Czy należy kalać własne gniazdo?

21. Data: 2018-06-17 05:49:39

Temat: Re: Czy należy kalać własne gniazdo?
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> jesli niechcacy, to moze i sie nie usmiechne,
> ale i nie ma zadnego powodu, zebym zly byl na nia.

> jesli nieumyslnie, na pewno nie bede jej za to winil.
> zreszta mezczyzny tez, jesli chcesz wiedziec.

oczywiscie nie bede winil w tym sensie,
ze bede dana osobe winil przypisujac jej wine i chec,
aby poniosla ona za to nadmierne skutki w postaci wiezienia powiedzmy,
ale bede winil w tym sensie, ze ona temu wypadkowi zawinila
i powinna poniesc skutki, do rozsadnej wysokosci, strat w mieniu, ktore
spowodowala, ale juz nie skutki zadoscuczynienia dla mnie za niepelnosprawnosc; te
skutki musi wziac na siebie panstwo, czyli spoleczenstwo,
bo tej osoby po prostu na to nie stac i byloby to ponadwymiarowe
karanie, czy po prostu gnębienie osoby za niewinność w tym 1-szym znaczeniu

22. Data: 2018-06-17 06:53:58

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.06.2018 o 05:49, j...@o...pl pisze:

> [...]

> nie stac i byloby to ponadwymiarowe karanie, czy po prostu gnębienie
> osoby za niewinność w tym 1-szym znaczeniu

Całe społeczeństwo ma ponosić odpowiedzialność za nieodpowiedzialność
jednostki? Jesteś chorym umysłowo nieświadomym ludziem. Lecz się na
głowę! Może zmądrzejesz...

LeoTar Gnostyk

23. Data: 2018-06-17 07:42:52

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 17 czerwca 2018 06:54:01 UTC+2 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> Całe społeczeństwo ma ponosić odpowiedzialność za nieodpowiedzialność
> jednostki?

jaka nieodpowiedzialnosc?
jestes stroznikiem. siedzisz na budce. mylisz przelaczenie torow.
towarowy z towarowym sie zderza.
straty 39 milionow zlotych.
ludzi tu pomijam, strat nie bylo na ten czas.

każ, jenteligentny czlowieku droznikowi to splacic.
albo posadz go do wiezienia, na ile tam chcesz.

zderzaja sie osobowe.
wiec kaz droznika 100 razy zabic, po sprawiedliwości,
a po zabiciu juz go, nakaz mu na osoby połamane
przez 1000 lat placic ze swej drozniczej pensji.

> Jesteś chorym umysłowo nieświadomym ludziem.

a Ty niby wężyku jestes czlowiekiem, tak to mam rozumiec:)

> Lecz się na
> głowę! Może zmądrzejesz...

ty się nie lecz.

24. Data: 2018-06-17 10:36:57

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.06.2018 o 07:42, j...@o...pl pisze:

> jaka nieodpowiedzialnosc? jestes stroznikiem. siedzisz na budce.
> mylisz przelaczenie torow. towarowy z towarowym sie zderza. straty 39
> milionow zlotych. ludzi tu pomijam, strat nie bylo na ten czas.

A co by było, według ciebie, gdyby straty ludzkie były?

> każ, jenteligentny czlowieku droznikowi to splacic. albo posadz go
> do wiezienia, na ile tam chcesz.

Próbujesz rozmywać odpowiedzialność, tak jak Feniks. A odpowiedzialność
ponosi ten, który czyn popełnił. Jeżeli nie jest odpowiedzialny to nie
powinien danej pracy obciążonej dużą odpowiedzialnością, wykonywać.
Poniał ty?

> zderzaja sie osobowe. wiec kaz droznika 100 razy zabic, po
> sprawiedliwości, a po zabiciu juz go, nakaz mu na osoby połamane
> przez 1000 lat placic ze swej drozniczej pensji.

j.w. Jeśli jest nieodpowiedzialny to nie powinien wykonywać żadnej
odpowiedzialnej pracy i niech zdycha z głodu

> a Ty niby wężyku jestes czlowiekiem, tak to mam rozumiec:)

Nie ulegam zwierzęcym emocjom półświatka kobiet, tak jak ty.

> ty się nie lecz.

Już pisałem, że 10 maja odstawiłem wszystkie lekarstwa, w tym śladowy
Zolafren.

LeoTar Gnostyk

25. Data: 2018-06-26 01:47:51

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 17 czerwca 2018 10:37:01 UTC+2 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> A co by było, według ciebie, gdyby straty ludzkie były?

byloby dokladnie tak samo, jak nizej napisalem.

> [...]
> ponosi ten, który czyn popełnił. Jeżeli nie jest odpowiedzialny to nie
> powinien danej pracy obciążonej dużą odpowiedzialnością, wykonywać.

ty nie panial, baranku.
zadnej odpowiedzialnosci nie rozmywam. tylko tlumacze Ci rzeczy podstawowe.

> j.w. Jeśli jest nieodpowiedzialny to nie powinien wykonywać żadnej
> odpowiedzialnej pracy i niech zdycha z głodu

baranie. to ty jestes jak Bog, nieomylny?
czy ktokolwiek z nas jest taki, zeby popelnic bledu nie mogl?
wiesz co, ja sam, sam osobiscie, prosilem Boga,
wowczas kiedy to mnie, a nie kogos z was wybral,
zebym mial prawo popelniania bledow, bo tylko wowczas bede czlowiekiem.

a Ty co? poprosilbys Boga, zeby byc nieomylnym?

pozdrawiam,
jacek

26. Data: 2018-06-26 02:06:22

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Nie ulegam zwierzęcym emocjom półświatka kobiet, tak jak ty.

polswiatek, to jest przestepcow, jesli juz.

> Już pisałem, że 10 maja odstawiłem wszystkie lekarstwa, w tym śladowy
> Zolafren.

chwala Ci za to. co zolafrwen ani wiem, ani chce wiedziec.
fajnie, ze leki odstwiasz, jesli to ze skutkiem dobrym, dla Twego zdrowia.

oczywiscie ja prawie nidgy ledkow nie biore, chyba ze chce popracowac;
popracowac ponad swoje watle, fizyczne sily.

pozdrawiam,
jacek

Nobliści o Bogu.
Kosiński - antypolski żydowski kłamca.