Czy spotkaliście się z takim Virusem;) ?

1. Data: 2002-02-17 10:44:30

Temat: Czy spotkaliście się z takim Virusem;) ?
Od: "EvaTM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

który wykasowuje niektóre wiadomości z archiwum niusów, może nawet selektywnie;) ?
03lutego w moim katalogu "wysłanych " znalazłam kilka "pustych" postów, którymi
normalnie kasuje się
własne wysłane na serwerze. Nie muszę dodawać, że były to posty z tej grupy;).
Takiego "cuda" jeszcze nie spotkałam do tej pory ?
Co Wy na to, specjaliści od usenetu;)) ?
Eva

1. Data: 2002-02-17 12:31:13

Temat: Re: Czy spotkaliście się z takim Virusem;) ?
Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EvaTM" <<...>
> [...]
grupy;).
> Takiego "cuda" jeszcze nie spotkałam do tej pory ?
> Co Wy na to, specjaliści od usenetu;)) ?

ja sie spotkałem z tym zjawiskiem juz, ale jestem pewien ze tym wirusem
jestem zarazony ja sam :-)
ale juz zpanuję nad sytuacją... no chyba ze...ten post tez zniknie ;)
M.

1. Data: 2002-02-17 17:51:40

Od: SiNuS <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W teczce dla osoby "EvaTM" możemy przeczytać:

> [...]
> własne wysłane na serwerze. Nie muszę dodawać, że były to posty z tej grupy;).
> Takiego "cuda" jeszcze nie spotkałam do tej pory ?

To pytanie podchwytliwe?

> Co Wy na to, specjaliści od usenetu;)) ?

Wersja pierwsza:
Pewnej nocy, lunatykując, włączyłaś kompa, uruchomiłaś swojego
Outlooka, zaznaczyłaś selektywnie kilka swoich artykułów i wybrałaś
opcję "Anuluj" (czy jak to się tam zowie w OE).

Wersja druga:
Z soboty na niedzielę (2/3 lutego) urządziłaś w domu imprezę.
Fajnie, pięknie, niezłe towarzystwo, kameralna atmosfera, ale niestety
zbyt duża dawka alkoholu sprawiła, że musiałaś "porzegnać" wszystkich
w połowie zabawy, która nadal trwała. Jakoś koło pierwszej w nocy (już
był 03 luty), Twój bardzo miły kolega włączył sobie Twój komputer i...
dalej już wiesz, analogicznie jak w wersji pierwszej.

--
.---[ SiNuS ]------------[ GG#1116470 ]---.
| http://www.enter.net.pl/www/piotr.front |

1. Data: 2002-02-17 18:15:09

Od: "EvaTM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsel

> ja sie spotkałem z tym zjawiskiem juz, ale jestem pewien ze tym wirusem
> jestem zarazony ja sam :-)
> ale juz zpanuję nad sytuacją... no chyba ze...ten post tez zniknie ;)

Masel!:)
Co sugerujesz ;) ??
Że coś ze mną nie tak;) ? Na pewno, trochę tak;).
A jednak tamtych pustych sama NIE wysłałam !
Nieładnie;), śmiać się ze słabej kobiety... i tak ciężkim stanie;)...
E.:)

1. Data: 2002-02-17 18:38:09

Od: "EvaTM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"SiNuS" /.../
> w połowie zabawy, która nadal trwała. Jakoś koło pierwszej w nocy (już
> był 03 luty), Twój bardzo miły kolega włączył sobie Twój komputer i...
> dalej już wiesz, analogicznie jak w wersji pierwszej.

No dobra:)))
Niech będzie, chociaż to bardzo ciekawe zjawisko informatyczno-psychologiczne:)..
Twoja analiza też świetna, chociaż nietrafiona.
Sama nie nadużywam...;). System pracował niestabilnie i był później
przeinstalowywany.
Może sam uznał, że za dużo piszę;) i wysłał kila pustych kopert;)), żeby odciążyć
serwery...
Ale zjawisko nie daje mi spokoju...
Acha - wysłał jeszcze sam subskrypcję do jakiejś dziwnej organizacji;) ... może to
jakaś sekta;) ???
E.:)

Trichotilomania
transseksualiści