Czy nie zastanawia Was...

1. Data: 2003-07-21 21:38:08

Temat: Re: Czy nie zastanawia Was...
Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: <a...@p...onet.pl>

> Basiu, w Toruniu jest w MiniMalu i w Geancie w dziale przypraw -
> Kamis, ok.
> 6,50 zl za 3 g.

to jakas anormalna cena???????
Juz kiedys o tym rozmawialismy...
warszawiacy przytakneli, ze te ceny to z sufitu.. :(((

> Moge podeslac, jak chcesz to zapraszam na priv.
> Pozdrawiam,
> Ania

Aniu :-)))))))
wielkie dzieki.. juz zostala wyslana :-)))
Pozdrowka ;-)
Barbara

---

1. Data: 2003-07-22 06:31:04

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> From: <a...@p...onet.pl>

> to jakas anormalna cena???????
> Juz kiedys o tym rozmawialismy...
> warszawiacy przytakneli, ze te ceny to z sufitu.. :(((

Dlaczego Warszawiacy? To tam jest taniej? Walkie pisala, ze we Wroclawiu cos
kolo 9 zl za ta ilosc.

Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2003-07-22 06:48:32

Od: Maria <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

a...@p...onet.pl wrote:
> ... dlaczego proszek do pieczenia sprzedawany jest w IMO malo porecznych
> torebkach?

Moja mama kupila sobie (w Makro) proszek dr Oetkera chyba pol albo cale
kilo w papierowej torbie i przesypala do sloika. Wygodniej sie korzysta
niz z papierowych torebek. Oczywiscie ma to sens tylko wtedy gdy sie
duzo piecze. Mozna tez ewentualnie kupic na "spolke" np. z dobra
sasiadka lub kolezanka :-)
Podobnie kupila tej samej firmy cukier waniliowy.

Pozdrawiam
Maria

1. Data: 2003-07-22 07:47:36

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik a...@p...onet.pl napisał:

> Dlaczego Warszawiacy? To tam jest taniej? Walkie pisala, ze we Wroclawiu cos
> kolo 9 zl za ta ilosc.
>
> Pozdrawiam,
> Ania

A dokladnie, Basiu u nas takie ceny! I prosze mnie do Warszawy nie
przydzielac :-P

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony