Czy jest jakas polskojezyczna grupa na temat zdrowia?

1. Data: 2014-07-09 21:18:47

Temat: Czy jest jakas polskojezyczna grupa na temat zdrowia?
Od: "Szczepan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z moich obserwacji wynika ze grupa dyskusyjna pl.sci.medycyna
jest praktycznie martwa.
Przykladowo w miesiacu czerwcu bylo tylko 6 watkow a i tak na wiekszosc nikt
nie odpowiedzial. Taka martwote na tej grupie obserwuje od kilku lat.
Mam wiele tematow na ktore chcialbym otrzymac jakikolwiek odzew ale na tej
grupie jest to niemozliwe. Czy ktos z Was zna jakas polskojezyczna grupe
dyskusyjna na temat zdrowia?
--
Szczepan

2. Data: 2014-07-09 22:34:20

Od: Leszek Serdyński <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szczepan" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
. Czy ktos z Was zna jakas polskojezyczna grupe
> dyskusyjna na temat zdrowia?

Szukaj na gazeta.pl forum

Leszek

3. Data: 2014-07-10 09:54:35

Od: "Szczepan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@o...pl> napisał

> . Czy ktos z Was zna jakas polskojezyczna grupe
>
> Szukaj na gazeta.pl forum

Dzięki, popróbuję.
Szkoda że nie ma czegoś na serwerach news.
W takich grupach dyskusyjnych jest wszystko uporzadkowane i bardzo latwe do
sledzenia natomiast na forach nigdy nie moglem niczego znalezc.

Ale skoro się juz odezwałeś to powiedz mi jak zinterpretowac takie wyniki
mojego Cholesterolu.
Dla tych samych danych sa dwie oceny (strona
http://www.hughcalc.org/chol.php)
, jedna dosyc zla a druga super.

Your Total Cholesterol of 265 is HIGH RISK
Your LDL of 183 is HIGH RISK
Your HDL of 62 is OPTIMAL
Your Triglyceride level of 103 is NORMAL

RATIOS:
Your Total Cholesterol/HDL ratio is: 4.27 - (preferably under 5.0, ideally
under 3.5) GOOD
Your HDL/LDL ratio is: 0.339 - (preferably over 0.3, ideally over 0.4) GOOD
Your triglycerides/HDL ratio is: 1.661 - (preferably under 4, ideally under
2) IDEAL

pozdrowienia
Szczepan

4. Data: 2014-07-10 18:45:52

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> grupie jest to niemozliwe. Czy ktos z Was zna jakas polskojezyczna grupe

Pewnie wszyscy zdrowi.
A te tematy: pszecież się nie pytałeś , to co się czepiasz, że inni nie
piszą?
Zauważ, że po każdym pytaniu, nie zawsze odpowiedź, ale odzew jest od razu.
Czyli czytalność jest duża.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d

5. Data: 2014-07-10 18:48:59

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> GOOD
> Your triglycerides/HDL ratio is: 1.661 - (preferably under 4, ideally

NIE rozumiem, ja wiedzę jedną ocenę z opisem dla każdego parametru osobno.
To normalne, jak ci badają krew, to czerwone krwinki mogą być np. w za małej
ilości, a cukier będzie dobry.

6. Data: 2014-07-10 20:53:27

Od: "Szczepan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@g...pl> napisał

> [...]
> piszą?
> Zauważ, że po każdym pytaniu, nie zawsze odpowiedź, ale odzew jest od

Takiej odpowiedzi jak twoja nie uwazam za udzial w dyskusji.
Ty jestes takim samym dyletantem z medycyny jak ja.
Ja oczekuje jakiejkolwiek odpowidzi profesjionalistow co sugerowala mi nawet
sama nazwa grupy "pl.sci.medycyna". Niestety profesjonalisci uwazaja
widocznie za dyshonor wypowiadac sie na tej grupie.

Ty i Ja mozemy sie z powodzeniem wypowiadac na grupie pl.comp.bazy-danych
ale na tej grupie mogę być jedynie pytającym.

--
Szczepan

7. Data: 2014-07-10 21:13:39

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nawet sama nazwa grupy "pl.sci.medycyna". Niestety profesjonalisci uwazaja
> widocznie za dyshonor wypowiadac sie na tej grupie.
Oni uważają z zasdy "nic za darmo", więc gdzie indziej też ci nie
odpowiedzą.

> Ty i Ja mozemy sie z powodzeniem wypowiadac na grupie pl.comp.bazy-danych
> ale na tej grupie mogę być jedynie pytającym.

Tu jesteś w błędzie, za bardzo słuhasz się medyka.
Jeśli pacjent na coś jest hory, zwłaszcza gdy problem jest pszewlekły, i
jeśli jest gramotny, szybko wie o swej dolegliwości więcej niż medyk.
Zauważ, że medyk musi biegle znać wiele dolegliwości.
Pacjent tylko kilka (znaczy swoje). Więc wiedza pacjenta może być dużo
dogłębniejsza niż wiedza medyka.
Z informatykami też tak jest. Jestem pewna, że użytkownicy oprogramowania
kture kiedyś pisałam znają jest dużo lepiej niż ja.
Tak więc internetowy kontakt pomiędzy pacjentami może być bardzo skuteczny i
pomocny.

Mało ktury medyk powie ci o wpływie diety na twoją dolegliwość, nawet za
pieniądze w jakiejś spułdzielni. On tylko wypisze receptę i wypełni kartę.
Ten dział medycyny jest opanowany pszez media. A media są propagandowe,
sponsorowane , więc kłamią. Pacjenci powiedzą odrobinę więcej prawdy.
Odrobinę, bo duża część świadomie będzie kłamać na zasadzie "Bądź
wgetarianinem, dla mnie zostanie więcej mięsa."

8. Data: 2014-07-11 14:42:21

Od: "Szczepan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Odrobinę, bo duża część świadomie będzie kłamać na zasadzie "Bądź
> wgetarianinem, dla mnie zostanie więcej mięsa."

Masz racje wiekszosc wypowiedzi lekarzy z ktorymi sie stykalem byla albo
bezmysna albo bledna a najczesciej bezmyslna jest wlasnie bledna.
Kilka lat temu mialem lekki zawal, na pytanie do kardiologa jaka diete mi
zaleca powiedzial ze powinienem jesc jak dotychczas byle bym lykal te
tabletki ktore mi zapisal.
I to byly wszystkie wskazowki dla zawalowca.
A jesli chodzi o diety zwiazane z dolegliwoscia to zdania bywaja zupelnie
przeciwstawne.
Na przyklad mam jakas tam miazdzyce, jedni mowia jedz chudo i duza warzyw i
owocow inni mowia wrecz odwrotnie jedz tlusto ale malo i unikaj owocow
(fruktoza).
Ja przychylam sie do tego drugiego zalecenia.

pozdrowienia

Szczepan

9. Data: 2014-07-11 15:58:48

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hudo, tłusto - to nie takie proste.
Jak masz za duży holesterol musisz sam dojść skąd on ci się wziął: ze stresu
, z wątroby, bezpośrednio z diety, z genotypu ...
I pewnie inne źrudła też są.
Jedni zalecają jeść margarynę, inni gadają że właśnie holesterol podnosi.
Ja nie jem margaryny i mam holesterol na granicy normy, dolnej.
ALe reklama jest , często w TV i czasem mam ohotę nawet jej uwieżyć, ale i
tak nie jem margaryny.
Ważne jest toważystwo tłuszczu: sam kotlet shabowy raczej nie jest
wskazany, ani inne mięsiwo.
Za to w toważystwie, czemu nie. A więc jednak kapustka, i owoce są dobre i
szczypior do jaj, ....
I inne takie.
W książce kuharskiej shab pieczony ma 3 gwiazdki trudności - znaczy może
zaszkodzić, bo pszesłuszony ma za dużo złego holesterolu.
Zwykle tłuszcze nie pszetważane termicznie są mniej szkodliwe od tyh
poddanyh pieczeniu lub smażeniu. Gotowanie też dla tłuszczu nie jest dobre ,
ale uhodzi.

10. Data: 2014-07-11 20:46:30

Od: "Szczepan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> NIE rozumiem, ja wiedzę jedną ocenę z opisem dla każdego parametru osobno.
> To normalne, jak ci badają krew, to czerwone krwinki mogą być np. w za

Wybacz ale prosilem o wyrazenie swojej opinii Leszka Seredynskiego i na jego
odpowiedz czekam. Prosze Cie nie odpowiadaj wiecej w tym watku.

--
Szczepan

Szczepionki dla dzieci zabójcze
Fluor : ile?
oszustwo w EWUŚ
Kalkulator Cholesterolu w internecie - czy to wiarygodne
Co za bezwstydne rzeczy pokazują w tym internecie!!!