Czy są gdzieś płytki ceramiczne do łazienki 24x38?

1. Data: 2009-01-11 15:09:26

Temat: Czy są gdzieś płytki ceramiczne do łazienki 24x38?
Od: "Tomek" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam problem z glazurą - u mojej mamy w łazience wymieniają rury. Niestety
fachowcy musieli odbić kilka płytek. Okazuje się, że tego rozmiaru już chyba
nigdzie nie produkują (24x38). Czy w takim razie brać płytki większe i każdą
docinać do rozmiaru, czy raczej próbować układać jakąs moazikę z mniejszych?
Próbowałem znaleźć w necie płytki tych rozmiarów, pytałem w sklepach i d...
Mogą to być płytki innego koloru, bo będą w niezbyt eksponowanym miejscu (za
sedesem). Chyba lepiej dopasować rozmiar niż kolor? Chodzi o ok. 10
płytek...
Oryginalne były to płytki hiszpańskie, kładzione 15 lat temu. Mieszkam w
Warszawie.
Może coś poradzicie? A może ktoś spotkał sklep z jakimis starymi resztkami
lub podobnymi rozmiarami?
Pozdrawiam i z góry dziękuję za porady.
Tomek

2. Data: 2009-01-11 23:28:35

Od: "Me\(L\)Isa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek"
> [...]
rozmiaru,
> czy raczej próbować układać jakąs moazikę z mniejszych?

Oczywiście, kupić mozaikę - będzie łatwiej dopasować i nawet zupełnie inny
kolor może zostać w komponowany bez uszczerbku na ogólnym wrażeniu.
Tylko zrób to z głową. Weź starą płytkę do sklepu z glazurą i poproś fachowca
o dobór. Ja bym tak zrobila.
M.

> Tomek

panel natryskowy deante