Czy ktoś może wie...

1. Data: 2006-12-06 19:42:05

Temat: Czy ktoś może wie...
Od: "Raen" <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wybaczcie proszę, że pisać będę także na inne grupy, ale już sama nie wiem,
gdzie szukać. :-(

Podobno Witold Maria Michałowicz bierze udział w jakimś projekcie, a może
sam go robi, dotyczącym strony www, na temat pisania tekstów internetowych.
Takiego zaawansowanego, zawodowego.
Wiecie, chodzi mi o TEGO Michałowicza- guru tekstów sieciowych. Tego, co to
napisał, że na ludziach używających wyrażeń "3mta się ziomale" można zarobić
pieniądze, ale z nimi- nigdy.

No i nie wiem, czy ta strona już jest, czy jeszcze nie, a jak jest to pod
jakim adresem. :-(

Słyszał ktoś może coś na ten temat?

Raen

2. Data: 2006-12-06 20:13:01

Temat: Re: Czy ktoś może wie...
Od: "Morderca uczuć" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Raen napisał(a):
> Wiecie, chodzi mi o TEGO Michałowicza- guru tekstów sieciowych.

To ja, Witek, działam tu in coguto. Dobrze trafiłaś.

3m się mała, daj znak czego Ci trzeba.

Swiateczni maruderzy - poraz zaczynac...
Test na nonkonformizm
Librix (czesc 2)
Pracoholizm - badanie
O kulisach informacji podawanych w mediach