Czy psychiatria ma na to jakis fachowy termin? (re: KOD walczy!)

1. Data: 2017-09-06 11:22:28

Temat: Czy psychiatria ma na to jakis fachowy termin? (re: KOD walczy!)
Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

https://twitter.com/KOW_z_KOD/status/905184999023968
258

--
Smart questions to stupid answers

2. Data: 2017-09-06 12:23:29

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Niewyżycie seksualne.

3. Data: 2017-09-06 13:22:40

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-06 o 11:22, b...@g...com pisze:
> https://twitter.com/KOW_z_KOD/status/905184999023968
258

Zależy o co pytasz.
Na puszczanie filmu w przyśpieszonym tempie, czy na niszczenie Polski
przez obecną ekipę rządzącą?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2017-09-07 02:02:00

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze mi POoPOwiadaj, jak to POprzednia ekipa tę POlskę budowała.

5. Data: 2017-09-07 15:12:08

Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik b...@g...com napisał:
> https://twitter.com/KOW_z_KOD/status/905184999023968
258

http://tinyurl.com/y8nwhz67

Niemieckie stronnictwo tak łatwo nie odpuści.

6. Data: 2017-09-07 15:19:49

Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> Zależy o co pytasz.
> Na puszczanie filmu w przyśpieszonym tempie, czy na niszczenie Polski
> przez obecną ekipę rządzącą?

Nu ale przeca Donkowe nicnierobienie w puszczy doprowadziło do rozmnożenia kornika,
nicnierobienie znaczy brak kontroli tych cystern co przekraczały granice
różne, spowodowało powstanie szlaku paliwowego.

Plagi Tuska
https://youtu.be/b9vs1IeG7Co

7. Data: 2017-09-07 15:31:58

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-07 o 15:19, f...@g...com pisze:

> Nu ale przeca Donkowe nicnierobienie w puszczy doprowadziło do rozmnożenia kornika,

LOL :)
Na twoją przypadłość też są fachowe terminy :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2017-09-07 19:36:57

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

pl...

>LOL :)
>Na twoją przypadłość też są fachowe terminy :)

Ojta, ojta, fachowe, słowo alkoholizm zna każdy. Na to samo cierpi olik. Jak
wejdzie w ciąg nie ma go na sieci parę dni.

9. Data: 2017-09-09 00:44:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup
pl...

> Ojta, ojta, fachowe, słowo alkoholizm zna każdy. Na to samo cierpi olik. Jak
> wejdzie w ciąg nie ma go na sieci parę dni.

Tia, panie Spirytus. :->

--
XL

PIS nie jest wcale taki zły!