Czy jest coś przeciw grzybom?

71. Data: 2014-06-15 14:37:57

Temat: Re: Czy jest coś przeciw grzybom?
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

news:3ecyo7u3xvdv$.gfwm0p3vh66r$.dlg@40tude.net...

> http://platine.pl/krolewski-ogrodnik-poszukiwany-0-9
90790.html

Czy ja wiem...
17 tysięcy/mies GBP na stanowisku kierowniczym dla tak dużego projektu?
To są stawki które nie wzbudzają dużych emocji w Europie Zachodniej.

Poza tym...
Czy oni sobie kpiny robią z tym zastrzeżeniem "bez użycia maszyn"?
Czy oni oczekują że on te hektary trawników będzie zębami przycinał?
I dziwią się, że mało chętnych się zgłosiło... przecież taki ogrodnik na
ostrzenie zębów co tydzień więcej wyda niż zarobi od skąpej królowej! :-)

72. Data: 2014-06-15 17:38:20

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Pszemol napisał:

90790.html

> Czy ja wiem...
> 17 tysięcy/mies GBP na stanowisku kierowniczym dla tak dużego projektu?
> To są stawki które nie wzbudzają dużych emocji w Europie Zachodniej.

To by wychodziło sto funtów za godzinę. Za niestresującą robotę
na świeżym powietrzu w dobrym towarzystwie taka stawka godna jest
rozważenia. Szansa dożycia dziewięćdziesiątki też w tych warunkach
większa, niż przy kierowaniu gromadą biurowych ścigantów.

Trzy niedziele temu w całej Europie wielkie emocje wzbudzał wyścig
do kilkuset stanowisk za mniej niż połowę tej stawki.

Niestety, to wszystko nieprawda. Te 17 tysięcy Jejmość daje na rok,
nie na miesiąc (artykuły na ten temat w brytyjskiej prasie wyguglać
łatwo).

> [...]
> ostrzenie zębów co tydzień więcej wyda niż zarobi od skąpej królowej! :-)

Mam wrażenie, że nie chodzi o strzyżenie trawników. Bardziej o ręczne
usuwanie listków rozmaitych stokrotek, zanim nie wyrosną z nich potężne
osty.

Jarek

--
Na planecie Małego Księcia były ziarna straszliwe. Ziarna baobabu. Zakażony
był nimi cały grunt. A kiedy baobab wyrośnie, to na wyrwanie jest za późno i

73. Data: 2014-06-15 20:51:12

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Mam wrażenie, że nie chodzi o strzyżenie trawników. Bardziej o ręczne
> usuwanie listków rozmaitych stokrotek

A może także wyplatanie z nich wianków.

Ewa

74. Data: 2014-06-15 22:01:03

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> A może także wyplatanie z nich wianków.

Gdyby zamiast wianków można było pleść co innego,
to by chętnych mogło być znacznie więcej.

Jarek

--
Pan Marcin plecie androny
Z czego plecie? Ano z łyka

75. Data: 2014-06-16 02:19:04

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Niestety, to wszystko nieprawda. Te 17 tysięcy Jejmość daje na rok,
> nie na miesiąc (artykuły na ten temat w brytyjskiej prasie wyguglać

:-)))))))

Czyli zgadłem na samym początku:
skąpa oczekiwała że będzie pracować za miskę ryżu.
Że będzie jej wdzięczny że w ogóle dostaje z łaski jakieś pieniądze...

:-))))

76. Data: 2014-06-16 12:20:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Jun 2014 17:38:20 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

> Niestety, to wszystko nieprawda. Te 17 tysięcy Jejmość daje na rok,
> nie na miesiąc (artykuły na ten temat w brytyjskiej prasie wyguglać
> łatwo).

Jeśli nawet to jest kwota roczna, to oferta zamieszkania w centrum Londka
(znaczy - opłaconego przez pracodawcę) oraz niewątpliwie opłacone
ubezpieczenie przy oficjalnym zatrudnieniu - znaczą ogromnie dużo. 17 tys
funtów pozostaje na samą konsumpcję, zatem summa summarum są to niezłe
pieniądze. Plus ów prestiż jako bonus. Idź zarób 85 tys zł rocznie netto.
Nieważne - tw GB czy w POlsce.

77. Data: 2014-06-24 15:15:14

Od: Jacek <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-16 12:20, Ikselka pisze:
> [...]
> funtów pozostaje na samą konsumpcję, zatem summa summarum są to niezłe
> pieniądze. Plus ów prestiż jako bonus. Idź zarób 85 tys zł rocznie netto.
Jako, że niedawno miałem okazję zwiedzać Windsor więc zobaczcie sobie
ogrodnika JKM (oraz jego kapelusz ;-):
http://tinyurl.com/q3epqxk
Kosiarka to Honda HRD536 - nie wiem, co to jest za patent, bo tylne
kółka jakieś dziwne.
Jacek

78. Data: 2014-06-24 23:02:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Jun 2014 15:15:14 +0200, Jacek napisał(a):

> [...]
> ogrodnika JKM (oraz jego kapelusz ;-):
> http://tinyurl.com/q3epqxk
> Kosiarka to Honda HRD536 - nie wiem, co to jest za patent, bo tylne

Nie mam tam dostępu - możesz gdzie indziej umieścić, gdzie nie trza się
jakoś specjalnie logować?

79. Data: 2014-06-25 07:29:43

Od: Jacek <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-24 23:02, Ikselka pisze:
> Nie mam tam dostępu - możesz gdzie indziej umieścić, gdzie nie trza się
> jakoś specjalnie logować?
A to dziwne, bo w tym samym wątku twierdzisz, że zdjęcia grzybów
widziałaś, a są udostępnione też z Google plus.
Jacek

80. Data: 2014-06-25 20:30:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Jun 2014 07:29:43 +0200, Jacek napisał(a):

> A to dziwne, bo w tym samym wątku twierdzisz, że zdjęcia grzybów
> widziałaś, a są udostępnione też z Google plus.

No, twierdzę, bo widziałam.

cytryniec - co mu?
akinidie
Prośba o pomoc w wypełnieniu ankiety - usługi ogrodnicze - zakres, sposób świadczenia i ceny
Winnice Milesti Mici
Robaczki swietojanskie - ktos jeszcze ma?