Czy jest jakies wyjscie?

51. Data: 2005-04-20 11:01:50

Temat: Re: Czy jest jakies wyjscie?
Od: "Marchewka" <M...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bar Naba" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
news:d43o7i$8ca$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Szkoda że z Twojej wypowiedzi kompletnie nic nie wynika. Uważam że
> należy poszukiwać wiedzy na temat wychowywania dzieci, bo ewentualne
> błędy mają zbyt duże konsekwencje

Oj, tak. Też Ci radzę poszukać tej wiedzy.

> ale nie należy bezkrytycznie
> wszystkiego przyjmować. W związku z praktycznymi obserwacjami nie
> zgadzam sie z "bezstresowym" wychowaniem

Ja też się z nim nie zgadzam.

> i bliższe są Mi poglądy
> Gordona MacDonalda "Wzorowy Ojciec" - oto link do artykułu-streszczenia
> gdzie również mowa o karaniu http://tiny.pl/hd3j

Bardzo mądry tekst. Nie ma w nim jednak _ani jednego słowa_ o _karaniu
cielesnym_, typu 'klaps ręką'.
Jest o karach, ale innych, niż przemoc fizyczna. Jest napisane: 'kara musi
wypływać z miłości'. Czy uważasz, że klaps wypływa z miłości? Czy to
'przeżycie rodzinne buduje dzieci i pomaga w dojrzewaniu?'
Jeśli, jak nawołują do tego autorzy książki 'przyjmuje się swoje dzieci
takimi, jakimi są', z pewnością nie stosuje się wobec nich jakiejkolwiek
formy przemocy. 'Dobry ojciec jest autorytetem, wyrocznią w rozpoznawaniu
tego, co jest dobre, a co złe', więc nie pokazuje dziecku przemocy, bo to
jest _zło_, tym bardziej na jego własnej skórze.
Czy jesteś dobrym tatą?
Iwonka
Odpowiedzialny ojciec tłumaczy dzieciom dlaczego powinny być posłuszne, że
posłuszeństwo powinno wynikać z wyboru nie z przymusu.

52. Data: 2005-04-20 11:08:05

Od: "Marchewka" <M...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kolorowa" <v...@a...pl> napisał w wiadomości
> "James" wrote
>
> Nie mów do mnie "stara". Bo Ci przykleję gumę do czółka.

Ja też. ;-)
Iwonka (za 5 dni kolejne urodziny...)

53. Data: 2005-04-20 13:17:21

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę rzucić pl.soc.dzieci,pl.soc.rodzina w diabły, ale Twoje posty kolorowa
mnie niestety powstrzymują:

> To za mało.Dziecko powinno samo sobie wyznaczać karę. Jak również przynieść
> pasek i położyć się w sposób, który jak najlepiej pozwoli ojcu wykonać swój
> obowiązek. To przynosi naprawdę świetne efekty. W niedługim czasie dziecko
> zaczyna kontrolować każdy swój ruch i przy najmniejszym podejrzeniu, że
> zrobiło coś nie tak, już nie trzeba będzie fatygować ojca, bo dziecko samo
> sobie wymierzy sprawiedliwą karę.

Słusznie. Syn znajomych mojej mamy był na tyle dobrze wychowany, że w
momencie, w którym zauważył, że już sam sobie poradzi ze swoimi problemami,
postanowił mimo to nie zawracać głowy rodzicom, tylko wyskoczyć z
dziesiątego piętra.

puchaty

54. Data: 2005-04-20 13:43:21

Od: Nela Młynarska <n...@W...security.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2005-04-20 15:17:21 +0200, puchaty <p...@b...pl> said:

> [...]
> momencie, w którym zauważył, że już sam sobie poradzi ze swoimi problemami,
> postanowił mimo to nie zawracać głowy rodzicom, tylko wyskoczyć z

Bo za mało dostawał w dupę. Gdyby porządniej dostawał, to bałby się zrobić
coś tak głupiego.

Pozdrawiam,
Nela

55. Data: 2005-04-20 16:33:32

Od: "Natalia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asertywny" <a...@v...pl> napisał w wiadomości
Czy bedzie to oznaczalo koniecznosc zastosowania ostrzejszych
> srodkow wychowawczych???

Tak. A w końcu bez noża pod ręką nie będziesz mógł się położyć spać.

Natalia

56. Data: 2005-04-20 18:36:40

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 17.04.2005, o godzinie 23.01.11, na pl.soc.dzieci,pl.soc.rodzina,
Marrker napisał(a):

Tak flejmogennego postu dawno nie widziałem (wyłączając psreligia
oczywiście :) ). Walenie konia przy dziecku, bicie dziecka (z dokładnym
opisem czym i chwaleniem się jak to kiedyś...) i to "Podzielcie sie nimi
prosze" podejrzane jak cholera. Plus kilka nowych osób na grupie w tym
niektóre używające łaciny.

Kilka trolli. Dowodów nie mam, tylko przesłanki:

* Marrker - m...@v...pl (brak wstawki antyspamowej), 83.23.95.179,
OE(6.00.2741.2600), w archiwum od 17.04.05
* Sergiusz - s...@o...pl (brak...), 83.30.25.165, TB (Windows/20041206),
w archiwum od 17.04.05
* Oldham - o...@o...pl (brak...), 80.55.58.190, TB(X11/20041206), w
archiwum od 18.04.05
* Bejbe - l...@s...pl (brak... ale tu i tak fake), 83.30.196.240,
OE(6.00.2600.0000), w archiwum od 18.04.05
* Asertywny - a...@v...pl (brak...), 83.23.106.184, OE(6.00.2741.2600),
w archiwum od 19.04.05
* Bar Naba - b...@o...pl (brak...), 80.48.255.248, OE(6.00.2900.2180), w
archiwum od 18.04.05
* Zbigniew Kojot - zkojot@(NIE_SPAMUJ)gazeta.pl (stary wyjadacz?),
62.21.46.61, Pan/0.14.2 (stary wyjadacz!), w archiwum od 18.05.2005 (jako
Kojot oczywiście),
Ze Zbychem można się skontaktować na gg (do znalezienia w archiwum) i przez
telefon (do znalezienia na stronie) i poczytać w historii:
http://groups.google.pl/groups?q=author%3Azbych%40ni
e.pisz.do.mnie.boo.pl&btnG=Szukaj
Oraz obejrzeć tą cudną stronkę ze zdjęciami http://zbych.boo.pl.
* Maria P. - m...@p...onet.pl (stary wyjadacz?), 80.53.177.90, w
archiwum od 19.05.2005, pachnie mi to gościem o nicku MichaelData ze
zbluzgaj oczywiście. Archiwum polecam.

IP nie darowałem, mimo że teoretycznie nic nie mówi. Ale np. Asertywny i
Marrker wygląda podejrzanie w połączeniu z OE. Oczywiście IP różne, bo to
neostrada (ale poznańska!).

Nie wierzę w zbiegi okoliczności, ale daty mówią same za siebie - wysyp. :)
Dowodów nie mam... tylko pzesłanki, ale Zbych mnie upewnił. IMO co najmniej
6 trolli. I pewnie większość z alt.pl.zbluzgaj. Brakuje tu Fioletowego
Kota. :)

Jeżeli opuściłem jakiegoś trolla to serdecznie przepraszam. ;D

Zresztą w poście Kasi (Wybór) też wysyp trolli ze zbluzgaj - pokrywają się
niektórzy z tą dyskusją.
Chcą przejąć grupę...

P.S. Czy ktoś dostawał ostatnio spam zabawa_i_praca, czy praco_zbawa? Nie
problem przefiltrować, ale IP 61.21.xx.xx mi się źle kojarzy.

*Habeck*
- Schutzbach

57. Data: 2005-04-21 07:54:39

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" :

> Nie wierzę w zbiegi okoliczności, ale daty mówią same za siebie - wysyp.
:)
> Dowodów nie mam... tylko pzesłanki, ale Zbych mnie upewnił. IMO co
najmniej
> 6 trolli. I pewnie większość z alt.pl.zbluzgaj. Brakuje tu Fioletowego
> Kota. :)

Ten jest na "dzieciach st." pod innym nickiem.

> Jeżeli opuściłem jakiegoś trolla to serdecznie przepraszam. ;D
>
> Zresztą w poście Kasi (Wybór) też wysyp trolli ze zbluzgaj - pokrywają się
> niektórzy z tą dyskusją.
> Chcą przejąć grupę...

A Kasia to nie troll ?
Tez się pojawiła w tych okolicach czasowych.

Ja tam wolę milczeć aż się nie uspokoi.
No a poza tym nie mam czasu.

Pozdrowienia.

Basia

58. Data: 2005-04-21 08:13:25

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Zresztą w poście Kasi (Wybór) też wysyp trolli ze zbluzgaj - pokrywają się
> niektórzy z tą dyskusją.
> Chcą przejąć grupę...

W związku z maturami licealiści mieli chwile wytchnienia. Może im
przejdzie. Ale i tak metoda na taki desant jest jedna -- pękata
kaefka.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

59. Data: 2005-04-21 14:14:00

Od: Fioletowy Kot! <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Habeck Colibretto napisał(a):

> Brakuje tu Fioletowego Kota. :)

Dzięki za pamięć, już jestem! :)

--
To był Fioletowy Kot, który z chęcią nasra ci na płot.

GG: 7526231 www.fioletowykot.sympatia.pl fioletowykot[@]vp.pl

60. Data: 2005-04-21 21:59:24

Od: "Finansowy" <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" napisał:

> Oj, tak. Też Ci radzę poszukać tej wiedzy.

Pani Marchewko - czy ktoś prosił o radę ? Czy chciał wymienic poglądy ?

> Bardzo mądry tekst. Nie ma w nim jednak _ani jednego słowa_ o
> _karaniu
> cielesnym_,

Czytaj - "artykułu-streszczenia" - w książce jest i to sporo.
Ale wygłosiłaś "kazanie" z książki której nie czytałaś;)

> Czy jesteś dobrym tatą?

Tak

> Iwonka

Jak milusio.
Życząc realnych sukcesów wychowawczych, na razie się żegnam.
--
Finansowy

odpowiednia opiekunka do dziecka
Doświadczanie ojcostwa...