: 2006-01-21 11:06:28

Od: "Anna P." <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka_K" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jakiejś gazetki, gdzie wszystko jest po polsku i na dodatek wyraźne. W
> każdym razie ja tak zaczynałam > Chętnie odpowiem na jakieś pytania,

Bardzo wszystkim dziękuję za dobre słowa
Pozdrawiam Ania

poszukuje-uliczka xxxx
xxxPytanie o backstitche
szydelko torby