Czy można wzbudzić uczucia u wybranki która cię nie kocha???

1. Data: 2000-10-12 18:18:12

Temat: Czy można wzbudzić uczucia u wybranki która cię nie kocha???
Od: "flamaster" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To co w pytaniu....Zastanwaiam czy czas może pomóc w zakochaniu się
.....mam nadzieje że wiecie o co mi chodzi?

1. Data: 2000-10-12 19:03:37

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

flamaster wrote:
> To co w pytaniu....Zastanwaiam czy czas może pomóc w zakochaniu się
> .....mam nadzieje że wiecie o co mi chodzi?

Może. Ale musisz być koło niej. Nie natrętnie i ograniczająco, ale
być. Powoli staniesz się dla niej istotny o ile starczy czasu :(

pozdrawiam
Arek

--
Ważne dla osób łączących się przez numer 0 202122
TP SA zwraca pieniądze! http://www.eteria.net

1. Data: 2000-10-12 21:25:37

Od: "flamaster" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A jeśli jestem przy niej bliżej od jakiegoś roku a znam ją od 10 lat...a od
7 jestem zabujany....

1. Data: 2000-10-12 22:53:40

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

flamaster wrote:
> A jeśli jestem przy niej bliżej od jakiegoś roku a znam ją od 10 lat...a od
> 7 jestem zabujany....

To bądź przy niej jak najbliżej. I miej nadzieję.
Niestety nie ma magicznego eliksiru :((

pozdrawiam
Arek

--
Ważne dla osób łączących się przez numer 0 202122
TP SA zwraca pieniądze! http://www.eteria.net

Prosto w serce
Nic nie warta
nerwica
A co z Barbara z \"Nocy i dni\"?
jak wam sie podoba Bush pociagajacy nosem w deabcie z Gore'm