Czy polska przeżywa rewolucje seksualną?

1. Data: 2015-04-19 23:51:00

Temat: Czy polska przeżywa rewolucje seksualną?
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś chodzio się do Teatru, Kina, czy do jakiś tam klubów pogadać ze znajomymi, a
teraz swing goni swing;

Stolica Polski pięknieje w oczach, rozwija się niezwykle dynamicznie, zwiększa ofertę
rozrywkową, powstają nowe modne restauracje, stylowe kawiarnie, studyjne kina, muzea
, powstają nowe świetnie zaprojektowane budynki, wielki renesans przeżywa
klasycystyczna architektura, a co najważniejsze powstają ...Swingers kluby!, takiej
oferty nie było jeszcze nigdy w historii Polski. Poniżej lista miejsc w których można
nie tylko napić sie kawy i kulturalnie porozmawiać, ale także zaznać czegoś bardziej
... ekscytującego. Polecamy naszą uroczą stolicę Warszawę zarówno na weekendy jak i
na codzień.

1 - LAVA SWINGERS. ul. Bełdan 2, Warszawa.
Bardzo popularny klub, licznie odwiedzany przez młodych swingersów! Atrakcyjny
cenowo, świetnie urządzony. W cenie wejścia(piątki i soboty) alkohol i catering
wliczony w cenę, nie trzeba martwić się o dodatkowe koszty i beztrosko brac udział w
imprezie. W popularne środy jest alhohol, już bez cateringu. Po ostatniej gruntownej
modernizacji miejsce zyskało bardzo wiele uroku. Dogodna, dyskretna i przytulna
lokalizacja w modnej dzielnicy Mokotów. W ofercie sauny suche i parowe oraz jackuzzi.
Skierowany głównie dla młodszej klienteli. Często imprezy liczą ponad 100 osób i
trwają do białego rana. Imprezy tematyczne takie jak: Young Love, Rich&Pretty,
Executive Party. To jest super miejsce które musicie odwiedzić!

Klub Lava Swingers rekomendujemy 100%, a w gorącym czerwcu(2014) w klubie w każdą
sobotę wśród gości rozlosujemy atrakcyjne nagrody w postaci markowych zabawek
erotycznych!!!

Strona klubu: www.lava-club.pl
Telefon/Rezerwacje: 790-811-892
email: l...@l...pl
Adres: Warszawa, ul. Bełdan 2.

2 - KLUB USTA, ul Strusia 5, Warszawa.
Ten klub powstał jako drugi w Warszawie, ciekawie urządzona willa w dzielnicy Wawer.
Działa trochę w innej konwencji niż pozostałe kluby, tutaj nie musimy się rozbierać,
można posiedziec przy barze w stroju klasycznym. Klub dwupoziomowy, cykliczne imprezy
tematyczne oraz inny ciekawy bardziej biznesowy profil klubowicza.
Strona klubu: www.ustaswingersclub.com/
3 - DARKROOM CLUB, ul.Chłodna 24, Warszawa. Uwaga: KLUB ZAMKNIETY
Kino, Darkrkoomy z glory hole, strefa dla par, profesjonalny bar, pokoje tematyczne,
sala SM, część SPA, sauny sucha i parowa, chillout room, obszerne jackuzzi. Imprezy
tematyczne trans/bi/bdsm. Duży lokal w centrum Warszawy.
Strona klubu: www.darkroom24.pl
Adres: ul.Chłodna 24, Warszawa

4 - SWING SWING, Adres na tel. Marki.
Polski kultowy klub swingerski w 15km od centrum Warszawy w dyskretnej, przestronnej
willi. Powstał jako pierwszy w Warszawie i przez kilka lat zanim powstało wiele
innych miejsc przyjeżdzały tam licznie pary z całej polski.
Strona klubu: www.swingswing.pl/

5 - JACKUZZI CLUB, Adres na tel. Ożarów mazowiecki.
Filia klubu z Gdańska, jak każde miejsce ma swoich zwolenników i przeciwników,
sympatie i antypatie. Szczególnie się nie wyróżnia ale można tam trafić na ciekawš i
owocna towarzysko imprezę.
Strona klubu: www.jacuzziclub.pl/

6 - BIZZARIUSZ KINO, ul. Nowogrodzka 46, Warszawa
Miejsce specyficzne, kino porno z piekła rodem. Niedrogie i pełne niespodzianek,
uważane za miejsce raczej nieczyste, choć napewno ma to swój klimat.

7 - SAUNA HEAVEN, ul. Waliców 13, Warszawa.
Reinkarnacja popularnego klubu Favolla i fantastycznych swingerskich poniedziałków
obecnie przeniesionych na wtorki. Czysto schludnie, estetycznie.

8 - SAUNA GALLA, ul. Ptasia 2, Warszawa.
Koedukacyjne niedziele organizowane od 15 lat, klub ostatnio zyskał nowego zarzšdcę i
jest modernizowany. Cena 22 złote powoduje że miejsce jest licznie odwiedzane.

9 - NO NAME, Piaseczno
W okolicach piaseczna działa dośc ekskluzywny klub w którym mozna pojawić sie tylko z
polecenia znajomych którzy juz tutaj byli, nie ma strony internetowej, a na miejscu
mamy Bardzo klimatyczną i ekskluzywną rezydencję oraz sprawdzone towarzystwo.

10 - LOLLIPOP,..............

http://www.sexshop.com.pl/art-swingers-warszawa.php?
PHPSESSID=322ac26d0aaa149a558f0c3b38cc8664

2. Data: 2015-04-20 01:00:21

Temat: Re: Czy polska przeżywa rewolucje seksualną?
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-19 o 23:51, glob pisze:
> Kiedyś chodzio się do Teatru, Kina, czy do jakiś tam klubów pogadać ze znajomymi, a
teraz swing goni swing;

Czyli upadek kultury

3. Data: 2015-04-20 03:56:07

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zdumiony
Czego upadek, upadek to masz w kościele gdy ministrant bierze do buzi i bynajmniej
nie ciało Chrystusa. Tu nikt nikomu krzywdy nie robi, a jakie to zgodne z naturą, bo
to pierwotne instynkty, niewielu jest wstanie doszukać się tego pod powłoką
zakłamanej kultury, prawdziwe wyzwolenie. Nie jest dziwne że tak się bawi
wykształcona klasa średnia. Mnie się podoba to wyzwolenie.

4. Data: 2015-04-20 19:24:05

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-20 o 03:56, glob pisze:
> [...]
zakłamanej kultury, prawdziwe wyzwolenie. Nie jest dziwne że tak się bawi
wykształcona klasa średnia. Mnie się podoba to wyzwolenie.

to nie w XXI wieku wymyslono seks przedmalzenski

--
gazebo

5. Data: 2015-04-20 19:44:40

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo wrote:

> to nie w XXI wieku wymyslono seks przedmalzenski

w XXI w. miłość < 3 ;)

--
????
???

6. Data: 2015-04-20 20:16:44

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo
> [...]
wykształcona klasa średnia. Mnie się podoba to wyzwolenie.

to nie w XXI wieku wymyslono seks przedmalzenski

A czy ja piszę że wymyślono. Przecież biologia udowodniła iż człowiek jest
poligamiczny. Monogamia wzieła się z biedoty, bo trudno utrzymać więcej kobiet więc
pilnuje się potomstwa przy jednej, by chociaż to przetrwało, ale gdy jest możliwość
ekspresji genów i środowisko zasobne w kasiorę zaczyna się poligamiczność.

7. Data: 2015-04-20 20:21:45

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-20 o 20:16, glob pisze:
> [...]
ekspresji genów i środowisko zasobne w kasiorę zaczyna się poligamiczność.

a penis jest w ksztalcie grzybka, moze to stad wymyslono bilard z
grzybkiem, gre w kulki i pare innych zabaw, poligamia to temat rzeka

--
gazebo

8. Data: 2015-04-20 21:31:26

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@...bo> napisał w wiadomości

> a penis jest w ksztalcie grzybka, moze to stad wymyslono bilard z
> grzybkiem, gre w kulki i pare innych zabaw, poligamia to temat rzeka

To z czym Ci się kojarzy biała chusteczka?

--
Chiron

9. Data: 2015-04-20 21:34:26

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-20 o 21:31, Chiron pisze:
> To z czym Ci się kojarzy biała chusteczka?

indianskie imiona ci sie nie podobaja?

--
gazebo

10. Data: 2015-04-20 21:54:10

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-04-20 21:31, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> Użytkownik "gazebo" <g...@...bo> napisał w wiadomości

> To z czym Ci się kojarzy biała chusteczka?

Ze śluzem?

Pislamiści
Nielubiani
Na stos, na stos, czarownica!!!
Brawo Hofman !
Generatory pseudolosowe a Germanwings/WTC9/11 i inne wydarzenia