Czy jest taka mozliwosc ze psychopata bardzo kocha swoje dziecko?

1. Data: 2014-07-16 23:44:32

Temat: Czy jest taka mozliwosc ze psychopata bardzo kocha swoje dziecko?
Od: Michal <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Znam czlowieka ktory wyglada mi na psychopate.Jest poprostu wyjatkowa kanalia.Jednak
dla swojego dziecka zrobi wszystko.Zeby tylko to dziecko wszystko mialo i przed
innymi uchodzilo za zamozne.Bierze dziecko na kolana.Wyglada jakby kochal to dziecko.

2. Data: 2014-07-17 06:16:55

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli jest psychopata to udaje uczucia do dziecka pod publikę ma w tym cel.

3. Data: 2014-07-17 09:25:04

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-16 23:44, Michal pisze:
> [...]
mialo i przed innymi uchodzilo za zamozne.Bierze dziecko na kolana.Wyglada jakby

Może po prostu nie jest psychopatą. ;)

Ewa

4. Data: 2014-07-17 17:20:33

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może po prostu nie jest psychopatą. ;)

Za to ja jestem.

5. Data: 2014-07-18 13:56:07

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-17 17:20, Qrczak pisze:
> Dnia 2014-07-17 09:25, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Za to ja jestem.

A co, nie brałaś kurczątek na kolana?

Ewa

6. Data: 2014-07-18 14:09:55

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> A co, nie brałaś kurczątek na kolana?

Zdecydowanie też jestem psychopatą- ale nigdy się do tego nie przyznam
:-)

--

Chiron

7. Data: 2014-07-18 14:14:37

Od: "Ghost" <h...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

W dniu 2014-07-17 17:20, Qrczak pisze:
> Dnia 2014-07-17 09:25, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

>A co, nie brałaś kurczątek na kolana?

Biła je po jajkach.

8. Data: 2014-07-18 17:33:00

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co, nie brałaś kurczątek na kolana?

Zasadniczo to do karmienia.

Gdy odchodzą źli ludzie
Krótkie nogi kłamstwa! [sprawa prof. Chazana]
Wolna wola i ceirpienie [cross]
Dziewczynka w trampkach
PIERWSZA JAWNA lista placówek aborcyjnych w Polsce.