Czy na przyjęciu można karmić dziecko piersią?

1. Data: 2004-04-26 16:05:52

Temat: Czy na przyjęciu można karmić dziecko piersią?
Od: "xenon" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie jest Wasze zdanie w tej sprawie. Byłem świadkiem czegoś takiego i było
to zupełnie nie na miejscu.
xenon

1. Data: 2004-04-26 16:36:14

Temat: Re: Czy na przyjęciu można karmić dziecko piersi??
Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 26 Apr 2004 18:05:52 +0200, "xenon" <x...@o...pl> wrote:

>Jakie jest Wasze zdanie w tej sprawie. Byłem świadkiem czegoś takiego i było
>to zupełnie nie na miejscu.
>xenon

Co bylo nie na miejscu:
piers? dziecko? przyjecie?
;-)
Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2004-04-26 16:42:16

Temat: Re: Czy na przyjęciu można karmić dziecko piersią?
Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "xenon" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> Jakie jest Wasze zdanie w tej sprawie. Byłem świadkiem czegoś takiego i
było
> to zupełnie nie na miejscu.
> xenon

Jesteś pewien, że dobrze trafiłeś? Może powinieneś zadać to pytanie na
grupie psychologia?
A.

1. Data: 2004-04-26 16:53:48

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie jest Wasze zdanie w tej sprawie. Byłem świadkiem czegoś takiego i
było
> to zupełnie nie na miejscu.

oczywiscie karmienie piersia jest ok ale mysle ,że mama powinna wiąść pod
uwage tez innych ludzi dla których moze to byc krępujące ,nieestetyczne czy
wylgarne lub prowokujące (dla starszych mężczyzn ;)
dlatego mamusia powinna zabrac brzdąca do pokoju obok i spokojnie wykonac
przy nim wszytskie czynnosc z karmieniem piersią na czele.
p.>

1. Data: 2004-04-26 16:55:14

Od: "Konrad Brywczyński" <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

Gusiek wrote:

> Jesteś pewien, że dobrze trafiłeś? Może powinieneś zadać to pytanie na
> grupie psychologia?

A czemu nie od razu na żeglarstwo???

--
Konrad J. Brywczyński Riding on a unicorn
k...@b...tk Stranded in my mind

1. Data: 2004-04-26 17:23:38

Od: "Medea" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> oczywiscie karmienie piersia jest ok ale mysle ,że mama powinna wi??ć pod
> uwage tez innych ludzi dla których moze to byc krępuj?ce ,nieestetyczne
czy
> wylgarne

wulgarne????????? Jeśli ktoś widzi w karmieniu piersią coś krępującego,
prowokującego a tym bardziej wulgarnego, to raczej powinien się udać do
psychologa a nie mieć pretensje do matki karmiącej swoje dziecko.
Ewa, zamurowana

1. Data: 2004-04-26 17:53:25

Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
> prowokującego a tym bardziej wulgarnego, to raczej powinien się udać do
> psychologa a nie mieć pretensje do matki karmiącej swoje dziecko.

Toć mówię przecież, żeby zadał pytanie na grupie psychologia!
Pozdrawiam, Agata

1. Data: 2004-04-26 17:54:05

Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad Brywczyński" <k...@b...tk> napisał w wiadomości
t003.jasien.net...
> Gusiek wrote:
> A czemu nie od razu na żeglarstwo???

A czemu właśnie tam? Nie widzę związku.
Pozdrawiam, Agata

1. Data: 2004-04-26 17:55:07

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-04-26 18:06:56

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 26 Apr 2004 19:23:38 +0200 I had a dream that Medea <e...@p...fm>
wrote:
> [...]
> prowokującego a tym bardziej wulgarnego, to raczej powinien się udać do
> psychologa a nie mieć pretensje do matki karmiącej swoje dziecko.

Święte słowa. Popieram w całej rozciągłości.

foremki
Pilaw z bakłażanami
Kefir
naczynia prozniowe
Chicken pot pie - bylo: czy banan to warzywo, czy owoc?