Czy na MIRABELCE..

1. Data: 2005-06-06 08:52:28

Temat: Czy na MIRABELCE..
Od: "Marek W." <U...@U...UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Mam w ogrodzie mirabelke ( taka śliwka) da sie na niej zaszczepić
cokolwiek??
Czy ktos ma jakieś doświadczenie w tej materii?

Pozdrawiam

Marek

2. Data: 2005-06-07 07:13:07

Temat: Re: Czy na MIRABELCE..
Od: tomek <a...@m...kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marek W. napisał:
> [...]
> cokolwiek??
> Czy ktos ma jakieś doświadczenie w tej materii?

Ja zaszczepilem druga mirableke(alycze) o wyjatkowo smacznych owocach
(jakas samoistna mutacja), oraz brzoskwinie . Oba szczepy rosna bardzo
dobrze nie wiem tylko jak bedzie z zywotnoscia tej brzoskwini. O ile mi
wiadomo kiedys do szczepienia brzoskwin jako podklade stosowano wlasnie
alycze czyli potocznie - mirableke. Na pweno da sie na tym zaszczepic
nektaryne, morele i wszelkie sliwy. Mam zreszta takie plany.
Jako ciekawostke podam ze udalo mi sie zaszczepic czeresnie na wisni -
dziko wyrastajacej jak chwast na mojej dzialce - rosnie to wyjatkowo dobrze.
pozdraiwma
Tomek

Wegetacja funkii
aster płożący
Dactylorhiza maialis
Rośnie, rośnie i... ginie Co to za roślinka?
Re: Rośnie, rośnie i... ginie Co to za roślinka?