Czy ktos moze mi podac pomocna dlon?

21. Data: 2003-06-04 12:40:38

Temat: Re: Czy ktos moze mi podac pomocna dlon?
Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa wrote:
> "puchaty" <p...@w...pl> rzecze tak w

> Było nie oglądać Agentki o Stutwarzach!!!

A ja głupi myślałem, że to podświadomość!
Ale skąd ona wiedziała, że ja jestem puchaty?

puchaty

22. Data: 2003-06-04 14:15:32

Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylwek Wojnowski" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Moim ciezkim i glebokim problemem jest regularnie powracjace podswiadome
> dreczenie sie rozmyslaniem i rozpamietywaniem przygod seksualnych mojej
zony
> jeszcze z okresu przed naszym zwiazkiem. Wlasciwie głownie ogranicza sie
> do dwoch mezczyzn. Co jest charaterystyczne oni byli w tym okresie zonaci
> moja obecna zona miala wtedy 16-17 lat.

Mysle,ze pomogloby Tobie zrozumienie tego ze Twoja zona byla wtedy
mlodziutka,na dodatek o ile dobrze rozumiem nie miala pojecia o Twoim
istnieniu.Dlaczego tak boli Cie to ze miala innych facetwo przed Toba?Boisz
sie ze ciagle o nich mysli?Porownuje ich z Toba?

> Jeszcze przed malzenstwem, wlasciwie z mojej inicjatywy, postanowilismy
> sobie o tych wszystkich przygodach powiedziec, aby w przyszlosci nie bylo
> jakichs niedomowien albo watpliwosci z zwiazanych zew spolnymi znajomymi.
> Trzeba dodac, ze ja tez nie bylem aniolkiem przed slubem.

No wlasnie.....
Poza tym uwazam ze takie opowiadania z kim sie spalo i jak z nim bylo sa bez
sensu,ale jednak ciekawosc zazwyzcaj zwycieza.

> Z ubiegiem lat te dreczace mysli nachodza mnie co jakis czas i przybieraja
> coraz ostrzejsza forme, pograzam sie coraz bardziej w wyobrazaniu sobie
> szczegolow, powodow oraz prawdziwego podloza jej przygod erotycznych z
przed
> naszego zwiazku.

A moze podlozem byla ciekawosc?jak bedzie mi z tym czy tamtym gosciem.Ona
byla taka mlodziutka...

> Prosze niech mi ktos sprobuje pomoc. Nie che dalej sie tak meczyc a
> jednoczesnie boje sie, czy te moje maniakalne rozpamietywania nie zburza
> naszego skad inad udanego malzenstwa.

Przestan sie dreczyc.Zrozum ze to Ciebie wybrala i to wlasnie z Toba ma
dzieci,wiaze plany na cale zycie.Docen to.Tamci faceci mogli byc tylko
przygoda.

Pozdrawiam serdecznie.Magda

23. Data: 2003-06-04 14:19:34

Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> Jestes egoistą i oszustem.

A dalczego jest on egoista i oszustem???
Najlatwiej jest ludzi obrazac co?:/

Magda

24. Data: 2003-06-04 17:39:24

Od: "Agati\(Aga\)" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam 33 lata, po slubie jestesmy 10 lat. Mamy dwie coreczki - 8 i 6 lat!

czy dręczą Was jakieś kłopoty seksulane ?
przemysl, czy czasami nie wywołane jest to faktem, ze gdzies cos tam
szwankuje...

Agata

25. Data: 2003-06-04 18:10:26

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> IMO znalazłeś odpowiedź. Podświadome dręczenie się.
> Zapytaj się zatem swej podświadomości dlaczego?

Ale skoro to jest podswiadome, to skad o nich wiadomo?
/.../
SmOK

26. Data: 2003-06-04 18:23:39

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale skoro to jest podswiadome, to skad o nich wiadomo?

Masz rację - nieścisłość. Chodzi o dręczenie się z powodów
mających swe źródło w podświadomości.

puchaty

27. Data: 2003-06-06 09:54:35

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrowka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> A dalczego jest on egoista i oszustem???
> Najlatwiej jest ludzi obrazac co?:/

Bo wyciągnał od niej informacje które maiły słuzyć lepszemu poznaniu
a teraz słuzą destrukcji.

Jacek

28. Data: 2003-06-06 17:37:57

Od: "Ania K." <ania-kwiecien(wywalto)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> jakichs niedomowien albo watpliwosci z zwiazanych zew spolnymi znajomymi.

Chyba właśnie po to żeby się tym dręczyć. Zresztą to co było przed waszą
znajomością to przeszłość. Co Cię to obchodzi. Ważne jest to co się dzieję
między Wami od momentu, kiedy jesteście razem.

> Trzeba dodac, ze ja tez nie bylem aniolkiem przed slubem.

To czemu "czepiasz" się żony?

> [...]
> coraz ostrzejsza forme, pograzam sie coraz bardziej w wyobrazaniu sobie
> szczegolow, powodow oraz prawdziwego podloza jej przygod erotycznych z

O co Ci chodzi??? To przecież przeszłość. Po co do Niej wracać. Było i się
nie odstanie.

> Prosze niech mi ktos sprobuje pomoc. Nie che dalej sie tak meczyc a
> jednoczesnie boje sie, czy te moje maniakalne rozpamietywania nie zburza
> naszego skad inad udanego malzenstwa.

Ciesz się udanym małżeństwem i nie doszukuj się czegoś cczego nie
powinieneś. Masz kompleksy jakieś czy może nudzi Ci się?
Przepraszam za tak ostre słowa, ale nie rozumiem jak można mieć do kogoś
pretensje o jego przeszłość.

Ciesz się dniem dzisiejszym i przyszłością i dbaj o to co masz.

--
Pozdrawiam serdeczniasto
Ania >:-)<O<

29. Data: 2003-06-06 17:50:30

Od: "Ania K." <ania-kwiecien(wywalto)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Snajper" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> Sylwek Wojnowski wrote:
>
> Nie jestem ekspertem, ale wydaje mi sie, ze Twoj przypadek nie jest
> jakis odosobniony. Faceci ogolnie tak maja, ze po pierwsze koniecznie
> chca bym tymi "pierwszymi"

A niby dlaczego??? Zupełnie tego nie rozumiem. Sami mogą korzystać sobie do
woli, ale ich wybranka powinna czekać na tego jedynego. Przynajmniej nie
będzie miała porównania. :/

> dla swoich kobiet, a po drugie, jak nie sa
> "pierwszymi", to maja problemy z tym zwiazane.

Bardzo mnie to dziwi. Zresztą w dzisiejszych czasach trudno o dziewice.
Przecież na małżeństwo/wspólne życie decydują się ludzie zwykle po 20-stce
(jeżeli nie później). Chyba rzadko się zdarza, żeby pierwsza
dziewczyna/chłopak była późniejszą żoną/mężem (co nie oznacza, że się nie
zdarza).

--
Pozdrawiam serdeczniasto
Ania >:-)<O<

30. Data: 2003-06-06 19:43:19

Od: Snajper <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania K. wrote:

> A niby dlaczego??? Zupełnie tego nie rozumiem.
>
> Bardzo mnie to dziwi.

Masz 100%-owa racje. Tyle, ze ja nigdzie nie pisalem, ze to jest
logiczne, wytlumaczalne, albo w jakis madry sposob uzasadnione. Moze
to jakas zaszlosc genowa, cos tkwiacego w podswiadomosci, etc. Nie mam
pojecia.
Ale tak podobno ma zdecydowana wiekszosc facetow.

Gdzies nawet wyczytalem, ze "...facetowi zalezy na tym, zeby byc
pierwszym, a kobiecie na tym, zeby byc ostatnia..." :) W sumie dosc
zgrabne i chyba dokladnie oddaje roznice w mysleniu pomiedzy plciami.
Nawet te, ktorych przyczyn ciezko dociec.

--
### Pozdrawiam
### Rafal SNAJPER Siwinski

Staruszki + ZUS