Czy oni mają rację?

1. Data: 2008-05-14 19:59:14

Temat: Czy oni mają rację?
Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam właśnie preparaty przeciwko łysieniu i natknąłem się na
stronę www.wypadaniewlosow.com.pl.

Czy ktoś z Was zna może zaprezentowane tam produkty? Czy one
rzeczywiście działają?

Pzdr,

Jakub

2. Data: 2008-05-14 20:55:39

Temat: Re: Czy oni mają rację?
Od: Jarosław Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@g...com> wrote in message
.googlegroups.com...

Wypadanie włosów to raczej kwestia genetyczna... Co prawda nie znam nikogo,
komu by jakieś preparaty pomogły, ale być może po prostu nie przyznaje się
nikt ;)

Pozdrawiam i jeśli zaczniesz taką terapie, to proszę podziel się wynikami
tutaj...

--
Jarosław Grzyb <g...@o...pl> http://octopian.na11.pl
Blog : http://user-maat-re.blogspot.com/

3. Data: 2008-05-14 21:05:00

Od: "<CCCP>" <a...@n...de> szukaj wiadomości tego autora

Pic na wode fotomontaz po pierwsze to faceci lysieja i jest to nieuchronne .
Po drugie stare polskie przyslowie mowi ze jak glowa lysieje to dupa szaleje
, czyli im wyzszy poziom testosteronu tym mniej wlosow .
po trzecie Dieta , im tlusciej tym mniej wlosow !

Pamietaj ze "w zyciu nie liczy sie tylko fryz wazne tez sa miesnie !"

4. Data: 2008-05-15 13:35:02

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pamietaj ze "w zyciu nie liczy sie tylko fryz wazne tez sa miesnie !"

Dokładnie.

Na mnie zadziałało zaakceptowanie siebie. I już nie mam problemu :-)

Pozdrawiam

Jacek

5. Data: 2008-05-15 17:41:51

Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dokładnie.
>
> Na mnie zadziałało zaakceptowanie siebie. I już nie mam problemu :-)

> Dokładnie.

Z tego typu tezami akurat nigdy się nie zgadzałem. Chodzi mi o głupie
pocieszanie siebie i innych łysiejących, złote myśli w stylu "łysi są
fajni", "łysi dostojniej wyglądają", "kobiety lubią łysych", "to żadna
wada", "łysienie to u faceta norma", "każdy facet łysieje" i inne. Nie wydaje
wam się, że tego typu "mądrości" przyczyniają się do tego, że badania nad
SKUTECZNYM specyfikiem zapobiegającym łysieniu stoją w miejscu? A, przepraszam-
można się poddać transplantacji włosów za jakąś astronomiczną sumę lub
ciągłej, równie kosztownej terapii specyfikiem o nazwie Propecia, podobno nie
pozbawionym nieprzyjemnych efektów ubocznych.

Czas na drobne sprostowanie. Po pierwsze: NIE WSZYSCY mężczyźni łysieją. Po
drugie: łysienie NIE JEST czymś normalnym u żadnej płci-gdyby to było
normalne, wszyscy od urodzenia aż do śmierci (kobiety i mężczyźni) byliby
łysi, a jednak tak nie jest-chyba nie po to przez kilkanaście pierwszych lat
życia wszyscy mężczyźni mają idealne włosy, żeby później część z nich miała je
tracić wbrew własnej woli? Po trzecie-nie każdy czuje się z tym świetnie i nie
każdy świetnie wygląda z łysą czapą, co zresztą absolutnie nie dziwi. Skoro
kobiety z ogoloną głową raczej nie są zbyt pociągające (a utrata włosów byłaby
dla nich tragedią), dlaczego usilnie wmawia się ludziom, że w przypadku łysego
lub łysiejącego mężczyzny jest inaczej? Owszem, niektórzy dobrze wyglądają bez
włosów na głowie, ale tracenie ich powinno być kwestią wyboru (ogolić głowę
lub nie), a nie smutną koniecznością wielu mężczyzn. Osobom, które same nie
mają problemów z utratą włosów, a które zarazem twierdzą, że jest ona czymś
normalnym i fajnym, proponuję wygolić na własnej głowie tunel obejmujący
jakieś 3/4 owłosionej części głowy i zacząć się w tym stanie pokazywać innym-
ciekawe czy podtrzymają swoje zdanie (zwłaszcza kobiety).

Krótkie wyjaśnienie na koniec-moja wypowiedź NIE jest skierowana przeciwko
łysym lub łysiejącym, a jedynie przeciwko traktowaniu łysienia u mężczyzn jako
czegoś normalnego-dopóki ta przypadłość nie będzie uznawana za CHOROBĘ (bardzo
rozpowszechnioną i powszechnie akceptowaną, ale jednak CHOROBĘ), nic w tej
kwestii nie drgnie.

6. Data: 2008-05-15 18:08:40

Od: "<CCCP>" <a...@n...de> szukaj wiadomości tego autora

Powiem krotko w dupie byles i gowno widziles wiem bolesne ale taka jest
prawda !

A co bys na owlosiony tors wlocha ? Choroba czy sklonnosc genetyczna ?

7. Data: 2008-05-15 18:09:00

Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powiem krotko w dupie byles i gowno widziles wiem bolesne ale taka jest
> prawda !
>
> A co bys na owlosiony tors wlocha ?  Choroba czy sklonnosc genetyczna ?

Kolego, jeśli to była odpowiedź na mój post, to chyba zupełnie nie zrozumiałeś
sensu mojej wypowiedzi.

8. Data: 2008-05-15 20:47:12

Od: "<CCCP>" <a...@n...de> szukaj wiadomości tego autora

Sugerujesz mi ze jestem chory ?
Hitler tez szedl tym tropem to sie nazywa chyba szowinizm ?

9. Data: 2008-05-16 06:01:58

Od: Tapatik <t...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agent 0700 napisał:

> Dokładnie.
>
> Na mnie zadziałało zaakceptowanie siebie. I już nie mam problemu :-)

He he he....
Dobra rada.
Ja siebie akceptuję, tylko moja rodzina ni groma nie może przeboleć.
Co wywołuje zresztą odwrotny efekt, bo stres może powodować wypadanie
włosów......

Tapatik

10. Data: 2008-05-16 06:03:12

Od: Tapatik <t...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik j...@g...com napisał:

> Przeglądam właśnie preparaty przeciwko łysieniu i natknąłem się na
> stronę www.xxxxxxxxxx.com.pl.
>
> Czy ktoś z Was zna może zaprezentowane tam produkty? Czy one
> rzeczywiście działają?

Nie, nie znamy, a powinniśmy?
Coś na wielu grupach ten post się pojawia.
Czy to czasem nie reklama?

Tapatik

Mój pierwszy raz...
jakie badania?
Które szczepienia musze odnowić?
kurzajka? na stopie
Badanie Ankieta - dziękuję za wypełnienie