Czy można usówać "pieprzyki" ?

1. Data: 2002-06-20 11:04:28

Temat: Czy można usówać "pieprzyki" ?
Od: "Ewa" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy można usówać tzw. "pieprzyki" ? ~~ nie wiem jak się faczhowo
nazywają ~~Pozdrawiam Ewa

2. Data: 2002-06-20 11:21:35

Temat: Re: Czy można usówać "pieprzyki" ?
Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <aescrh$2tn$1@news.tpi.pl>, e...@w...pl says...
> Czy można usówać tzw. "pieprzyki" ? ~~ nie wiem jak się faczhowo
> nazywają ~~Pozdrawiam Ewa
Wiekszosc 'pieprzykow' okazuje sie to znamiona barwnikowe -
nagromadzenia komorek produkujacych barwnik w skorze (melanocytow).
Niekiedy trzeba. Np. gdy sa w m-cu narazonym na draznienie (np. broda -
to pewnie nie Twoj przypadek ;-)), albo zaczynaja wygladac niepokojaco.
Mozna takze ze wzgledow estetycznych (jesli ma sie przekonanie ze blizna
bedzie lepiej wygladac).
To co jest WAZNE to SPOSOB USUWANIA.
- nigdy sposobami domowymi
- nigdy przez kosmetyczke
Moze to grozic niepelnym usunieciem, aktywacja znamienia i rozwojem
czerniaka.
Znamie powinien usuwac zawsze lekarz, chirurg i to najlepiej taki ktory
sie tym zajmuje. Zmiana musi byc usunieta w calosci i przeslana do
badania hist-pat.- zeby zobaczyc 1) co to jest 2) czy jest cale usuniete.

--
--------------
Krzysiek, EBP

3. Data: 2002-06-20 13:16:31

Od: "Agnieszka" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

usuwać - u otwarte !!!!
WSTYD !!!

4. Data: 2002-06-21 06:34:21

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kolezanko kochana, takie rzeczy mowimy na priv a nie tutaj.
--
--------------
Krzysiek, EBP

5. Data: 2002-06-21 12:35:52

Od: b...@t...pl (Borys) szukaj wiadomości tego autora

> usuwać - u otwarte !!!!
> WSTYD !!!

mam nadzieje ze ci to za bardzo nie popsóło chumoru ;)

Borys

6. Data: 2002-06-24 14:45:17

Temat: Re: Czy można usuwać "pieprzyki" ?
Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Niedawno moj kolega chirurg napadl mnie i chcial mi usunac z szyi pieprzyki.
Bronilam sie ile wlazlo, dlatego ze mam ich naprawde duzo i nie tylko na
szyi...poza tym boje sie usuwania, bez wstepnej diagnostyki. Cala moja rodzina
to raczej poludniowy typ urody, tzn kasztanowe wlosy, ciemna cera i mnostwo
pieprzykow..nigdy nikt z mojej rodziny nie chorowal na nic z tym zwiazanego.
Pomimo tego ze wszyscy uwielbiamy slonce, po ktorym nam wyskakuje jeszcze
wiecej ;o)
Dlatego ja sie nie zdecydowalam, ale jesli Ciebie ten problem "bardzo gnebi" to
powinnas sie udac do gabinetu w ktorym lekarz nie tylko zlapie za skalpel ale
zrobi badania ktory z nich mozna usunac a ktory nie...bo nie wszystkie
pieprzyki to lubia, podobno.
Nie jestem lekarzem, wiec teraz wszyscy lekarze moga sie na mnie rzucic..;o).
Pozdrawiam
Malgosia

7. Data: 2002-06-25 06:18:23

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie jestem lekarzem, wiec teraz wszyscy lekarze moga sie na mnie rzucic..;o).
Wlasnie. Jak nie wiem to sie nie odzywam.
--
Krzysiek, EBP

cystoskopia
[ot] jest moderator