Czy kobiety mają...

1. Data: 2002-10-03 07:10:12

Temat: Re: Czy kobiety mają...
Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości
news:4344-1033628558@213.17.138.62...
> Czy kobiety mają genetycznie zakodowany >kompleks niższości?

????????????????

> W większości słyszy się: "On mnie zostawił", "On ode mnie odszedł",
> "On się ode mnie odsuwa", Ona mi go odbiła" i tym podobne wypowiedzi
> mówiące tak na prawdę "jestem g... warta"
>
> A dlaczego żadna z Kobiet nie powie:
>
> "Co za kretyn!!! Traci najlepsze co spotkać go mogło w życiu: MNIE!!!"

Naprawdę żadna z kobiet z którą się rozstałeś tak nie powiedziała ? ;)

pozdr.Joanna

2. Data: 2002-10-03 07:18:14

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "On się ode mnie odsuwa", Ona mi go odbiła" i tym podobne wypowiedzi
> mówiące tak na prawdę "jestem g... warta"

Ale troll :)
O.

3. Data: 2002-10-03 07:34:06

Od: "sveana" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qwax" <...@...Q> skrev i meddelandet news:4344-1033628558@213.17.138.62...
> Czy kobiety mają genetycznie zakodowany kompleks niższości?

Wiesz, chyba przez to polewanie zimna woda ;-)))))))

> [...]
>
> A dlaczego żadna z Kobiet nie powie:
>
> "Co za kretyn!!! Traci najlepsze co spotkać go mogło w życiu: MNIE!!!"

Chyba jednak niewiele kobiet znasz tak naprawde........

A.

4. Data: 2002-10-03 07:34:11

Od: "Aseti" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A dlaczego żadna z Kobiet nie powie:
>
> "Co za kretyn!!! Traci najlepsze co spotkać go mogło w życiu: MNIE!!!"

Zaskoczyłeś mnie. Sądziłam, że "dzisiejsze" kobiety mają więcej ambicji.
Co więcej jestem przekonana, że tak jest.
A może te, które znasz po prostu mówiły tak , żeby wzbudzić Twoją litość?
Może to taki element gry?
Dziwny co prawda, ale różne są charaktery.

Pozdrawiam
A.

6. Data: 2002-10-03 08:13:26

Temat: Odp: Czy kobiety mają...
Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qwax <...@...Q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:4...@2...17.138.62...
> Czy kobiety mają genetycznie zakodowany kompleks niższości?

nie nazwałabym tego kompleksem niższości :-) raczej gra jaka to niby
sponiewierana i niezrozumiana :-) a grucie rzeczy cwana i przebiegła :-))))

> W większości słyszy się: "On mnie zostawił", "On ode mnie odszedł",
> "On się ode mnie odsuwa", Ona mi go odbiła" i tym podobne wypowiedzi
> mówiące tak na prawdę "jestem g... warta"

tak to tylko mówią chyba na sali sądowej żeby lepiej skroić gościa:-)))

> "Co za kretyn!!! Traci najlepsze co spotkać go mogło w życiu: MNIE!!!"

jak wygrają swoje to raczej tak mówią :-)))) ale dupek z niego

Sandra

7. Data: 2002-10-03 08:13:30

Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Oleńka <o...@b...wroc.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:angqg7$910$...@o...biskupin.wroc.pl...
> Ale troll :)

troll? :-) raczej dyplomatycznie wyciągnąl na światło dzienne grupy
prawdziwe oblicze kobiet :-)))))

Sandra

8. Data: 2002-10-03 08:13:33

Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sveana <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:angrqt$fkr$...@n...onet.pl...

> Chyba jednak niewiele kobiet znasz tak naprawde........

:-) kobietki to szczwane liski i poźniej biorą,że to niby przeżywają taki
okropny stres :-)) A potrafią i to niejedna wrzasnąć " teraz to puszcze go w
skarpetach " i pryska cała delikatność ,poniewieranie :-)

Sandra

9. Data: 2002-10-03 08:13:36

Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aseti <a...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:angs01$78i$...@n...tpi.pl...
> [...]
> Może to taki element gry?
> Dziwny co prawda, ale różne są charaktery.

:-) no i odezwały się prawdziwe kobiety
czyli jednak potrafią grać i to nieźle :-)

Sandra

10. Data: 2002-10-03 08:17:21

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości

> A dlaczego żadna z Kobiet nie powie:
>
> "Co za kretyn!!! Traci najlepsze co spotkać go mogło w
życiu: MNIE!!!"

Już kilkakrotnie próbowałem podejmować wątki mające na celu
złożenie choćby niewielkiego stopnia samokrytyki ze strony
kobiet i generalnie (z wyjątkami oczywiście) nie jest to
cecha przypisana kobietom. Dany problem albo jest
przemilczany, albo odwracaniem kota ogonem, albo szukaniem
przyczyn niezależnych od ich świadomości. W ostateczności
odbija się on napastliwością. Chyba już tak musi być, że
deklaracja "winy" jest rodzaju męskiego.
Sokrates

[Dobra nowina dla Krakowian] GAZETA BEZPŁATNYCH OGŁOSZEŃ DROBNYCH
Bezpieczeństwo naszych dzieci a nadopiekuńczość- uwaga drastyczne
Dziecko w rodzinie
dyskusja ->pl.soc.edukacja.nauczy cielskie
Montessori we Wrocławiu