Czy nie za mały warzywnik?

1. Data: 2017-04-02 08:40:49

Temat: Czy nie za mały warzywnik?
Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kobita mię mówi, że duży. Niecałe 70m2 powierzchni,
czy taki warzywnik jest duży, mały czy akuratny? :>
Na oko to taki mały mi się zdaje...

L.

2. Data: 2017-04-02 09:45:52

Temat: Re: Czy nie za mały warzywnik?
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> Kobita mię mówi, że duży. Niecałe 70m2 powierzchni,
> czy taki warzywnik jest duży, mały czy akuratny? :>
> Na oko to taki mały mi się zdaje...

Hejka. To zależy ... od potrzeb.
Pozdrawiam względnie Ja...cki

3. Data: 2017-04-02 11:01:58

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lisciasty pisze:

> Kobita mię mówi, że duży. Niecałe 70m2 powierzchni,
> czy taki warzywnik jest duży, mały czy akuratny? :>
> Na oko to taki mały mi się zdaje...

Wedle jakich kryteriów ma być prowadzona ocena? Chodzi
o autarktyczne zapewnienie wyżywinia podstawowej komórce
społecznej? Czy o wychowanie przez pracę najbardziej
krnąbrnych jej uczestników, by poznali co to odciski od
trzonka grabi na dłoniach? A może o rekreację i relaks
na świeżym powietrzu idzie?

Jarek

--
Tu kapusta, sędziwe schylając łysiny,
Siedzi i zda się dumać o losach jarzyny;

4. Data: 2017-04-02 16:25:50

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.04.2017 08:40, Lisciasty pisze:

> Kobita mię mówi, że duży. Niecałe 70m2 powierzchni,
> czy taki warzywnik jest duży, mały czy akuratny? :>
> Na oko to taki mały mi się zdaje...

Słuchaj kobity, a dobrze na tym wyjdziesz. I się nie narobisz.
Jak mówi, że duży, to na pewno za duży. Powiedz, żeby Ci
pokazała własnemi ręcami, odkąd dokąd ma być i będzie
akuratnie. U poniektórych tu wielkich ogrodników 70 m2
liczy cała ich działka w kołchozie zwanym POD.

5. Data: 2017-04-02 17:33:33

Od: Andrzej S <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-02 16:25, collie pisze:

> Słuchaj kobity, a dobrze na tym wyjdziesz. I się nie narobisz.

Wcale nie za duży. Dosieje oregano, kocimiętki, lubczyku, słonecznika.
Zajrzy tam ciekawa fauna.

Rządek truskawek! Rządek tulipanów do wazonu! W rogu ze dwa konopie
do odstraszania slimaków!

LIsciasty dobrze na zmniejszaniu nie wyjdzie, bo wiosenne przekopywanie
obornika chłopu służy.

--
A S

6. Data: 2017-04-02 17:41:05

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "collie" <c...@v...pl> napisał w wiadomości

> U poniektórych tu wielkich ogrodników 70 m2
> liczy cała ich działka w kołchozie zwanym POD.

Hejka. Chyba wyczuwam negatywne nastawienie do ogrodów działkowych,
które obecnie zwą się ROD czyli rodzinne ogrody. Regulamin ROD stanowi, że
powierzchnia działki nie może przekraczać 500 m2. W moim ogrodzie działki
mają powierzchnię niewiele ponad 300 m2.
Zapewniam, że na tak zdawało by się niewielkiej powirzchni można urobić
sobie ręce po łokcie a wracając po robocie do domu ledwo ciągnąć nogami po
ziemi.
Pozdrawiam znojnie Ja...cki

7. Data: 2017-04-02 18:01:23

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Dirko napisał:

> Hejka. Chyba wyczuwam negatywne nastawienie do ogrodów działkowych,
> które obecnie zwą się ROD czyli rodzinne ogrody.

Do czasu. Należy spodziewać się ustawowej zmniany nazwy na NOD,
czyli Narodowe Ogrody Działkowe.

Jarek

--
-- A może byśmy coś zasiali?
-- A na ten przykład co?

8. Data: 2017-04-02 22:24:47

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do czasu. Należy spodziewać się ustawowej zmniany nazwy na NOD,
> czyli Narodowe Ogrody Działkowe.

I to, niestety, może okazać się prawdą.

Krycha.

9. Data: 2017-04-02 22:25:34

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.04.2017 o 16:25, collie pisze:

> [...]
> pokazała własnemi ręcami, odkąd dokąd ma być i będzie
> akuratnie. U poniektórych tu wielkich ogrodników 70 m2
(...)

Eeetam.

Krycha.

10. Data: 2017-04-03 11:07:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lisciasty <l...@p...pl> wrote:
> Kobita mię mówi, że duży. Niecałe 70m2 powierzchni,
> czy taki warzywnik jest duży, mały czy akuratny? :>
> Na oko to taki mały mi się zdaje...

A to istnieją jakieś normy akuratności? - bo 70 m2 to ma mój tunel z
pomidorami - tj. 12x6. Pozostały teren warzywny ze trzy razy tyle. I
uważam, że tam ciasno, miejsca wciąż na coś mi brakuje, a mąż rozpacza, że
go na ścieżki żałuję i wejść się nie da - no a ja mu na to, że ścieżki do
spacerów to on ma w lesie i w parku, zaś ja sobie doskonale wśród roślinek
hopsam. Odgraża się, że sobie założy swój i tam będą SAME ścieżki :-D :-D
:-D

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

Krzewy ozdobne
tuja - kopane z gruntu...
jak sie tresuje rolnika
Dobra zmiana