Czy są włóczki w Łebie i okolicach?

1. Data: 2005-07-22 07:16:24

Temat: Czy są włóczki w Łebie i okolicach?
Od: "OLUSIA" <o...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest pasmanteria w Lęborku, to wiem, ale może gdzieś jeszcze ktoś byl i
widział?
Pozdrowienia
Olusia

2. Data: 2005-07-22 08:24:16

Temat: Re: Czy są włóczki w Łebie i okolicach?
Od: "Elżbieta T." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "OLUSIA" <

> Jest pasmanteria w Lęborku, to wiem, ale może gdzieś jeszcze ktoś byl i
> widział?

Jeśli jedziesz przez Lębork, to pewnie też obwodnicą trójmiejską, proponuję
zjechać (ok. 50m) z drogi przelotowej w Rumi (duże skrzyżowanie) w prawo,
jest świetnie zaopatrzona pasmanteria.

Elżbieta

3. Data: 2005-07-22 19:05:57

Od: "Ulcia" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak cenowo się ona prezentuje? Możesz podać przykładowe ceny? Będę tam
niedługo i może zrobilabym zapasy. Pozdrawiam , Ula.

4. Data: 2005-07-23 06:04:13

Od: "Elżbieta T." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ulcia" <

> A jak cenowo się ona prezentuje? Możesz podać przykładowe ceny? Będę tam
> niedługo i może zrobilabym zapasy. Pozdrawiam , Ula.

Jest taniej niż w Gdyni, ceny włóczek porównywalne do cen internetowych.
Co Ciebie interesuje? Mają naprawdę dużo towaru, nie znam cen, ale moge
podjechać i popatrzeć.

Elżbieta

5. Data: 2005-07-27 20:30:04

Od: "Ulcia" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

interesują mnie głównie nici o nazwie ALTIN BASAK - takie cienkie, zdaje się
że tureckie. W kłębkach po 20 gram.
Pozdrawim Ula.

6. Data: 2005-07-28 21:43:58

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to piątek, 22 lipca 2005 09:16 użytkownik
OLUSIA, sącząc kawkę, wyklepał:

> Jest pasmanteria w Lęborku, to wiem, ale może gdzieś jeszcze ktoś byl i
> widział?
> Pozdrowienia
> Olusia

Wlasnie wrocilam z Leby i stwierdzam, ze jedyne, co tam bylo, to smazalnie
ryb i budki z goframi. Gofry byly bosssssssskie :))

Krusz.
PS. Przyznam, ze pasmanterii nie szukalam, po prostu nie wlazla mi w oczy :)
--
Kruszyna
#GG 3084947

Nasze fotki - czyli poznajmy sie blizej :)
[OT ] artykuł
[szydełko/druty] camilla co z tego zrobić?
Re: 7ya jest ratunek!!!!
[szycie] sklep z materiałami w Łodzi