Czy naproksen zbija temperature?

1. Data: 2008-02-08 15:49:42

Temat: Czy naproksen zbija temperature?
Od: Psychik <p...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Wczoraj po poludniu pojawila sie u mnie wysoka temperatura 39,2st.C. Zbilem
ja Fervexem i bylo w miare ok, a pozniej o 2giej w nocy jeszze jedna
saszetka rozwiazala problem. kolo 10tej rano zazylem jeszcze jedna saszetke
Fervexu i poszedlem do lekarza. Temperatura spadla mi do 37,2st.S.
Lekarz stwierdzil zapalenie gornych drog oddechowych (badanie: wylacznie
osluchanie przodu i tylu klatki piersiowej + wywiad slowny), a konkretnie
tchawicy.
Zapisane mi zostały:

- Formilid uno - 1x dziennie
- Deflegmin - 1x dziennie
- Lactivup - 1x dziennie
- Apo-Naproxen 250 - 3x dziennie

Zazylem i teraz jest 16:45, a ja mam znowu 39,2st.C.

Czy Naproksen ma dzialanie przeciwgoraczkowe?

--
Psychik

2. Data: 2008-02-08 16:35:30

Temat: Re: Czy naproksen zbija temperature?
Od: "Jolka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy Naproksen ma dzialanie przeciwgoraczkowe?
Nie wiem czy ma ale na wysoką temperaturę nallepszy jest pyralgin! Może być
nawet w czopkach (chyba na receptę).
Zawsze gdy mam wysoką gorączkę zbijam ją pyralginą.
Jolka

3. Data: 2008-02-09 08:24:35

Od: "Dominik" <domikw@kosz_gmail._com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Psychik" <p...@Z...pl> napisał w wiadomości
> Czy Naproksen ma dzialanie przeciwgoraczkowe?

Tak, ale zalecany jest 2x dziennie.

Dominik

4. Data: 2008-02-09 09:59:32

Od: Psychik <p...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dominik pisze:

> Tak

potwierdzam, zbija temperature, ale bardzo powoli. po 2h od zazycia
dopiero widac efekty.

> ale zalecany jest 2x dziennie.

zalezy jaka dawka. w ulotce jest od 500mg do 1g na dobe i zarzywanie
co 12h. moj ma 250mg w tabletce i mam brac co 8h, ale taki harmonogram
zupelnie sie nie sprawdza, bo po 6h zaraz wraca mi temperatura, wiec jak
wezme po 8h, to przez 4h mecze sie z nieciekawa goraczka :( dlatego
jeszcze mysle, czy brac 500mg co 12h, czy 250mg co 6h.

Psychik

5. Data: 2008-02-09 18:00:19

Od: "Jolka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wezme po 8h, to przez 4h mecze sie z nieciekawa goraczka :( dlatego
> jeszcze mysle, czy brac 500mg co 12h, czy 250mg co 6h.

Moja córka przechodziła bardzo ciężko grypę w zeszłym roku przez 4 dni miała
wysoka gorączkę i już sama nie wiedziałam co robić jak się tego pozbyć.
Lekarz poradził mi żebym wyprzedzała tą wysoką gorączkę i nie dopuszczała do
39 stopni. Wysoka temperaturę trudniej zbić. Podawałam jej na zmianę środki
przeciwgorączkowe aby jednego nie przedawkować już przy 38 i paru kreskach.
Kładłam chłodny okład na czoło i łydki (co trudne u dziecka) i po 4 dniach
przeszło.
Jolka

Jak mozna dojsc skad sie wzielo zakazenie zoltaczka?
Erekcja a zmeczenie
analiza pierwiastkowa włosów, warto robić?
Made in Canada.
Dlaczego jedni ludzie umieraja na raka, a inni nie???