Czy seks analny...

1. Data: 2003-03-16 12:14:57

Temat: Czy seks analny...
Od: "wise-man" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie:
czy seks analny z mezczyzna jest w jakis sposob szkodliwy lub wiaze sie z
ryzykiem zakazenia?
Slyszalem, ze nie i wystarczy tylko potem umyc penisa.
Co na ten temat sadzicie?
--
Wise Man
Uwazajcie na osobe podszywajaca sie pod moj nick.

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

2. Data: 2003-03-16 13:58:27

Temat: Re: Czy seks analny...
Od: Yellow_Peril <yellow_peril@tnij_to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <0...@p...pl>, w...@s...pl
napisał(a)...
> [...]
> --
> Wise Man
> Uwazajcie na osobe podszywajaca sie pod moj nick.

Ostrzeżenie PLONKowe. :-)

--
Yellow Peril
Nigdy złej woli nie przypisuj tego, co znacznie łatwiej wytłumaczyć

3. Data: 2003-03-16 19:49:20

Od: "WiseMan" <w...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ryzykiem zakazenia?
> Slyszalem, ze nie i wystarczy tylko potem umyc penisa.

Z uwagi na zagrozenie wirusem HIV odpowiedzialnosc organizatorow seksu
grupowego ma byc prawnie uregulowana, jako odpowiedzialnego za
nastepstwa i szkody wynikajace z zarazeniem HIVem w czasie takiej
imprezy. To do ciebie!

System self(EGO) jest juz tak doskonaly ze pozwala symulowac jazn ponad
95% ludzi w populacji.

W ramach projektu self(EGO) zbudowalem juz model TWOJEJ jazni (a bylo to
niezwykle proste),
zatem wiem jakiej sie moge spodziewac odpowiedzi na kolejne pytania.
Dlatego nie kieruje juz do ciebie zadnych pytan.

--
Wise Man
Abuse lapie falszerza w ciagu 1 dnia. No problem.

4. Data: 2003-03-17 08:09:43

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> System self(EGO) jest juz tak doskonaly ze pozwala symulowac jazn ponad
> 95% ludzi w populacji.
Redivivus !!!???
Serdeczny <PLONK>.

--
Krzysiek, EBP
Jezeli nie wiesz co robic rob to dobrze.

Ślinianki
kawa / nałóg
Co mam zrobić?
Jakie rokowanie?