Czy jest gdzies archiwum listy dyskusyjnej medycyny ?

1. Data: 2001-12-02 17:43:07

Temat: Czy jest gdzies archiwum listy dyskusyjnej medycyny ?
Od: "Dariusz Smus" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest gdzies archiwum listy dyskusyjnej medycyny ?
Jeżeli tak to prosba o podanie adresu strony badz serwerka ftp ?

Dariusz Smus
s...@i...pl

2. Data: 2001-12-02 18:38:28

Od: <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jest gdzies archiwum listy dyskusyjnej medycyny ?
> Jeżeli tak to prosba o podanie adresu strony badz serwerka ftp ?
> [...]

Jak jeszcze napiszesz o ktora liste dyskusyjna "medycyny" Ci chodzi to bedzie
latwiej.
Listy Hipokrates i LEKARZE nie maja dostepnego publicznie archiwum.
Lista mp.pl wlasnie padla ( wyrzucono ja z serwera).

Archiwum listy lek-med nie jest ani ciakwe ani budujace , glownie pyskowki.

Pozdrawiam

dradam

3. Data: 2001-12-02 18:46:40

Od: "Don" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz Smus napisał(a) w wiadomości: <9udper$31j6$1@riot.atman.pl>...
>Czy jest gdzies archiwum listy dyskusyjnej medycyny ?
>Jeżeli tak to prosba o podanie adresu strony badz serwerka ftp ?

Tu znajdziesz do medycyny i do wielu innych
polskich grup: http://niusy.onet.pl/

Don
-

pomocy !! reumatyzm ???