Czy śmierć na torach boli ?

następny post »
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Date: Mon, 30 Dec 2019 13:48:17 -0800 (PST)
Subject: Czy śmierć na torach boli ?
From: a...@g...com

Ktoś z rodziny odebrał sobie życie wchodząc na tory pochylił głowę i ten pociag
pierwsze co to właśnie w głowę uderzył nie widziałam tego ale nie mogę przestać się
martwić mam koszmary i chciałabym żeby mnie lekarz znający ten temat jakoś
wytłumaczył czy ta osoba cierpiała ? Czy bardzo bolało i długo umierała ? A może to
było tak ze sekunda bólu i już nieprzytomny człowiek ? Bo potem wciągnęło ciało pod
ten pociąg i tą osobę rozczłonkowało ... serio nie mogę tego pojąć jak to było
dokładnie czy każdy po uderzeniu w głowę po prostu już nic nie czuje i nie wie ? A
może bardzo cierpiała i czuła każda cześć ciała która się urywała :(