Czy nie zastanawia Was...

1. Data: 2003-07-18 08:39:44

Temat: Czy nie zastanawia Was...
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

... dlaczego proszek do pieczenia sprzedawany jest w IMO malo porecznych
torebkach? Mysle, ze wygodniej byloby kupic sobie kartonik albo sloik proszku,
latwiej byloby go dozowac. Nie lubie wybierac lyzeczka proszku z torebki,
zwlaszcza koncowki. Podobnie jest z cukrem wanilinowym, ale w tym przypadku
przewaznie wsypuje sie cala torebke, natomiast malo jest przepisow
zawierajacych "1 proszek do pieczenia", a raczej 1-2 lyzeczki proszku.
Poza tym towar kupowany w wiekszym opakowaniu przewaznie wychodzi taniej,
chocby dlatego, ze opakowanie podwyzsza koszt produktu.

Czy mozecie mi wytlumaczyc, czemu tak utrudnia sie nam zycie?

Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2003-07-18 09:08:48

Temat: Re: Czy nie zastanawia Was...
Od: "alla" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moim zdaniem chodzi o swiezosc produktu.
Jak tak codziennie zagladam do puszki z kawa, chocby najlepsza, to po pewnym
czasie ma smak siana.
Podobnie z proszkami i cukrami waniliowym i wszelakimi przyprawami.

1. Data: 2003-07-18 10:21:22

Od: "Gusia" <a...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "alla" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
pewnym
> czasie ma smak siana.
> Podobnie z proszkami i cukrami waniliowym i wszelakimi przyprawami.

proponuje przechowywac puszke z kawa w lodowce, pomaga :)
Gusia

1. Data: 2003-07-18 10:29:28

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Jul 2003 10:39:44 +0200, a...@p...onet.pl wrote:

> [...]
>chocby dlatego, ze opakowanie podwyzsza koszt produktu.
>
>Czy mozecie mi wytlumaczyc, czemu tak utrudnia sie nam zycie?

bo tak zawsze bylo i juz. przynajmniej w PL...patrze na wszelkie
nowoczesne udogonienia w PL z wielka podejrzliwoscia ;)))

u nas sprzedaja proszek w okraglych plastikowych pudeleczkach z
dobrze dopasowanym wieczkiem, nie w stylu "jak spadnie z polki na
rybe wlasnie smazzac sie to ryba wyleci w powietrze z
napecznienia"....i jeszcze pisza, ze np na 25 dkg maki do
biszkopta trzeba tyle proszku, do keksa tyle, do scones tyle....
nieglupie ;)

van pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-07-18 10:30:03

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 18 Jul 2003 11:08:48 +0200, "alla" <m...@o...pl> wrote:

> [...]
>czasie ma smak siana.
>Podobnie z proszkami i cukrami waniliowym i wszelakimi przyprawami.

naprawde do proszku zagladasz codziennie? :)))))

Van p
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-07-18 10:45:18

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> napecznienia"....i jeszcze pisza, ze np na 25 dkg maki do
> biszkopta trzeba tyle proszku, do keksa tyle, do scones tyle....

No wlasnie, o cos takiego mi chodzilo! To czemu u nas nie moze byc tak
wygodnie?
Hmm, moze dobry sposob na biznes ;).
To dobrze dopasowane wieczko rozwiazuje problem wietrzenia proszku lub jego
zawilgocenia.

Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2003-07-18 10:52:09

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Jul 2003 12:45:18 +0200, a...@p...onet.pl wrote:

> [...]
>Hmm, moze dobry sposob na biznes ;).
>To dobrze dopasowane wieczko rozwiazuje problem wietrzenia proszku lub jego

pewnie tak. a moze sloiczek mini-dzemowy wystarczylby. nie wiem
czy ciemne miejsce ptem jest de rigeur czy opcjonalne ;)))

van p
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-07-18 11:03:41

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> pewnie tak. a moze sloiczek mini-dzemowy wystarczylby. nie wiem
> czy ciemne miejsce ptem jest de rigeur czy opcjonalne ;)))

Na pewno jest zalecane, swiatlo przyspiesza wiele reakcji chemicznych. W
ciemnym miejscu bedzie trwalsze. Albo w ciemnym sloiku ;)

Pozdrawiam,
Ania - otwieram fabryke proszku do pieczenia w sloikach ;)

1. Data: 2003-07-18 11:35:47

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

> No wlasnie, o cos takiego mi chodzilo! To czemu u nas nie moze byc tak
> wygodnie?

Bo to by straznie podrozylo ten proszek.
Latwiej dach kawalek papierka niz pudeleczko (z czegokolwiek by ono nie
bylo).
A co do cukru waniliowego, to zawsze mozna go zrobic samemu (cukier + laska
wanilii + szczelne pudelko/sloik) i miec w tym w czym sie tylko chce.

m.

1. Data: 2003-07-18 11:41:10

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Bo to by straznie podrozylo ten proszek.
> Latwiej dach kawalek papierka niz pudeleczko (z czegokolwiek by ono nie
> bylo).

Spojrz na to z tej strony - ile tych papierkow potrzeba na 20 dkg proszku -
ktore mogloby byc zapakowane w pudelko takie, jak np. kakao. To chyba nie jest
az taka duza roznica. Zastanawia mnie na przyklad, jaki jest koszt kawy
zbozowej, skoro taki zestaw: kawa rozpuszczalna w pieknej pusce + kawa w
saszetkach w pudelku + to wszystko razem w kartonowym pudle - kosztuje razem 6
zl (Anatol). Ile z tego to koszt opakowania?

Pozdrawiam,
Ania

co dobrego zjesc/kupic na sycylii?
Chwalę sos pomidorowo-serowy